Guest Zommpazha

Add ons laatikko kadonnut FSX:tä

20 viestiä aiheessa

Tänään päivällä huomasin, että Add ons laatikko oli kadonnut siitä yläkulmasta kun yritin yhdistää ivaoon, aamulla se kyllä toimi mutta nytten kadonnut. Mitä pitäisi tehdä, että sen saisi näkymään taas?

Tommi

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos ja kun lennät FSX:ää windowed-modessa, voit suorittaa IvAp 2:sta simun taustalta. Saat sen tehtyä avaamalla sen kaikki ohjelmat->IVAO->IvAp 2->IvAp 2 (External). Tästä on hyötyä mm. jos IvAp kaatuu, simu ei kaadu. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos ja kun lennät FSX:ää windowed-modessa, voit suorittaa IvAp 2:sta simun taustalta. Saat sen tehtyä avaamalla sen kaikki ohjelmat->IVAO->IvAp 2->IvAp 2 (External). Tästä on hyötyä mm. jos IvAp kaatuu, simu ei kaadu. ;)

Kiitos, yritetäänpä tälläistä :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuon addons palkin sai muistaakseen takaisin SP2 reinstallilla tai sitten FSX.cfg uudelleen luonnilla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mistäköhän muuten johtuu että tuolta katoilee noita? Mulla katoaa aina sieltä Addons -valikosta juurikin tuo IVAO:n valikko jos asentaa squawkboxin...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mistäköhän muuten johtuu että tuolta katoilee noita? Mulla katoaa aina sieltä Addons -valikosta juurikin tuo IVAO:n valikko jos asentaa squawkboxin...

Se varsin johtuu siitä, että se DLL.xml saattaa korruptoitua jonkun toisen asennuksen takia tms.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on kadonnu addons- valikko vuos sitten. Olen asentanu simun uudelleen, poistanu fsx.cfg:n, asentanu sp2:sen uudelleen. Ei auta. FSUIPC ei toimi vaikka se on asennettu jne... Olen tapellut asian kanssa aikoinaan sen verran paljon, että olen päättänyt hyväksyä sen tosiseikan että sitä ei ole eikä tule.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on kadonnu addons- valikko vuos sitten. Olen asentanu simun uudelleen, poistanu fsx.cfg:n, asentanu sp2:sen uudelleen. Ei auta. FSUIPC ei toimi vaikka se on asennettu jne... Olen tapellut asian kanssa aikoinaan sen verran paljon, että olen päättänyt hyväksyä sen tosiseikan että sitä ei ole eikä tule.

Oletan myös että olet asentanut SP1 ennen SP2, koska näin se homma ei toimi, koska Simconnectista täytyy olla tallessa perus versio, SP1 versio ja SP2, muutoin tuota addon valikkoa ei tule näkyviin.

Itselläni viimeksi alkuviikosta oli simun asennus rumba päällä ja jouduin kertaalleen vetämään korjaavan asennuksen FSX deluxelle, SP1 ja SP2(Acceleration), sen jälkeen kaikki on toiminut.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itseasiassa sain juuri addonsin ja sen myötä FSUIPC:n esille. Syy: FSX- asennus on sen puoleen perseestä, ettei se kysy minne asennuksen haluaa tehdä. Asentaa väkisin C- asemalle. Ole siirtänyt simun myöhemmin D- asemalle, koska sen koko on 500Gb ja C:n tila on rajatumpi. Kun asentaa sp 1:Sen tai 2:sen niin se asentaa se c- asemaan. Sen jälkeen myös se on siirrettävä sinne missä simu on niin johan toimii!!!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itseasiassa sain juuri addonsin ja sen myötä FSUIPC:n esille. Syy: FSX- asennus on sen puoleen perseestä, ettei se kysy minne asennuksen haluaa tehdä. Asentaa väkisin C- asemalle. Ole siirtänyt simun myöhemmin D- asemalle, koska sen koko on 500Gb ja C:n tila on rajatumpi. Kun asentaa sp 1:Sen tai 2:sen niin se asentaa se c- asemaan. Sen jälkeen myös se on siirrettävä sinne missä simu on niin johan toimii!!!

Kannattaa tästä lähtien asentaa suoraan sille D: osiolle. Itselläni on 300gb osio tehty pelkästään FSX:lle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aika helevetin iso osio simulle... ;D

Nojaa.. :P Kyllähän noi "hienoimmat"(raskaimmat) scenet/lisurit vie useita kymmeniäkin gigoja... muutama sellanen niin on äkkiä täynnä toi.. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu, tuossa on sen verta tullut käytettyä noita FS9 maisemiakin ja muita lisäosia FSX lisureiden kanssa sekasin että tilaa on kaikkine lisureineen ja simun tiedostoineen 126Gt.

Hyvä siellä on sitä tilaa olla, kun ajatellaan tästä seuraavat 4 vuotta eteen päin että mitä kaikkea sitä simuun tulee. Enemmän taitaa olla niitä mitä olen FS9 aikana hankkinut ja noita FSX:n lisureita ei niinkään paljon.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta sehän ongelma mulla oliki kun FSX:ää ei voi asentaa kun C- levylle. Se ei kysy asennuksen yhteydessä missään vaiheessa asennuskohdetta!!!

Niin mulla Simukansion koko on tällä hetkellä 64,7 Gigaa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta sehän ongelma mulla oliki kun FSX:ää ei voi asentaa kun C- levylle. Se ei kysy asennuksen yhteydessä missään vaiheessa asennuskohdetta!!!

Niin mulla Simukansion koko on tällä hetkellä 64,7 Gigaa...

No ompas sulla mielenkiintoinen simuasennus levyt sitten olemassa.

Itselläni FSX on tällä hetkellä osiossa F:, eikä mitään ongelmia ollut asennuksen yhteydessä, määritin manuaalisti asennuksen yhteydessä asennuskansion.

Että kyllähän sen pystyy asentamaan kohan oikeasta kohdasta menee asennuksen alussa, eli ei mene mihinkään automaatti asennuksen.

Muistaakseni asennuksen alkumetreillä tulee mahdollisuus valita joko manuaalisen asennuksen tai sitten tämän automaatti asennuksen, eli silloin asennus kansio on C:\Program files\Microsoft Games\Microsoft Flight Simulator X. Itse aina asennuksen vaiheessa menen manuaali asennukseen, juuri sen takia että saan valita asennus kansion itse.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ai jaa... Miten en muista mitään valinnanvaroja asennuksen yhteydessä... Mulla on toi Deluxe- edition. No eihän tässä enää ole ongelmia kun siirsin koko roskan toiselle levylle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ai jaa... Miten en muista mitään valinnanvaroja asennuksen yhteydessä... Mulla on toi Deluxe- edition. No eihän tässä enää ole ongelmia kun siirsin koko roskan toiselle levylle.

Mulla on myös Deluxe Edition ja Acceleration. Aina olen saanut simun asennettua minne olen halunnut. Tältä näyttää meikäläisen simukansio osioineen.

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä se antaa valita kansion ainakin kun otat custom asennuksen. Pidemmän päälle ei välttämättä ole kovin terveellistä vaan siirrellä noin, saattaa rekisterit olla eri mieltä  jossain vaiheessa :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään