Guest HJ

Simulaattorivideoita. Mielellään omia.

761 viestiä aiheessa

Joo Fspassengers lisäosan kanssa tuo ei ole yhteensopiva, mutta en ainakaan itse juuri käytä fspassengers:ia videoita tehdessäni. Ja jos joskuskäytän niin tuota voi käyttää lennon jälkeen kun on fspassengersin jo sammuttanut, nauhoittaahan tuo koko session.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo Fspassengers lisäosan kanssa tuo ei ole yhteensopiva, mutta en ainakaan itse juuri käytä fspassengers:ia videoita tehdessäni. Ja jos joskuskäytän niin tuota voi käyttää lennon jälkeen kun on fspassengersin jo sammuttanut, nauhoittaahan tuo koko session.

Juu, mutta FSPassengeria ei voi käyttää ollenkaan jos Recorder on asennettu huolimatta siitä nauhoittaako sillä vai ei. FPsngr toimii vain sen hetken miten demokin ja sitten sammuu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

http://www.youtube.com/watch?v=eJi2ZheXrUg

Kapteeni Saikkonen odottaa kommentteja.

Tarvitsee munkin varmaan tutustua tohon FSrecorderiin, vaikuttaa hyvältä ohjelmalta.  :)

Samanlainen kuin nuo kaikki muutkin pätkäsi. Ei mitään eroa niihin paitsi maisema ja kone. Ja tuo musiikki ärsytti niin paljon että jo sen takia lopetin katsomisen kesken, sen lisäksi että olen jo tavallaan nähnyt ton pätkän. Koska sinun videosi ovat niin samanlaisia, että kun on yhden nähnyt, nin on nähnyt ne kaikki.  :thmbdn:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu, mutta FSPassengeria ei voi käyttää ollenkaan jos Recorder on asennettu huolimatta siitä nauhoittaako sillä vai ei. FPsngr toimii vain sen hetken miten demokin ja sitten sammuu.

Itselläni ei ole ollut kyllä mitään ongelmia fsrecorderin ja fspassengersin kanssa, liekö sattumaa vai eri versio...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

http://www.youtube.com/watch?v=eJi2ZheXrUg

Kapteeni Saikkonen odottaa kommentteja.

Tarvitsee munkin varmaan tutustua tohon FSrecorderiin, vaikuttaa hyvältä ohjelmalta.  :)

Ihan hieno video ja hyvä musiikki. Itse katson ihan mielelläni laskeutumisvideoita, enemmän ne innostavat kuin videot joissa esitetään vaikkapa vain simulaattorin maisemia ilman muuta toimintaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Samanlainen kuin nuo kaikki muutkin pätkäsi. Ei mitään eroa niihin paitsi maisema ja kone. Ja tuo musiikki ärsytti niin paljon että jo sen takia lopetin katsomisen kesken, sen lisäksi että olen jo tavallaan nähnyt ton pätkän. Koska sinun videosi ovat niin samanlaisia, että kun on yhden nähnyt, nin on nähnyt ne kaikki.  :thmbdn:

Noita simuvideoita on jo niin maailmanääriin asti että ne kaikki on samanlaisia.

Tosi kannustavia kommentteja täällä kyllä.

Jos kerran on yhden nähnyt ja kaikki nähnyt niin turha whinetä täällä... älä katso sitten.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joitakin tekosiani, sori, näissä ammuskellaan ikävästi.

Vuodelta 2005, tositapahtumiin perustuva:

Vuonna 2009 ilmestyneen kirjan liite-dvd:n elokuva, pohjautuu sekin tositapahtumiin, ehkä jopa vähän enemmän kuin edellinen:

Toinen samalta dvd:ltä:

Kolmas samasta paikasta:

Ja vielä "opetusvideo":

Terv. Jyrki T.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei sun toki noita pakko ole kattoa?  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Äläs nyt viitsi tommosesta asiasta nussia pilkkua  :P

Tästä samasta asiasta jaksaa koko hallitus ja eduskunta ja ties mitkä järjestöt nussia pilkkua. Kyllä kai täälläkin sit..?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Youtube on täynnä videoita joissa on tekijänoikeuksien alaista musiikkia, eikä siihen kukaan puutu, ainoastaan WMG:n ja jonkin toisen alaiset biisit videoista poistetaan, joskin WMG:n poistamat saa ihan helposti takaisin lakitekstillä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tekijänoikeudet eivät ole mitään hällä väliä touhua. Sillä suojellaan teoksen tekijän ja omaisten toimeentuloa. Ne musiikit Youtubessa ovat siellä täysin laittomasti.

Mutta ilmeisesti tässä on periaate se, että kun muutkin tekee niin miksen minä? Ja samaa ajatusta: Muutkin roskaa joten tuskin haittaa jos minäkin roskaan.

Joka kerta laittaessasi internetiin tekijänoikeuksin suojattua sisältöä varastat oikeuksien omistajalta. Mikä siinä varastamisessa on niin hienoa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tekijänoikeudet eivät ole mitään hällä väliä touhua. Sillä suojellaan teoksen tekijän ja omaisten toimeentuloa. Ne musiikit Youtubessa ovat siellä täysin laittomasti.

Mutta ilmeisesti tässä on periaate se, että kun muutkin tekee niin miksen minä? Ja samaa ajatusta: Muutkin roskaa joten tuskin haittaa jos minäkin roskaan.

Joka kerta laittaessasi internetiin tekijänoikeuksin suojattua sisältöä varastat oikeuksien omistajalta. Mikä siinä varastamisessa on niin hienoa?

mitä varastamista se on?

Onko se varastamista sitten jos teet Microsoftin simulaattorista videon ja julkaiset sen internetissä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luulisi Youtuben puuttuvan näihin tekijänoikeuksien alaisiin kappaleisiin jos ne oikeasti rinnastettaisiin varastamiseksi. Ei tekijänoikeuksien alaisen taustamusiikin laittaminen videoon mitään varastamista ole, eihän artisti menetä rahaa ollenkaan jos oletetaan että ne jotka kuuntelevat musiikin videolla eivät olisi sitä muutenkaan ostaneet. Se ei ole mitenkään rinnastettavissa varastamiseen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luulisi Youtuben puuttuvan näihin tekijänoikeuksien alaisiin kappaleisiin jos ne oikeasti rinnastettaisiin varastamiseksi. Ei tekijänoikeuksien alaisen taustamusiikin laittaminen videoon mitään varastamista ole, eihän artisti menetä rahaa ollenkaan jos oletetaan että ne jotka kuuntelevat musiikin videolla eivät olisi sitä muutenkaan ostaneet. Se ei ole mitenkään rinnastettavissa varastamiseen.

mielestäni siinä artisti voittaa itse, usein kysytään kenen kappale soi ja sitä kautta moni ostaa artistin levyn...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Systeemien osalta wilco kyllä pesee Air simmerin Basic version, jos nyt tulisi tuo advanced versio ulos

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään