Guest HJ

Simulaattorivideoita. Mielellään omia.

761 viestiä aiheessa

Hei Toni oli laittanu tohon 2 linkkiä oikeisiin videoihin ja siin luki et tänne saa laittaa ilmailuvideoita. Minä vastasin niinkuin tuossa lukee, ja nyt Toni on muokannut viestiään noin. Jos huomaatte, muokkaamisaika onkin minun viestini kirjoittamisen jälkeen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Heh :) Itse asiassa simuvideoille ei ole omaa puutaan, joten mukava tiirailla mikäli ovat kohtalaisen laadukkaita...

Alunperin tämä oli tarkoitettu oikeille ilmailuvideoille. Jos tästä nyt kuitenkin tulee simuvideotopicci, tulkoon, eikä se haittaa ainakaan minua. Hyvä vain, että niillekin tulee. :thmbup:

EDIT: Olisin voinut kirjoittaa edellisen viestini perään jotain, mutta se jäi kirjoittamatta... Jokainen saa henkilökohtaisesti arvella, mitä meinasin kirjoittaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyvä hyvä. :) Ihan kivoja videoita. Uusillekkin voorumilaisille tiedoksi tämä sivu:

Videot EI ole omia, mutta erään foorumilaisen, Tommy Vierimaan tekeleitä. Ovat aivan mahtavia, ja todellakin katsomisen arvoisia. 8)

tästäpä nauttimaan herran kotisivuille: http://www.simvideos.co.cc/

Ja Jussille sellainen rakentava kommentti, että olisi ollut kiva nähdä lasku VC:stä ja ulkoakin. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No, laitetaan omatkin videot, vaikka ne eivät ole ollenkaan operointiin liittyviä ja ovat vain scenun näyttämiseen tehtyjä + HD video harjoittelua tulevaisuutta varten.

HD video, GEX USA laskeutuminen Portlandiin

F1 ATR72-500 walk-around

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässä viikonlopulta nopeesti nauhotettu mädärilasku LOWW:lle. Näkyvyys oli aika kehno, mutta alas tultiin kuten videosta huomaa.  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään