Esa Kaihlanen

Japanin LandClass -maisema, FSX

6 viestiä aiheessa

Fs2004:sellekin on vastaava, minulla on asennettuna mutta en nyt äkkiä saanut aikaiseksi tähän linkkiä . . . . voisin koittaa myöhemmin sen etsiä, ellei joku muu kerkiä ensin.

Sinä Esa ilmeisesti olet jonkinverran perehtynyt näihin Japanin maisemiin . . . . muistatko onko Japaniin saatavana semmoista lisäosaa jossa olisi näitä maamerkkejä, kuten: radiomastot, meri-majakat, yms. Suomeen on hieno sellainen, Ruotsiin ilmeisesti ei . . . . Vaan onkohan Japaniin.

Voisikohan tähän ruveta keräämään Japani linkkejä? Varmaan muutamaa saattaisi kiinnostaa . . . .  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu . . . tuo on huippu sivusto ja aivan ehdoton linkki, on toki tuttu minulle . . . mutta siellä ei mielestäni ole ihan kaikki, mitä on saatavana . . . .

yhtä ja toista pientä kiinnostavaa freewarea löytyy sieltä täältä ja monasti ovat piilossa Japaninkielisillä sivustoilla.

Jotenkin tuntuu siltä, että nämä Japanilaiset ovat kyllä ottaneet tämän Flight Simulatorin omakseen ja tehneet siihen paljon kaikkea kivaa, mikä ei täältä Suomen vinkkelistä katsottuna tule aivan heti vastaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sinä Esa ilmeisesti olet jonkinverran perehtynyt näihin Japanin maisemiin . . . . muistatko onko Japaniin saatavana semmoista lisäosaa jossa olisi näitä maamerkkejä, kuten: radiomastot, meri-majakat, yms. Suomeen on hieno sellainen, Ruotsiin ilmeisesti ei . . . . Vaan onkohan Japaniin.

Onhan noita maisemia tullut keräiltyä ja suht kattavasti niitä onkin jo. Joitain toki puuttuu vielä... Tein joskus kartan, johon merkitsin kaikki asennettuna olevat, tosin siitä taitaa nykyversiossaan puuttua muutama uudempi löytö (kuten tämä kesällä avattava uusi Shizuokan kenttä). Karttaa voi vilkaista tästä. Olen merkinnyt punaisella maksulliset (Aerosim) maisemapaketit, siniset ovat freeware-tavaraa. Lisäksi löytyy JTMS:n terrain mesh.

Tuollaista maamerkki-sceneryä ei ole tullut vielä vastaan, kelpaisi kyllä mikäli sellainen on olemassa.

-Esa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mahtavaa tietoa kiitoksia näistä! . . . . . Tuo Viimeinen linkki  "JTMS terrain mesh" Kun siitä aukeavasta sivusta painaa "TOP" ja sitten aukeavasta sivusta "LINK" niin siitä tulee linkkejä jotka avaavat aivan ennennäkemättömiä simulaattori sivustoja.

Tosin Japaninkielisiä mutta minulla on selaimessa käytössä Google kääntäjä ja sen saan käyttöön näppärästi selaimen yläpalkista. Siitä valitsen "käännä sivu Suomeksi" ja niin täysin käsittämätön sivu muuttuu luettavaksi.

:)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään