Kirjoitettu Elokuu 13, 2009 No, ei ole kuitenkaan ihan diasarjaa Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 13, 2009 Testivideo Frapsin toiminnoista... TNCM peruskauraa.. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 13, 2009 No, ei ole kuitenkaan ihan diasarjaa Peli ei niin nyi, mutta ittee häiritsi kuvakulman jatkuva vatkaaminen. Se kuntoon niin hjuva tullee (ja äänet päälle). Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 13, 2009 Millä ohjelmalla editoitte? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 13, 2009 Millä ohjelmalla editoitte? Vistan Movie Makerilla tuon testin tein jari Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 14, 2009 Millä asetuksilla tallennatte videonne? En ole siihen niin perehtynyt ja lopputulos on joskus aika kuraa Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 14, 2009 Itse editoin sony vegas 8:lla. Movie makerilla ei mielestäni saa kuin kuraa aikaan. Suosittelen panostamaan editointiohjelmaan jos haluaa hyvälaatuisia videoita. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 14, 2009 Nopea ja lyhyt video (E300S) http://www.youtube.com/watch?v=1pC771fxhsE Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 14, 2009 Jos jotakuta nyt mun videonlaatu kiinnostaa, niin tässä on nopea testivideo Team Fortress 2 pelistä, HD kuvanlaadulla. http://www.youtube.com/watch?v=zl6IUxUGG7s Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 15, 2009 Videoiden teko on koukuttavaa. Uutta suunniteltaessa ja tehdessä yrittää aina saada parempaa ja sulavampaa jälkeä kuin edellisessä. http://www.youtube.com/watch?v=QB9nnSVcZOg Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 15, 2009 OMG, cessna154 commentoi sulle! Kato sen videot. Suunnilleen isoin FSX videoiden tekijä youtubessa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 18, 2009 Mitäs tykkäätte tästä? On Extra ja auto Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 18, 2009 Mitäs tykkäätte tästä? On Extra ja auto Hauska idea ja hieno video Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 18, 2009 Mitäs tykkäätte tästä? On Extra ja auto Häijy video pätkä, tosi hienosti tehty Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 21, 2009 Itse editoin sony vegas 8:lla. Movie makerilla ei mielestäni saa kuin kuraa aikaan. Suosittelen panostamaan editointiohjelmaan jos haluaa hyvälaatuisia videoita. Ok, eli mitä hyviä vaihtoehtoja löytyy esim Frapsin korvaajaksi ja vegasilla taitaa olla hintaakin jonkun verran ?? jari Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 21, 2009 En keksi frapsin korvaajaksi mitään, se on todella hyvä. Jos haluaa parantaa fpsää samalla kun pelaa, eikä tarvitse ääntä videossa, ei kannata nauhoittaa ääntä. Se vie hiukan mehuja koneelta, joka kuulemma antaa paremman fpssän kun pelaa samalla. Vegasilla on tosiaan hintaa jonkun verran, mutta siinä on myös trial. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 22, 2009 Jostain luin että Vegasissa olisi nauhoitus ominaisuus? Oletko kokeillut? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 22, 2009 Itse en ole huomannut tuollaista nauhoitus ominaisuutta. Editointiin Vegas tietääkseni vain on. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 22, 2009 Tämmönen yritys taas testimielessä jari Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 22, 2009 Millä ohjelmalla nauhoitatte näitä videoita? t. käsivaradigipokkari Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 22, 2009 Millä ohjelmalla nauhoitatte näitä videoita? t. käsivaradigipokkari Frapsilla ainakin itse, käsittääkseni paras ohjelma tuohon. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 22, 2009 Frapsilla ainakin itse, käsittääkseni paras ohjelma tuohon. minulla tuo Fraps ei oikeen pelaa kun painaa record tai se mistä se aloittaa sen niin rupee peli pätkimään aivan kauhiasti :S Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 22, 2009 Koneesi ei jaksa siis pyörittää simuasi kunnolla kun nauhoitat. Videon nauhoittaminen vaatii paljon koneelta. Paremmat fps lukemat saat säätämällä grafiikka asetuksia pienemmälle, säätämällä AI-liikenteen vähemmälle tai kytkemällä pois kokonaan ja vaikkapa nauhoittamalla videosi hidastetusti (nopeutus normaaliksi editoidessa). Viimeisimpään vinkkinä ellet halua lentää hidastetusti, nauhoita lento FSRecorderilla ja aja se läpi uudestaan kys. ohjelman avulla ja hidasta sitten videosi kun nauhoitat frapsillä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 22, 2009 Ostoversio tästä http://www.fraps.com/ jari Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 24, 2009 Mäkihyppyä sitten seuraavaksi.. jari Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla