Guest HJ

Simulaattorivideoita. Mielellään omia.

761 viestiä aiheessa

Sitten on se vanha kikka, että nauhoitetaan simusta 1/2 nopeudella ja editointivaiheessa tuplataan nopeus. Näin saadaan sujuvampaa ruudunpäivitystä, mutta äänet kärsivät hiukan eikä atc- puhetta saa olla mukana.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sitten on se vanha kikka, että nauhoitetaan simusta 1/2 nopeudella ja editointivaiheessa tuplataan nopeus. Näin saadaan sujuvampaa ruudunpäivitystä, mutta äänet kärsivät hiukan eikä atc- puhetta saa olla mukana.

Ei kehtaa, hyvin tuo meni perus asetuksella, saapihan realistisen näkemyksen simun pyörimisestä omalla tietsikalla:)

Onkos noita muita kunnollisia ohjelmia kuin Fraps?

PS: Ja nuo varoitusäänethän on itse koneesta ei mitn ATC puheita.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

[quote author=Toni Hiltunen

PS: Ja nuo varoitusäänethän on itse koneesta ei mitn ATC puheita.

Juu ei mulla ole koneessa ääniä yleensä edes päällä niinkun ei ollu kun katoin ton. Siis puhuin vaan yleisesti atc- äänistä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse käytän Sony Vegasia, tekee vaikka 10sec pätkän ja sillä testailee eri pakkauksien kuvanlaatua, niin saa selville mikä paras. Oma taidonnäyte. (meni kylläkin color correction hieman överiksi tuossa...)

Frapsista, sen "huonuus" on sen hyvä pakkaus joka vaatii paljon prosessoritehoa, joka sitten vähentää pelin pyörivyyttä. Jollain FS9:llä voi mennä hyvin quad corella, kun fraps käyttää niitä ylimääräisiä coreja.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuli vaan mieleen tuosta Erikssonin videosta, että eikö sitä voisi kävelemisen sijasta lentää? Onhan noita pelejä vielä paremmilla grafiikoilla, jossa voi ihan sielun kyllyydestä juosta tai kävellä...  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuli vaan mieleen tuosta Erikssonin videosta, että eikö sitä voisi kävelemisen sijasta lentää? Onhan noita pelejä vielä paremmilla grafiikoilla, jossa voi ihan sielun kyllyydestä juosta tai kävellä...  ::)

:) Onko pakko jos ei tahdo?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Meikäläinen on nopea oppimaan, kohan on hyvät ohjelmat olemassa niin sitä pystyy vaikka minkänlaista videota väsäämään. :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tällainen löytyi sattumalta:

Ei liene ihan sitä mitä tässä topicissa alun perin on haettu, mutta simulaattori kuitenkin. ::)

pitäisköhän tehdä tarjous tuosta simulaattorista  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuvaa vaikkapa 1280x720 resoluutiolla, ja sitten käytetyllä editointiohjelmalla teet videon samaa kuvasuhdetta käyttäen. Näin koko youtube player on käytössä ja tulee HD video.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään