Guest lentäjä32

Lentäminen vai Lennonjohtaminen?

39 viestiä aiheessa

:thmbup: Verkkokaupalle.  :P Oliko siis jotain takuuhommia, kun ei voi muualta ostaa?

Jep! Eivätkä osaa päättää antavatko rahat takaisin vai kortin, joka toimii. Elämä on täynnä vaikeita ratkaisuita ;D Rahoja toivon ja sitä kautta liikkeen vaihtoa, asap.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lennonjohtajakoulutuksessa olevana vastasin luonnollisesti molemmat. Meinaan kun molemmat ovat niin hauskaa hommaa, että on vaikeaa päättää kumpi on kivempaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse olen aina tykännyt lentämisestä, toisaalta aikoinaan kun VATSIM:ssa AFIStelin, niin olihan se pirun hauskaa puuhaa. Mm. kun kaikki eivät meinanneet tajuta AFIkSen tarkoitusta. Itseäni kiinnostaisi johtaminen todellakin paljon, mutta jotenkin en vaan saa aikaiseksi aloitusta, joten kai täs pitää kyttäillä jos joskus alottaa :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vedän sen verran sanojani takaisin että sellasilla arkiaamu klo6 liikenne määrillä se lentäminen vie pitemmän korren kun johtaminen, mutta sitten kun oikeasti on johdettavaa niin kyllä se johtaminen taas vie silloin voiton. Fiilis kysymys myös, mutta molemmista kyllä nautin, joskus ehkä vähän liikaakin  ;D.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lennonjohtajakoulutuksessa olevana vastasin luonnollisesti molemmat. Meinaan kun molemmat ovat niin hauskaa hommaa, että on vaikeaa päättää kumpi on kivempaa.

Mistä sinä tiedät kun et ole vielä edes johtanut?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mistä sinä tiedät kun et ole vielä edes johtanut?

Mistä sä Tuominen repäset aina nää kaikki vastalauseet?  ???

Alex

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitkä vastalauseet?  Kyllä minä nyt tiedän, sillä olen Jesperin kanssa monesti jutellut ja hän on nimenomaan sanonut että ei ole vielä edes johtanut.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Älkää nyt pojat jaksako aina urputtaa ja "päteä" jokaisesta asiasta. Tulee teille itsellennekin parempi mieli kun ei jutut harmita!  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Älkää nyt pojat jaksako aina urputtaa ja "päteä" jokaisesta asiasta. Tulee teille itsellennekin parempi mieli kun ei jutut harmita!  :thmbup:

Joo näin kai. Meiltä vaa loppu kahvi keske, ja kauppaa pitäs raahautua.  :-\

Alex

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse voisin myös koittaa lennonjohtamista, mutta kun avaan IvAc niin se lyö ilmoituksen "No sectorfile loaded, please load sectorfile".

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

...eikä sitä ihan noin vaan kokeilemaan mennä sitä lennonjohtoa :)

Observoimaan toki voit mennä mutta lupien saaminen edellyttää koulutuksen käymistä.

Kunhan tässä nyt lentäminenkään saatais haltuun ;).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lentäminen mukavampaa, lennonjohtamisessa kun ei kauheasti hommaa ole Helsingin huonon liiketilanteen vuoksi.  :P

Noh noh. Onhan siellä toisinaan hyvät ruuhkatkin. Tosin ei voi muistaa, koska olisin johtanut kahta konetta samaan aikaan stadin tutkassa... ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään