Guest macklin

Aryus Works Cessna Sovereign texture?

17 viestiä aiheessa

Moro!

Olisiko joukossa joku ystävällinen sielu ja tekisi vanhan papan iloiseksi. Näköjään on ilmestenyt Freeware Cessna Citation Sovereign ja kaipaisin tähän Jetfliten OH-WIA:n paintia. Tälläisena businessjet lentäjänä olisi mukava saada Airfix:in OH-PPJ:n lisäksi toinen businessjet tänne Suomeen. Kone ja Paintkit löytyvät Avsim.com:ssa haulla Aryus Works. Kone on Beta versio mutta lyhyen testailun jälkeen on todella hyvä ja hyvän näköinenkin, ainakin minun mittapuun mukaan. Tietoa ei ole koska varsinainen versio valmistuu ja tuleeko siitä ehkä maksullinen.Näitä hyviä freeware businessjettejä on todella harvassa yleensä ovat todella surkeita, tämä on iloinen poikkeus. Kuvia OH-WIA:sta löytyy Airlines.net:stä.

Positiivista palautetta odottaen:

jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Laitetaans toinenkin kuva kun näyttää niin vaalealta tuo väri auringossa ;D

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro!

Edelleen hyvä. Tuosta Jetfliten vihreästä väristä oli keskustelua vuosia sitten, se on melko tumma melkein "musta" (Godwood green). Tämä OH-WIA on uudempaa kalustoa joten väri on todennäköisesti erilainen, luonnossa en ole näitä koneita nähny.

jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyvä että kelpaa :)

Tuo maalaus on aika nopea tehdä, vielä olisi pikkujuttuja joita teen niin laitan sit sulle suoraan vaikka sähköpostiin maalauksen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro!

Hienoa melkein kuin Jouluna! On tullut vuosia ajettua Citation X:llä ja odoteltu jotain uutta tänne Suomeen ja nyt se näyttää toteutuvan. Jetair VA:n loppumisestakin on jo aikaa kulunut ja Falcon on kuollut ja kuopattu.

jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vihreä on vieläkin aivan liian vihreä ja liian vaalea. Pistä vain reilusti tummemmaksi, ja kenties vähän sinistä sävyä lisäten. Sen pitäisi olla sellainen, että tuossa varjopuolen kuvassasi sen pitäisi näyttää lähes mustalta (nyt se on siinäkin selkeästi vihreä).

Lisäksi tunnus on mielestäni liian pienellä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tein tuon maalauksen nopsasti Jukalle, en ole ajatellut julkaista sitä sen enempää ;D

Ööö, sorry, että puutuin. Arvelin vain, että jos nyt tuollaista tekee, niin tekee sitten kerralla kunnolla  :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ehdottomasti jos mielipiteitä ja korjausideoita tulee niin otetaan huomioon, miksipä sitä ei voisi julkaistakkin jos kiinnostusta muiltakin löytyy.

Olen tehnyt sitä tuostakin vielä eteenpäin, teen vielä nuo sun ehdottamat korjauset niin laitan uuden kuvan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eli parikuvaa tämänhetkisestä tilanteesa:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kokeileppa vaikka jollain tällaisella sävyllä:

Kun mun mielestä tuo on edelleen aivan liian vaalea ja liian "vihreä"  :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täytyy mun vissiin tarkistaa näytönkalibrointi, kun tuo on mun kuvaputkinäytöllä täysin musta :-\

Täytyykin näemmä lähteä LCD-kauppaan ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täytyy mun vissiin tarkistaa näytönkalibrointi, kun tuo on mun kuvaputkinäytöllä täysin musta :-\

Siis se on tumma. RGB 10,48,35. Mutta kyllä siitä pitäisi vihreän sävyt olla erotettavissa...

Lähetäppä mulle vaikka jpg:nä tuo sun rungon tekstuuri nykyisellään, niin katson, miltä se näyttää. Kun mulla pitäisi olla monitori tummasta päästä lähes tukossa ja silti tuo sun kone näyttää liian vaalealta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro!

Kiitos Antti vielä kerran. Lennnetty on kovasti äsken juuri UUWW oli kohteena. Se mitä Mikko kirjoitti vihreän suhteen yllä pitää paikkansa ja lisäksi jos tarkkoja ollaan niin ne raidat ja vihreä väri alkavat nokassa hieman keskiviivan yläpuolelta ei keskeltä. Keula tulee täten vähän menevämmän näköiseksi mutta kyllä tällä "vanhallakin" värityksellä hyvin lentää mutta voisihan sen texturen panna jakoonkin vai mitä? Ei näitä lennetteviä business-jettejä liiemmälti ole tarjolla Suomen taivaalle.

Edit:Katselin noita sinun viimeisiä kuvia niin ne raidat menevät ohjaamon ikkunoiden jälkeen melkein suoraan eivätkä laske alaspäin. Itseasiassa ne kaksi alimmaista ohutta raitaa loppuvat ohenevana tuulilasin etureunan kohdalla ja se alempi paksu menee nokan keskikohdalta eli se vihreä väri ei ole kuin nokan yläosassa.

jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo, voidaan se laittaa jakoon kun vielä teen nuo muutokset ja viimeistelen sen.

Nyt on ollut vähän kiireaikaa kun on noita projekteja tullut yhtäaikaa päälle :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään