Guest Jukka.R

FS2004 CD4 kopsu

6 viestiä aiheessa

Moikka, Vanha cd4 eli pelinpyöritys cd alkaa takkuileen pikkuhiljaa. Pyöriny jo 5 vuotta niin eiköhän se jossain vaiheessa ala kuluun loppuun. Ongelma ilmenee sellasena et heittää pimeäksi ruudun ...hiljaisuuttaa....sitten alkaa cd pyöriin asemassa ja heittää virheraportin ja nakkaa pihalle.  :P Jos joillain samoja onkelmia niin kertoakaa toki miten ratkottu. Joskus oon kokeillu täältä saatavaa no cd patchia, mut se se vasta heitteleekin ulos. Voiko cdtä kopioida?? Ei oo tähän hätään hyllyssä tyhjiä et vois kokeilla

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moikka, Vanha cd4 eli pelinpyöritys cd alkaa takkuileen pikkuhiljaa. Pyöriny jo 5 vuotta niin eiköhän se jossain vaiheessa ala kuluun loppuun. Ongelma ilmenee sellasena et heittää pimeäksi ruudun ...hiljaisuuttaa....sitten alkaa cd pyöriin asemassa ja heittää virheraportin ja nakkaa pihalle.  :P Jos joillain samoja onkelmia niin kertoakaa toki miten ratkottu. Joskus oon kokeillu täältä saatavaa no cd patchia, mut se se vasta heitteleekin ulos. Voiko cdtä kopioida?? Ei oo tähän hätään hyllyssä tyhjiä et vois kokeilla

Eikö FS2004: ta pysty asentamaan niin, ettei levyä tarvita? FSX ei vaadi levyä kun lentelee.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joskus oon kokeillu täältä saatavaa no cd patchia, mut se se vasta heitteleekin ulos

Kyllä näyttää Jukalla tuo no-cd olevan tiedossa, mutta ei ilmeisesti halua sitä käyttää, mikäli tuon ylläolevan lainauksen ymmärsin oikein ;)

Ja Toni:

Ei pysty asentamaan ilman levyä, lentämään pystyy tuon no-cd "crackin" avulla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä näyttää Jukalla tuo no-cd olevan tiedossa, mutta ei ilmeisesti halua sitä käyttää, mikäli tuon ylläolevan lainauksen ymmärsin oikein ;)

Ja Toni:

Ei pysty asentamaan ilman levyä, lentämään pystyy tuon no-cd "crackin" avulla.

Hahaa!!! Tarkoitinkin että pystyykö asentamaan niin, että lentäessä ei tarvi dvd:tä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään