Guest HJ

Simulaattorivideoita. Mielellään omia.

761 viestiä aiheessa

Aikamoista Luxusta on kyllä tulossa Fsx:lle. Aidon näköiset nuo katuvalaistukset ym. valot. Mukava nähdä sinun taas väsäävän näitä maisemia, kaikki toivo ei siis vielä ole mennyt Suomi-maisemien suhteen. Videon musiikki on jokseenkin mielenkiintoinen. Minä olen ollut siinä käsityksessä, että sinä olet pääasiassa sillä haitarilla vedellyt menemään mutta tämähän oli niinkuin jollain modulaarisyntikalla olis tehty . . .

:)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Synat ovat softasyntikoita nykyään. Tekaisin tuo Applen Logicilla ja sen mukana tulleiden luuppien ja soittimien lisäksi käytin Native instrumentsin Batterya (rummut) ja FM8 syntikkaa.

Soi se haitarikin juu, ei vain tähän oiken viihtiny laittaa. ;D Pitää ens kerralla tehdä jotain muuta, mikä ei kolise niin paljon niin Pekkakin voi pitää äänet päällä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

...

Soi se haitarikin juu, ei vain tähän oiken viihtiny laittaa. ;D Pitää ens kerralla tehdä jotain muuta, mikä ei kolise niin paljon niin Pekkakin voi pitää äänet päällä.

Kyllä minä sinun musiikistasi pidän haitarilla tai ilman. Jotenkin vain vanhat korvat ovat altistuneet nuorison "räminämusiikille". Kuitenkin simussa (mielestäni) kaikki simun äänet ovat "parasta musiikkia" - kolinatkin.

:)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Heippa!

Tuli taas kierreltyä laivaa ja otin nauhalle viimeiset 2 mailia case III lähestymisestä yöllä.

Koneena on Dino Cattaneon mainio T-45 Goshawk.

Laiva on USS Nimitz Javier Fernandezin käsialaa.

Ja kannelle ohjasti FSXNavyPilotin vLSO.

Erinomaisia Freeware(!)-lisureita kaikki kolme :thmbup:

Suosittelen tutustumaan jos kaipaa haastavampaa virtuaalilentämistä!

Ja video: http://www.youtube.com/watch?v=JLR1F4olOik     P.s. Ja perään vielä tutut mantrat eli 1080hp+Fullscreen päälle

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei oma, mutta hienosti toteutettu. En tiedä onko joku jo linkannut, mutta tässäpä tämä:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toivottavasti Mädärissä ei ollut matkustajia mukana, kun tuon Hornet-lentäjän käsi oli noin liipasinherkkä.  ???

Todella erinomaisesti toteutettu video. Aivan kuin ammattilaisen tekemä. Tällä kertaa musiikkikin tukee esitystä mainiosti, ja on muutenkin laadukkaampaa kuin se "nuorisoräminä", mitä näissä simuvideoissa usein kuulee. Kenenkään ei pidä ottaa tätä henkilökohtaisesti tai sen ilmauksena, että minulla olisi jotain nuorison musiikkia vastaan. Jokainen kuunnelkoon ihan vapaasti mitä haluaa. Kymmeniä vuosia yläkoulun (entinen yläaste) opettajana vain on altistanut korvani tietynlaisille äänille. Niitä ei kestä vapaaehtoisesti kuunnella sekuntiakaan. Enää ei ole pakkokaan. koska olen eläkkeellä.  :thmbup:

;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olipa hienosti kerrottu tarina tuossa videossa :thmbup: Eivät tainneet päättäjät tykätä MD-11:sta räimiessä matalalla kaupunkien päällä ;D Pitkään aikaan yksi parhaimista simu videoista joita olen katsonut :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pilotti ei ollut tyytyväinen palkkapolitiikkaansa ja siispä hän päätti näyttää ja vähän hevosvoimia käyttää - "lainasi" firman koneen ja päästeli höyryjä  :laugh:

Ehdottomasti parhaita, mitä olen näissä kuvioissa nähnyt.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vapaa aikansa voi käyttää monella tavalla, yksi niistä on uskomattoman paljon aikaa vievä videoiden tekeminen...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pikainen editointi jostain Stalingradin lähistöltä. Himppa hankalaa tehdä ulko-otoksia, kun tuossa ei vielä ole toimivaa replay-systeemiä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuka HELVETTI postannut linkin ainakun avaan tämäm threadin aukeaa pop-up Palvelin http://www.blue1va.net pyytää käyttäjätunnusta ja salasanaa. Palvelimen viesti: "Virtual Blue1 Closed for Maintenance. Happy Christmas and New Year 2014!"

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuka helv**** postannut linkin ainakun avaan tämäm threadin aukeaa pop-up Palvelin http://www.blue1va.net pyytää käyttäjätunnusta ja salasanaa. Palvelimen viesti: "Virtual Blue1 Closed for Maintenance. Happy Christmas and New Year 2014!"

B~gger! Korjasin sen asian - anteeksi :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään