Kirjoitettu Elokuu 6, 2012 Onko toi B717 myös FSX:lle? Suoraan sanottu, en tiedä... Kaikki minun mittarit on koodattu XML:ssa ja FS9:n XML pitäsi* pelaa FSX:ssa. Sitten siinä on muutamia toisia mittareja (dsd äänet etc ja ISG1:n ND / FMS) jotka kyllä pitäsi toimia FSX:ssa. Mutta FSX:n asentaminen ja paneelin testaaminen siinä on jatkuvasti työlistan pohjassa ja en ole vielä katsonut kunnolla jos toimii. Arvaan että enemmäkseen toimii ja vaan muutama osa pitää korjata. Ainakin tiedän että yövaloituksessa tulee ongelma kun 'variable' TIMEOFDAY on on muuttunut... Minulla on myös 'tavallinen' 1920x1080 kokonen versio joka voin jakaa jos haluaat testata - laita PM jos kiinnostaa Geoff * Näin on luettu Microsoftilta joskus mutta kuitenkin on aina FSDeveloper foorumissa aiheita jossa tuo ei ole totta! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 6, 2012 Moikka, Asia selvä. Laita vain Blue1va foorumilla linkkiä noihin. Ja kiinnostaa. Laita vain sinne ohjeet mitä ostaa/ladata jne. niin voin ryhtyä fsx beta testeriksi . Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 19, 2012 Vielä yks lisää - testailemassa autoland menetelmää EFHK 22L:lle. Video pätkii hieman jostain syystä (ehkä FRAPS kun puottaa FPS kauheasti) ja 500 jalassa on pikkuvirhe (huutaa korkeus kolme kertaa) - mutta muuten ok Laskeutuminen oli täysin automaattinen ja minä en lentänyt yhtään videossa ennen AP 'disconnect' paitsi laitoin reverse thrust päälle - meni minun mielessä hieman pitkälle mutta enemmäkseen se tekee nyt aika hienon laskun itse (vaikka oikeasti lennän melkein aina lähestymiset/loppuosat käsin). Geoff Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 27, 2012 Vihdoinkin onnistuin tekemään jonkinlaisen videon. Eli tässä olisi pientä harjoitusta Madeiralla. Muutaman kerran treenattu ja jatkuu edelleen! Täytyy varmaan alkaa opettelemaan editointiakin... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 28, 2012 Vihdoinkin onnistuin tekemään jonkinlaisen videon. Eli tässä olisi pientä harjoitusta Madeiralla. Muutaman kerran treenattu ja jatkuu edelleen! Täytyy varmaan alkaa opettelemaan editointiakin... Ihan hyvä - ei taustajumputusta Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 20, 2012 Tollanen tuli kokeiltua nyt kun sai savutkin toimimaan... Lyhyt ja yksinkertainen. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 21, 2012 Tollanen tuli kokeiltua nyt kun sai savutkin toimimaan... Lyhyt ja yksinkertainen. Aika pehmee lasku Topias Rossi Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 27, 2012 MilViz F-86F-30 'Sabre Jet' Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 27, 2012 Todella upeata jälkeä. Hienosti tehty video Lauri Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 27, 2012 Hienosti tehty kone. Katsokaa yksityiskohtia: http://www.sim-outhouse.com/sohforums/showthread.php?72270-Milviz-F-86F-30-Sabre-On-Final/page2 Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 27, 2012 Hienosti tehty kone. Katsokaa yksityiskohtia: http://www.sim-outhouse.com/sohforums/showthread.php?72270-Milviz-F-86F-30-Sabre-On-Final/page2 Mites tää nyt näihi videoihin liitty? ??? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 27, 2012 Mites tää nyt näihi videoihin liitty? ??? Ihan hyvinkin, Ville kun lähetti tuossa juuri linkin videoon Milvizin juuri julkaistusta F-86:sta. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 27, 2012 Ihan hyvinkin, Ville kun lähetti tuossa juuri linkin videoon Milvizin juuri julkaistusta F-86:sta. Sen huomasinkin. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 27, 2012 Kiitosta vaan. Poijat väsäsivät kovan tuotteen muutamalla ennen näkemättömällä ominaisuudella. Muistakaa 30 päivän palautusoikeus ilman kymysyksiä! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 3, 2013 Ihan hyvä - ei monotonista jumputusta peittämässä itse koneen ääniä, mutta olisit voinut käyttää jotain muutakin kuvakulmaa, sillä rehellisesti sanoen melko puuduttavaa tuo siipinäkymä pitemmän päälle vaikka eihän maisemassa mitään vikaa ollut... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 23, 2013 Ensimmäistä simuvideota. Hieman tummaksihan tuo siipi jäi.. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 6, 2013 Helsingin päästä autoland video. Ei ole oma mutta erään foorumilaisen kylläkin. http://www.youtube.com/watch?v=vrCptjV1_WY Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 6, 2013 Helsingin päästä autoland video. Ei ole oma mutta erään foorumilaisen kylläkin. http://www.youtube.com/watch?v=vrCptjV1_WY Loistava video! Opettaa minulle airbussin lentämisestä kaiken tätä olen kaivannutkin. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 6, 2013 Helsingin päästä autoland video. Ei ole oma mutta erään foorumilaisen kylläkin. http://www.youtube.com/watch?v=vrCptjV1_WY Sori,mutta onko tämä joku vitsi Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 6, 2013 Sori,mutta onko tämä joku vitsi Mä en tiedä Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 7, 2013 Olipa vitsi tai ei mutta päivän piristys se oli. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla