Juha Karhu

Näyttö kahdella näytön ohjaimella?

4 viestiä aiheessa

Kävin tänään kyselemässä kone pakettia simuiluun,ja yhdestä paikasta ehdotettiin konetta kahdella näytön ohjaimella,eli yläosan ruudusta "piirtäisi" yksi ohjain ja alaosan toinen,,,,,minulle ainakin aivan uusi "juttu".Totta kai myyjä kehui hyväksi,mutta onko käytännön kokemuksia kellään.Näytön ohjaimina XFX GeForce 6800GT 256mb PCI-e.Kannattaaako maksaa extraa,,,,,,Prossa AMD Athlon 64  3500.Ja muistia Twinmos 2x512MB DualChannel  kit DDR

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lähes kaikissa näytönohjaimissa on nykyään liitännät kahdelle näytölle ja TV:lle. Tosin simu pyörii paremmin tehokkaimmilla ohjaimilla, onko se rahan arvoista riippuu siitä mitä itse haluaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei kun tuo taitaa olla se uusi juttu, nämä uudet kai on paritettavissa ikäänkuin klusteriksi, jolloin kaksi korttia pyörittää yhtä näyttöä tehokkaammin. Minäkään en tuosta vielä muuta tiedä, olen vaan kuullut. En oikein usko, että kannattaa simun näytänohjaimiin investoida niin paljon millään järkevällä perusteella.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei kun tuo taitaa olla se uusi juttu, nämä uudet kai on paritettavissa ikäänkuin klusteriksi, jolloin kaksi korttia pyörittää yhtä näyttöä tehokkaammin. Minäkään en tuosta vielä muuta tiedä, olen vaan kuullut. En oikein usko, että kannattaa simun näytänohjaimiin investoida niin paljon millään järkevällä perusteella.

Aivan joo, SLI-kortit, eipä tullut heti hokattua :-[....nykyistä konetta tehdessä oli tuokin mielessä, emoksi valitsin sellaisen joka sitä tukee. Tosin pitkällisen harkinnan jälkeen luovuin asiasta, pirun kallis ratkaisu joka tuskin tuo simuun vauhtia lisää. Ja tässä tapauksessa 6800GT on jo vanhentunut kortti, kaksi sellaista maksaa noin 800€, kun taas uusin 7800GTX maksaa n. 560€, ja yksi 7800GTX pärjää suorituskyvyssä kahta 6800GT-korttia vastaan hyvin, ainakin simukäytössä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään