Juha Klemettinen

Kuvaillasta

32 viestiä aiheessa

Onko tarkoitus taas kerran vertailla putken piirtoa ja kameran kohinaa vai onko siinä kuvassa noin muutenkin jotain järkevää esitettävää? Ei mua ainakaan kiinnosta tulla kuvailtaan missä teemana on tutkia pikseleitä. Jos haluan verrata speksejä, mä voin sitten mennä dpreview.com:iin tms tutkimaan aihetta.

Jätän väliin jos tästä on tulossa taas yksi kameranörttien välinemasturbointikokous.

Miksi aina angstaat siitä että verrataanko jotain pikseleitä tms.? Tottakai me halutaa nähdään hyviä kuvia mutta minkä takia ei sais katsoa niitä myös teknisesti järkevillä välineillä. Mää en vaan ymmärrä tuota miten se vähentää touhun arvoa jos haluaa että molemmat asiat on kunnosa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oikeesti onko siitä jotain haittaa jos kuva näkyy terävämpänä? Mä voin tuoda sulle 20v vanhan television himaan ja sanoa että kato tästä, asia tulee selväks näinkin kun että katot tarkasta lcd näyttösestä väritelevisiosta. Mitäs siinä valitat että kuva on epätarkka ja värit puuttuu, ei täällä kuulu masturboida televisiota katsellessa.

Jos sulla on suurempiresoluutioinen dataprojektori niin se ei näytä jotain kohinaa ja piirtoa paremmin vaan se ei pilaa sitä kuvaa tekemällä kauheata jaggieta.

Mutta ihan selvästi turha puhua tästä..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

HELVATA SENTÄÄN JÄTKÄT

Jos minä järjästän kuvaillan niin siellä katsotaan KUVIA. Läppää ja jokea välineistä saa ja pitää heittää ja on aina ko. tilaisuuksissa tradition mukaisesti heitetty. Minä olen yleisesti se pas..npuhuja ja vi..uilija mutta positiivisessa hengessä. Ja jos minua haukutaan niin syön  ko. haukkujan kumiankan ja ...

LOPPU TÄLLE KESKUSTELULLE NYT HETI JA KUVAILTA PYSTYYN. KAIKKI SINNE KATTOON JA NÄYTTÄÄN KUVIA! (TURKULAISET ÄLKÖÖN VAIVAUTUKO) HEH HEH... EI VAINISKAAN.... ;D

JA ALOITTELEVILLE KUVAAJILLE LÄSNÄOLOPAKKO. PAIKALLE EI PÄÄSE JOLLEI NÄYTÄ KUVIAAN (TIETTY KANNATTAA VÄHÄN VALITA OMASTA MIELESTÄ PAREMPIA OTOKSIA=HIRVEÄ PAINE...).

KUVAILTA-IIRO

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

HELVATA SENTÄÄN JÄTKÄT

Jos minä järjästän kuvaillan niin siellä katsotaan KUVIA. Läppää ja jokea välineistä saa ja pitää heittää ja on aina ko. tilaisuuksissa tradition mukaisesti heitetty. Minä olen yleisesti se pas..npuhuja ja vi..uilija mutta positiivisessa hengessä. Ja jos minua haukutaan niin syön  ko. haukkujan kumiankan ja ...

LOPPU TÄLLE KESKUSTELULLE NYT HETI JA KUVAILTA PYSTYYN. KAIKKI SINNE KATTOON JA NÄYTTÄÄN KUVIA! (TURKULAISET ÄLKÖÖN VAIVAUTUKO) HEH HEH... EI VAINISKAAN.... ;D

JA ALOITTELEVILLE KUVAAJILLE LÄSNÄOLOPAKKO. PAIKALLE EI PÄÄSE JOLLEI NÄYTÄ KUVIAAN (TIETTY KANNATTAA VÄHÄN VALITA OMASTA MIELESTÄ PAREMPIA OTOKSIA=HIRVEÄ PAINE...).

KUVAILTA-IIRO

Kiitos päivän piristävimmästä postauksesta. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ks. ylin viesti Ilmailuvalokuvat-ryhmässä ;)

No jo minä mietinkin että jossain on kyllä ollut asiasta puhetta. Sama pää kesät ja talvet.  :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään