Guest nicoman93

Kajaanin kentän tekijöitä?

6 viestiä aiheessa

Asustelen Kajaanissa ja olisi kutaa, jos kotikenttäni näkyisi FS2004 tai FSX:ssä edes vähän realistisempana. Omistan 4 megapixelin taskukameran, se on kyllä turkasen vanha ja siinä ei ole minkäänlaista zoomia, mutta täältä foorumilta lukemani perusteella kuvan tarkkuus riittäisi. Ongelmana vaan on se kun pitäisi saada kuvattua myös terminaalin etupuolelta ja sinne on luonnollisesti asiattomilta pääsy kielletty. Lisäksi olen vain 16 vuotias, mutta kokenut simulaattorilentäjä kylläkin.

Sitten, onko välttämätöntä kuvata rakennuksien lisäksi jotakin muuta, kuten ilmakuvia yms, (joita en usko todellakaan pääseväni hankkimaan ainakaan mutkattomasti). Kajaanin lentoaseman piha-aluetta nääs laajennettiin muistaakseni pari kolme vuotta sitten, joten en ole varma, ovatko esim. Google Mapsin kuvat aivan ajan tasalla. Lisäksi satelliittikuvat ovat mustavalkoisina (jos tarkentaa lähelle). Niin ja lisäksi oheiset piharakennukset ovat aidan tuolla puolen. Käyn joku päivä kysymässä luvan, sillä liikenne on melkoisen vähäistä ja lupa saattaisi irrotakin... Eli en siis lupaile mahdottomia.

-Nico

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä olen tehnyt Kajaanin kenttää tämän verran.  Siinä ei ole muuta kun terminaali rakennus.  Kentän tekeminen on vielä kesken mutta toivottavasti valmistuu joskus.  :thmbup:

Tässäpä kuva siitä.

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä olen tehnyt Kajaanin kenttää tämän verran.  Siinä ei ole muuta kun terminaali rakennus.  Kentän tekeminen on vielä kesken mutta toivottavasti valmistuu joskus.  :thmbup:

Terve Toni! Tuolla toisessa ketjussa (http://conv.flightforum.fi/discussion/index.php/topic,79957.0.html) sanoit että kenttä on muuten valmis, mutta pitää vain saada simulaattorin tunnistamaan muotoon? Pitääkö tämä paikkansa? Koska voisin itse yrittää saada sen simuun.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämäpä oli positiivinen yllätys! Kohta saankin nähdä oman kotikenttäni simussa aidompana, viiihdoin! Kiinnostaa kysyä (kun en ole vielä koskaan edes mallintanut mitään) että teetkö sä ton mallinnuksen valokuvista vai näyttääkö luomus valmiina enemmän sinun edellä näyttämiäsi kuvia? Vai näyttävätkö kaikki kesken olevat rakennukset tältä?

-Nico

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään