Niko Pursiainen

IVAO: VFR Saturday sekä VFR1 -koulutuspahatuma lauantaina 14.11. kello 12-14

12 viestiä aiheessa

vfrbanneri.jpg

Lauantaina 14. marraskuuta kello 12-14, IVAO Finland ja MIK järjestävät virtuaalisella Malmin lentoasemalla jälleen VFR Saturday -tapahtuman. Samaan aikaan järjestetään myös VFR1 -koulutustapahtuma. Ennen koulutustapahtumaa, kello 11 alkaen, pidetään IVAO Finlandin IRC -kanavalla (#ivao.fi) neuvontatilaisuus. Tilaisuudessa aloittelevilla verkkolentäjillä, ja miksei kokeneemmillakin, on mahdollisuus kysellä mieltä askarruttavia ilmailu- ja verkkolentoaiheisia kysymyksiä henkilökunnalta sekä muilta jäseniltä.

IVAO Finlandin IRC -kanavalle pääsee joko IRC -ohjelmalla tai internetselaimella täältä.

Koulutustapahtumaa varten on myös koottu oma tietopaketti, joka on täällä. Lisäksi kannattaa tutustua MIK:n VFR Saturdaytä varten kokoamaan Malmi-oppaaseen.

Niin aloittelijat kuin kokeneemmatkin lentäjät, tervetuloa lentämään virtuaalisen Malmin ruuhkaiselle lähialueelle!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiiitoxia hyvästä johdosta ja hyvästä kerho hengestä  :thmbup:

parit kuvat:

Johto toimi!

[ attachment removed / expired ]

Niin toimi myös lennotkin  ;)

Tango Lima:n jäänpoisto ( kuumaa vettä letkusta )

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä olin OHCJN ja kyseessä oli ensimmäinen lentoni IVAO-verkossa. Mietteet ovat aika sekavat, koska pokka ei meinannut pitää ja muutenkin Antti ja muut lausuivat jossain vaiheessa aivan omituisia sanontoja. Harmittaa olla noobi - toivottavasti saan kokemusta ajan mittaan..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä olin OHCJN ja kyseessä oli ensimmäinen lentoni IVAO-verkossa. Mietteet ovat aika sekavat, koska pokka ei meinannut pitää ja muutenkin Antti ja muut lausuivat jossain vaiheessa aivan omituisia sanontoja. Harmittaa olla noobi - toivottavasti saan kokemusta ajan mittaan..

Kannattaa lukea ivao.fi sivuilta lentäjän käsikirja, auttaa huomattavasti. :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eihän kukaan ole seppä syntyessään, ja siksi ne ohjeet on tehtykkin  :)

Ilkka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitokset kiireiselle Malmin lennonjohdolle! Hyvin oli liikennettä ja sää oli sopiva VFR-lentelyyn.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Älä huoli Joonas, oli minulle myös ensimmäinen lento verkossa.

Kuvastakin löytyvänä siellä on välillä ihmeissään, mutta lentäminen on kuitenkin niin mukavaa että vaikka olemme ekakertalaisia, ei siihen kannata lopettaa  :)

Antille, taas, kiitokset kuten myös Jounille, eka kertalaisen avittamisesta.

Sami

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toltahan tasolta me kaikki ollaan aloitettu ei siinä ole mitään häpiämistä.

PS. Meni se ATC: kin lopulta ihan mallikkaasti ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään