Guest HJ

Simulaattorivideoita. Mielellään omia.

761 viestiä aiheessa

Onko toi B717 myös FSX:lle?

Suoraan sanottu, en tiedä... :P

Kaikki minun mittarit on koodattu XML:ssa ja FS9:n XML pitäsi* pelaa FSX:ssa. Sitten siinä on muutamia toisia mittareja (dsd äänet etc ja ISG1:n ND / FMS) jotka kyllä pitäsi toimia FSX:ssa. Mutta FSX:n asentaminen ja paneelin testaaminen siinä on jatkuvasti työlistan pohjassa ja en ole vielä katsonut kunnolla jos toimii.

Arvaan että enemmäkseen toimii ja vaan muutama osa pitää korjata. Ainakin tiedän että yövaloituksessa tulee ongelma kun 'variable' TIMEOFDAY on on muuttunut...

Minulla on myös 'tavallinen' 1920x1080 kokonen versio joka voin jakaa jos haluaat testata - laita PM jos kiinnostaa ;)

Geoff

* Näin on luettu Microsoftilta joskus mutta kuitenkin on aina FSDeveloper foorumissa aiheita jossa tuo ei ole totta!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moikka,

Asia selvä. Laita vain Blue1va foorumilla linkkiä noihin. Ja kiinnostaa. Laita vain sinne ohjeet mitä ostaa/ladata jne. niin voin ryhtyä fsx beta testeriksi ;D.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vielä yks lisää - testailemassa autoland menetelmää EFHK 22L:lle. Video pätkii hieman jostain syystä (ehkä FRAPS kun puottaa FPS kauheasti) ja 500 jalassa on pikkuvirhe (huutaa korkeus kolme kertaa) - mutta muuten ok :P  Laskeutuminen oli täysin automaattinen ja minä en lentänyt yhtään videossa ennen AP 'disconnect' paitsi laitoin reverse thrust päälle - meni minun mielessä hieman pitkälle mutta enemmäkseen se tekee nyt aika hienon laskun itse (vaikka oikeasti lennän melkein aina lähestymiset/loppuosat käsin).

Geoff

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vihdoinkin onnistuin tekemään jonkinlaisen videon. Eli tässä olisi pientä harjoitusta Madeiralla. Muutaman kerran treenattu ja jatkuu edelleen!   :) Täytyy varmaan alkaa opettelemaan editointiakin...  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vihdoinkin onnistuin tekemään jonkinlaisen videon. Eli tässä olisi pientä harjoitusta Madeiralla. Muutaman kerran treenattu ja jatkuu edelleen!   :) Täytyy varmaan alkaa opettelemaan editointiakin...  ;D

Ihan hyvä - ei taustajumputusta  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tollanen tuli kokeiltua nyt kun sai savutkin toimimaan... ;D Lyhyt ja yksinkertainen. :thmbup:

Aika pehmee lasku  :thmbup:

Topias Rossi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mites tää nyt näihi videoihin liitty?  ???

Ihan hyvinkin, Ville kun lähetti tuossa juuri linkin videoon Milvizin juuri julkaistusta F-86:sta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitosta vaan. Poijat väsäsivät kovan tuotteen muutamalla ennen näkemättömällä ominaisuudella. Muistakaa 30 päivän palautusoikeus ilman kymysyksiä!  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ihan hyvä - ei monotonista jumputusta peittämässä itse koneen ääniä, mutta olisit voinut käyttää jotain muutakin kuvakulmaa, sillä rehellisesti sanoen melko puuduttavaa tuo siipinäkymä pitemmän päälle vaikka eihän maisemassa mitään vikaa ollut...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään