Guest HJ

Simulaattorivideoita. Mielellään omia.

761 viestiä aiheessa

No, ei ole kuitenkaan ihan diasarjaa ;)

Peli ei niin nyi, mutta ittee häiritsi kuvakulman jatkuva vatkaaminen. Se kuntoon niin hjuva tullee (ja äänet päälle).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Millä asetuksilla tallennatte videonne? En ole siihen niin perehtynyt ja lopputulos on joskus aika kuraa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse editoin sony vegas 8:lla. Movie makerilla ei mielestäni saa kuin kuraa aikaan. Suosittelen panostamaan editointiohjelmaan jos haluaa hyvälaatuisia videoita. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitäs tykkäätte tästä? On Extra ja auto  ;)

Hauska idea ja hieno video  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitäs tykkäätte tästä? On Extra ja auto  ;)

Häijy video pätkä, tosi hienosti tehty :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse editoin sony vegas 8:lla. Movie makerilla ei mielestäni saa kuin kuraa aikaan. Suosittelen panostamaan editointiohjelmaan jos haluaa hyvälaatuisia videoita. :)

Ok, eli mitä hyviä vaihtoehtoja löytyy esim Frapsin korvaajaksi ja vegasilla taitaa olla hintaakin jonkun verran ??

jari

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En keksi frapsin korvaajaksi mitään, se on todella hyvä. Jos haluaa parantaa fpsää samalla kun pelaa, eikä tarvitse ääntä videossa, ei kannata nauhoittaa ääntä. Se vie hiukan mehuja koneelta, joka kuulemma antaa paremman fpssän kun pelaa samalla.

Vegasilla on tosiaan hintaa jonkun verran, mutta siinä on myös trial.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jostain luin että Vegasissa olisi nauhoitus ominaisuus? Oletko kokeillut?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Millä ohjelmalla nauhoitatte näitä videoita?

t. käsivaradigipokkari  :)

Frapsilla ainakin itse, käsittääkseni paras ohjelma tuohon.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Frapsilla ainakin itse, käsittääkseni paras ohjelma tuohon.

minulla tuo Fraps ei oikeen pelaa kun painaa record tai se mistä se aloittaa sen niin rupee peli pätkimään aivan kauhiasti :S

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Koneesi ei jaksa siis pyörittää simuasi kunnolla kun nauhoitat. Videon nauhoittaminen vaatii paljon koneelta. Paremmat fps lukemat saat säätämällä grafiikka asetuksia pienemmälle, säätämällä AI-liikenteen vähemmälle tai kytkemällä pois kokonaan ja vaikkapa nauhoittamalla videosi hidastetusti (nopeutus normaaliksi editoidessa). Viimeisimpään vinkkinä ellet halua lentää hidastetusti, nauhoita lento FSRecorderilla ja aja se läpi uudestaan kys. ohjelman avulla ja hidasta sitten videosi kun nauhoitat frapsillä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään