Lauri Juhansalmi

Aeron haku?

11 viestiä aiheessa

Foorumia pidempään seuranneena ajattelin nyt avata sanaisan arkkuni.

SIOn hakua seuraillessani huomasin, että myös aero hakee pilotteja. Eesti keele kun ei suussa taivu, niin en oikein ymmärtänyt, että voiko suomipoika hakea. Aeron sivuilta siis löytyy tieto vain Eestinkieliseltä osiolta. Tuleekohan myöhemmin myös Englanniksi? Jos jollain tietoa, hyvä!

Näyttää haku olevan samaan aikaan kuin SIOssa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Käsittääkseni aero kouluttaa kuskinsa salpauslennossa malmilla, eli suomella pitäisi pärjätä. Koulutuksen hinnasta en osaa sanoa sitten mitään..  ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Käsittääkseni aero kouluttaa kuskinsa salpauslennossa malmilla, eli suomella pitäisi pärjätä. Koulutuksen hinnasta en osaa sanoa sitten mitään..  ???

Niin se teki ainakin ennen, mutta silloin myös hausta ilmoitettiin muillakin kielillä kuin eesti..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä kuvittelin, että Aero olis pilottinsa kouluttanut. Tai siis että viimeinen kurssi olis jo käynnissä Malmilla. Asiasta sen enempää tietämättä voisin kuvitella Aeron hakevan kokeneita?

Mutta tää on ihan spekulaatiota vaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä kuvittelin, että Aero olis pilottinsa kouluttanut. Tai siis että viimeinen kurssi olis jo käynnissä Malmilla. Asiasta sen enempää tietämättä voisin kuvitella Aeron hakevan kokeneita?

Mutta tää on ihan spekulaatiota vaan.

Itse huonolla suomenkielelläni tulkitsin tuota heidän nettisivuiltaan, ja siellä kyllä selkeällä eestinkielellä sanottiin, ettei tarvita aiempaa lentokokemusta. Vielä senkin ymmärsin, että koulutus tapahtuu Salpauslennossa & Patrialla.

Vielä kiinnostaisi, että onko hakuprosessi täällä, Eestissä vai mahdollisesti sekäettä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tosiaan haku on vain eestiläisille tällä kertaa, koska Suomen puolella on SIO:n haku samaan aikaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tosiaan haku on vain eestiläisille tällä kertaa, koska Suomen puolella on SIO:n haku samaan aikaan.

No hittiläinen! Pyyhkinevät sitten p******ä mun papereilla. Enskerralla sitten..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään