Guest Ilves

Aerialfoudry F-18 HORNET

31 viestiä aiheessa

Vähän autopilotista.

Kuinkas toimiva se oikestaan on?

Kun siinä on nappi sen oikenpuoleisen näyttölaitteen oikeassa alareunassa, joka vaihtaa NAV - GBS. Kun sitä klikkaa, nin en tiedä kumpi on käytössä.

Seuraako tämä Hornetti sitä GBS linjaa? Vasta kun klikkaan sitä ILS nappia se kääntyy seuraamaan suuntaa, joka ei välttämättä lienne se GBS, vaan se VOR suunta.

Manuali ei ole lainkaan mikään kädestäpitäen step by step neuvonta.

Sitten kun ollaan lähempänä kenttää, niin se seuraa sitä suuntaa, mutta ei seuraa sitä slooppia, vaan jatkaa sitä samaa korkeuttaan.

Tämähän onkin melkoinen viritelmä kaiken kaikkiaan.

Käsiajolla täytyy auttaa kurveissa. Muuten se kiertää puoli suomea kun on laittanut 90asteen uuden suunnan autopilotille.

Onkohan tähän olemassa missään mitään meille typerämmille tarkoitettua opasta

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ostahan Esa sinäki VRS super hornet.

No jaa!

Minä kun olen ohjastellut (sen vähän mitä olen) tuota kyseistä Aerial Foundryn FAF versoita. Olen vissiin vielä senverran suomalainen. En ole ottanut sitä kaksois kansalaisuutta.

Mistäs muuten sen VRS superhornetin saa?

Onkos toi VRS jokin firma joka sitä myy ja onko se molemiolle FSX ja FS9:lle sopiva?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mistäs muuten sen VRS superhornetin saa?

Onkos toi VRS jokin firma joka sitä myy ja onko se molemiolle FSX ja FS9:lle sopiva?

Laitoin kuukleen hakusanaksi "VRS super hornet" ja ensimmäinen tulos päätyi tänne. FS9sille on tehty ja tuolta sivuilta hintana 44.95$ ja simmarketissa 40.45€

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos vastauksestasi Ville!

Onkos näillä laatueroa, tämän Simmarketin Super Hornetin ja Aerialfoundryn tavallisella, noin niinkun simuilijan näkövinkkelistä katsoen?

Hintakaan ei ole tosin aivan mitätön 40,5€

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos vastauksestasi Ville!

Onkos näillä laatueroa, tämän Simmarketin Super Hornetin ja Aerialfoundryn tavallisella, noin niinkun simuilijan näkövinkkelistä katsoen?

Hintakaan ei ole tosin aivan mitätön 40,5€

Omasta mielestä ja pikku lintujen mukaan ::) Superi olisi parempi. Itsellä ei ole ollut kyllä kuin Aerialfoundryn hornetti, mutta jos jollakulla on ollut kummatkin, niin voi varmaan valaista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mallinnus on mielestäni huippu luokaa VRS superissa.  Ja ohjaaminenkin on ihan erilaista kuin muissa sotakoneissa joita simuun saa. Siinä menikin alussa tovi kun sääti fs9 ohjaimia että VRS hornetti suostui edes toimimaan.

Aerialfoundryn hornettia about pari vuotta lentäneenä ja nyt VRS noin puoli vuotta,voin sanoa että ero on VALTAVA :)

Muutama kuvatus

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aerialfoundry on ohjaamomallinnukseltaan huono. Ulkoisesti ihan nätti peli ja ihan hyvä lentää, realistisuudesta en sattuneesta syystä tiedä.

VRS:n hornettia en omista, mutta kuvien ja kuulemani perusteella se on tämänhetkisistä F-18 mallinnoksista paras.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Anteeksi, tämä menee hiukan ohi aiheesta mutta osaisiko joku vertailla VRS Super Hornetta ja Accelerationin Hornettia.

Kuulemma tuosta Superista olisi jossain vaiheessa tulossa FSX versiokin...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Katselin sitä esitettä ja sen videonkin!

Lukemani perusteella ymmärsin siinä olevan 400 sivuisen documatationin, joista 100 sivua tutorial.

Vaikuttaa varakkaalle.

Mutta ne asetusten asettelut sitten?

Kuinkas meikäläisen huomiokyvyllä sellaisen värkin saisi lentokuntoon?

Siinä varmaakin tarvitsisi olla vierelläni joku, joka hallitsee tämän k.o. laitteen.

Voisitkos sinä Jari tehdä malliksi jonkun pienen, vaikkapa vain kotimaisen lentokertomuksen kuvineen sillä Super Hornetilla ja laittaa tänne meidän kaikkien nähtäväksi?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jo tokkiinsa. Minäpä työstän ja esittelen täällä sitten :) Eiköhän vielä tämän päivän aikana tule.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aerialfoundry on ohjaamomallinnukseltaan huono. Ulkoisesti ihan nätti peli ja ihan hyvä lentää, realistisuudesta en sattuneesta syystä tiedä.

VRS:n hornettia en omista, mutta kuvien ja kuulemani perusteella se on tämänhetkisistä F-18 mallinnoksista paras.

Toiset tykkää äitistä toiset tyttärestä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo aikani itsekki pähkäilin tuon VRS Super Hornetin kanssa kunnes jotenkuten sain koneen niksit hallintaan mutta paljon on tuossa viel opiskeltavaa.

Tosin vielä tallessa tuokin Aerialfoundryn Hornet. Nyt simuilussa jonkinaikaa taukoa ja tuossa heinäkuussa uuden tietokoneen tultua jatkan simuilua ja tuota VRS Super Hornetin käytön opiskelua...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noniin Esa.. Tein jonkin sortin esittelyn VRS Superista. Ei ole erikoinen mutta jospa siitä jotain irti saisi.

Löytyy http://conv.flightforum.fi/discussion/index.php/topic,88068.0.html

SUUR KIITOSTA!

Tässäpä näkyi jo yhtä ja toista.

Luulenpa, että kun on lukenut 100 kertaa ne 400 sivua siitä manualista (Edellyttäen, että on myöskin ymmärtänyt lukemansa), niin eiköhän tämänkin värkin jotenkin ehyenä saa maahan tymäytettyä.

Olet tehnyt todellakin asiallisen esittelyn lennosta Rovaniemi - Oulu - Pirkkala.

Minä meinaan tutustua tähän esittelyysi vielä useamman kerran.

Kiitoxet vain sinulle tästä kuvasarjasta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toiset tykkää äitistä toiset tyttärestä.

Ero näillä tipuilla on paljon isompi kuin äidin ja tyttären välillä ;)

VRS Super Hornet lienee paras hävittäjäkoneen mallinnus MS Flight Simulatoriin, tuo Aerialfoundryn Hornet on vaan taas yks räpellys muiden joukossa. Tosin VRS:n Hornettia ei kannata hankkia, ellei halua käyttää aikaa systeemien opetteluun, jos vaan haluaa räimiä, niin siihen löytyy ilmaiseksikin hyviä koneita(vaikkei ne kaikki näytä Hornetilta, on ne yhtä lähellä sitä kuin tuo Aerialfoundryn laitos).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei Kari!

Mukava kun otat sinäkin kantaa asiaan.

Onkos sinulla tietoa, tuleeko siitä Super Hornetista mahdollisesti semmoinen versio, joka passaa molempiin simuihin?

Ja tuleeko lähitulevaisuudessa (ainakin ennen mun kuolemaani) suomen ilmavoimille tätä Super mallia, josta sinä työryhminesi voisit tehdä FAF-kopion? :)

Alkaa pikkuisen syhyttää toi Superi. Mutta kun se on enemmän semmoinen (kommenteista päätellen) isompien poikien lelu. Ja minä kun olen vain 172cm korkea.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Katselinpa tällaistakin!

http://simflight.com/2009/02/review-vrs-fa-18e-superbug/

Oli kuvia, jotka olivat kutakuinkin ymmärrettäviä ja oli kuvia joita ihmettelin monttu auki.

Kyllä tämmöisen oikeaoppisesti liikkeelle saaminen varmaankin vaatii Ilmasotakoulun jatkokurssin.

Niin oikealta koneelta se vaikuttaa.

Oliskohan tässä kuitenkin mulle itsehankittavaa 72vuotis synttärilahjaa?

No olishan siinä ainakin 400 sivua printattavaa mapitettavaksi, joihin voi sitten tutustua tuolla parvekkeen pöydän äärellä. Kahvimukin vierellä. Jos sääsuhteet sen sallivat

Sekin tietäisi sitten en massa väripatruunoita printteriin. (Canon PIXMA MP600).

Edit:  Onkos tämä nyt ihan varmasti semmoinen DVD laatikko versio?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oliskohan tässä kuitenkin mulle itsehankittavaa 72vuotis synttärilahjaa?

No nyt se lahja sitten tuli!

Tänään sen laitoin tonne toisten koneiden joukkoon.

Ja huomena vasta on se synt. pv.

Tämän koneen saamisestani edes nän pitkälle, kuuluu SUURKIITOS Jari Laakolle, jonka avustuksella pystyin tämän fileversion saamaan tähän koneeseen.

Jossakin mulla vieläkin on matoja, kun en pääse lähtökentälle asti, kun ruutu pimenee ja koko datori pimenee ja pitää rebuuttaa.

Yritin kolme kertaa, samoin tuloksin ja päätin ottaa tähän mukaan tilanne kuvan

Så här:

Luettavaa silti on "massvis".

Tosiaan. Missähän mulla taas mättää?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No nyt se lahja sitten tuli!

Tänään sen laitoin tonne toisten koneiden joukkoon.

Ja huomena vasta on se synt. pv.

Tämän koneen saamisestani edes nän pitkälle, kuuluu SUURKIITOS Jari Laakolle, jonka avustuksella pystyin tämän fileversion saamaan tähän koneeseen.

Jossakin mulla vieläkin on matoja, kun en pääse lähtökentälle asti, kun ruutu pimenee ja koko datori pimenee ja pitää rebuuttaa.

Yritin kolme kertaa, samoin tuloksin ja päätin ottaa tähän mukaan tilanne kuvan

Så här:

Luettavaa silti on "massvis".

Tosiaan. Missähän mulla taas mättää?

Kokeile poistaa FSUIPC MODULES kansiosta ja asenna uudestaan. Joskos se auttais.!

Toisaalta jos pystyt koneella lenteleen vaikka tuo virhe ikkuna tuleekin niin no hätä. VRS:stä saa vaan vähän enempi irti jos on rekisteröity FSUIPC joten sitä se voi tuossa herjata.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt meni loputkin näkyvistä!

Tein niin, että poistin siitä modul mapista kaikki FSUIPC filet ja aircraft mapista sen itse koneen ja uusinstallion.

Koneen mappi näkyi kyllä siinä aircraft mapissa, mutta konetta ei näkynyt itse simussa.

Laitoin ne FSUIPC filet takaisin, mutta ei konetta tullut simuun näkösälle.

Epäilen, että en ole sitä instaloinut oikein.

Mikä on pielessä?

Ei ole aavistustakaan.

Pitäisiköhän putsata kaikki tähän kuuluvat jutut pois ja uusinstalloida vieläkin.

Kyllä tämän pitäisi toimia minullakin, jos se kerran toimii teillä toisillakin. Eiköhön tämän koneen resurssit riittäne?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Uskoisin että koneen resurssit kyllä riittää. Eikä ongelma näyttäisi siitä johtuvan.

Eli pelkästään FSUIPC.DLL pitää poistaa modules kansiosta.

Jos ongelmia niin support forumilta löytyy paljon tietoa.. http://www.vrsimulations.com/forums/phpBB3/viewforum.php?f=10

Forumille kirjadutaan ihan normaalisti ja sähköpostin mukana sinulle on tullut salasana millä pääset itse SUPPORT FOORUMIIN.

Itsekkin joskus poistin kaikki FSUIP alkuiset tiedostot modules kansiosta ja seuraavana olikin sitten simun uudelleen asennus.

Eli ainoastaan FSUIPC.dll pitää poistaa ja asentaa uudestaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tällaiselta näyttää tilanne tällä hetkellä!

Jotakin on mulla mennyt varmaan ohi.

Itse konetta ei nyt taida olla mukana.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo siis sun pitää sen ACM toolin kautta ladata kone..

Tässä ohjeet enkuksi

1) Get the latest version of FSUIPC (payware or freeware) for FS9 here: http://www.schiratti.com/dowson.html. Do not attempt to use a pirated version of registered FSUIPC. It won't work, and we will not support you.

2) Get .NET 2.0 or greater: http://www.microsoft.com/NET/

3) Install the primary download into your FS9 ROOT directory. This is the folder which contains your copy of Flight Simulator. If you have already installed the aircraft into the incorrect location, you must uninstall the aircraft and reinstall into the correct location (FS9 root).

4) Ensure that you are not running through a secure proxy server when trying to download files through the ACM.

5) Ensure that your system date is correct.

6) Properly Initialize controllers using the 01-Getting Started. This step is mandatory for the FBW system.

7) Set FS GENERAL REALISM to FULL (right). This is mandatory and failure to do this will result in rudder oscillation.

8) The FBW system in the VRS F/A-18E does not currently support force feedback (as noted in system requirements). If FF is enabled, disable it.

9) Load the default Cessna before loading the Super Hornet for the first time OR after making ACM aspect ratio or cockpit type (2D, VC-only, etc) changes

Elikkä sen ACM toolin kautta lataat koneen filet. Sen jälkeen alat lueskelemaan GETTING STARTED ohjetta jotta saat ohjaimet toimimaan koneeseen :) Eikö ole mukavan hankalaa? :o

Niin ja ACM pitäisi löytyä "I:\Pelit\FlightSimulator 2004\Aircraft\VRS_FA-18E\ACM\VRS ACM.exe"

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään