Guest Finski

Usko tai älä + St.Maarten

44 viestiä aiheessa

Jos jotain kiinnostaa, niin usko ta älä ohjelmassa nelosella näytetään, kohta st.maartenilta (muistaakseni) kuvaa, kun koneet laskeutuvat. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla saattais jäädä se koneiden bongaus vähän sivuseikaks sillä rannalla ;D::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla saattais jäädä se koneiden bongaus vähän sivuseikaks sillä rannalla ;D::)

No niin Laukkanen, nyt se naru takas housuun ja käsi kameralle ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kolmen viikon päästä lähtö St.maartenille... ;D

Täytyy saada vaan ISO muistikortti kameraan ennen lähtöä, että mahtuu paljon kuvia ja videoita. :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen siinä ymmärryksessä että tuo biitsi on nykyisin suljettu ja muutenkin kiellettyä aluetta, turisteilla mennyt liikaa hiekkaa silmiin bojongin alkulämmittelyissä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen siinä ymmärryksessä että tuo biitsi on nykyisin suljettu ja muutenkin kiellettyä aluetta, turisteilla mennyt liikaa hiekkaa silmiin bojongin alkulämmittelyissä?

Mistäs tämmöistä olet kuullut? Kyllä siellä ainakin vielä muutama viikko sitten on a.netin tyyppejä käyny kuvaamassa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mistäs tämmöistä olet kuullut? Kyllä siellä ainakin vielä muutama viikko sitten on a.netin tyyppejä käyny kuvaamassa...

Juu, näyttäähän tuolla kaverit kuvanneen ainakin vielä viime viikolla. tai saattaahan tietysti olla, että se ihan kiitotien "jatke" on suljettua aluetta, mutta kyllä siellä koneita pystyy kuvaamaan...

A.netistä puheenollen. Sattui silmään tällainen kuva: http://www.airliners.net/open.file/486967/L/

Aika jees otos. Ja kuten kuvaaja kysyy, kumpi tosiaan on lähempänä? :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuollaisen tiedon olen imenyt jostain käpyrauhaseeni, en muista mistä lähteestä mutta näin vain on. :)

Meneehän siinä autotiekin rannan ja radan välillä, luulisi että tuskin ainakaan tuota ovat sulkeneet, jos nyt ylipäätään ovat sulkeneet mitään. Paikan päällä en ole jostain kumman syystä käynyt katsastamassa tilannetta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyvin oli sekoitettu tuossa ohjelmassa kuvaa.

Näytettiin että 747 meni yli, sitten ihmisiä jotka kauheassa tuiverruksessa menivät mereen päin ja saatiin aikaan mielikuva, että se tuli ylitse menevästä koneesta, vaikka se puhallus aiheutui lähtevän koneen fööneistä.

Sinänsä sillä ei ollut mitään merkitystä tuossa, mutta pistipähän taas silmään tapa leikata näitä, "tämän formaatin" ohjelmia.

Taisi olla sama prokkis, jossa oli juttua suomalaisista, kun heidän aivonsa vaurioituvat saunassa. Siinä kuvattiin, kun digilämpömittarin näyttö "suli" saunassa.

Ja tuonne kun pääsisi vielä jonain päivänä. :D

Jos joskus FsNordicin foorumilaiset alkavat puuhata yhteistä bongausmatkaa, niin kohteesta ei varmaan tule riitaa ;D;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olipas muuten hämäävä kuva tuon Mikon linkin takana, jos ei tietäisi koneiden kokoeroa niin varmasti olisin sanonut että 767 on lähempänä mutta ei se voi olla.

Hannu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olipas muuten hämäävä kuva tuon Mikon linkin takana, jos ei tietäisi koneiden kokoeroa niin varmasti olisin sanonut että 767 on lähempänä mutta ei se voi olla.

Hannu

Näinhän se on...

Olen kyllä pettynyt, kun ei tullu hirmuista sotaa tuosta mun kommentista.. Huvikseni kokeilin että millaisen metelin tuolla kommentilla saa ;D

Edit: Ai hitto nyt menin paljastamaan suuren masterplaanini..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Veikkaanpa että monelle vähemmän lentokoneita katselleelle henkilölle tuo kuva näyttää siltä että siinä on kaksi samankokoista konetta laskeutumassa kymmenen metrin etäisyydellä toisistaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei takuulla ole 767 lähempänä ;)

Takuusta en tiedä, mutta 767 on lähempänä :)

Juupas! Eipäs! Juupas! Eipäs!.... ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos ne ovat koneiden varjot vedessä ja heijastuksen ottaen huomioon niin näyttäisi 767 olevan lähempänä,eikä se 767 sentään niin suuri ole ;)

T:Harri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos ne ovat koneiden varjot vedessä ja heijastuksen ottaen huomioon niin näyttäisi 767 olevan lähempänä,eikä se 767 sentään niin suuri ole ;)

T:Harri

Kyllä se 767 vaan tuollaiseen 737:aan verrattuna on SUURI. Yksi hyvä keino ymmärtää, että tuo 737 on lähempänä, on verrata sen renkaiden kokoa sen 767:n renkaisiin. En nimittäin usko, että 737:ssa olisi isommat pyörät kuin 767:ssa, ja varsinkaan se ei näkyisi tuommoisessa kuvassa, jos se 737 olisi kauempana. Ja muutenkin kun tuota katsoo tuota kuvaa, niin onhan se selvä, että jos tuo 767 olisi lähempänä, täytyisi sen olla todella paljon isompi kuin 737. Nythän nuo ovat lähes samankokoiset tuossa kuvassa ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään