Guest Hande66

Päivityksiä Suomi-sceneryyn

5 viestiä aiheessa

Näin uutena kyselen, että minkälainen tapa on ollut tehdä päivityksiä maisemiin? Tarkoitan, kun tulee joitain uusia isoja rajennelmia tai muita huomattavia maamerkkejä, kuten Vuosaaren satama, uudet pikkukentät (www.fsnordic.net/discussion/index.php/topic,81746.20.html) ja muuta vastaavaa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näin uutena kyselen, että minkälainen tapa on ollut tehdä päivityksiä maisemiin? Tarkoitan, kun tulee joitain uusia isoja rajennelmia tai muita huomattavia maamerkkejä, kuten Vuosaaren satama, uudet pikkukentät (www.fsnordic.net/discussion/index.php/topic,81746.20.html) ja muuta vastaavaa?

Tapana ollut sellainen että se tekee joka jaksaa ja käytännössä ratkaisevin aloituskynnys on se että joku vääntäytyy ottamaan valokuvat kohteesta ja lähestyy maisemantekijöitä niiden kanssa :) Ilman valokuvia ei synny käytännössä mitään järkevää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ylipäätään olen ihmetellyt, kuinka paljon ihmiset jaksaa ja viitsii nähdä vaivaa erilaisten maisemien ja muiden lisärekkuloiden tekemiseen. Lienee niin sanottu harrastus...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ylipäätään olen ihmetellyt, kuinka paljon ihmiset jaksaa ja viitsii nähdä vaivaa erilaisten maisemien ja muiden lisärekkuloiden tekemiseen. Lienee niin sanottu harrastus...

Juu, mutta ei varmasti simuharrastus olisi kovinkaan laajaa jos sellaista mahdollisuutta ei olisi. Ei mulle riitä simun vakiokalusto, vaan pitää sitä olla lisääkin mahdollisuuksia käytettävissä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tosiharrastajat löytyvät sitten tuolta Kotiohjaamot-alueelta. Heille ei riitä pelkkä tietokone, näyttö ja ohjainlaite tai hyvin mallinnetut koneet ja maisemat.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään