Guest Juze

Vihaisia supervisoreita ja banneja

41 viestiä aiheessa

Ei kai tässä mitään ihmeellisempää. Finaalissa EFHK-EFTU lennolla simulaattori yhtäkkiä menee pieneksi, kestää hieman saada takaisin päälle ja pause pois päältä (Huom. Jostain syystä ne oli resetoinut, samoin joystick config), ja IvApista tulee tämmöistä tekstiä:

(ESOS_SUP)>No pause in IVAO

(ESOS_SUP)>Do you understand?

(ESOS_SUP)>Next time you will get banns

(ESOS_SUP)>Hope this was last time > (

(ESOS_SUP)>Have you watched EFTU metar?

(ESOS_SUP)>You cant land there

(ESOS_SUP)>Ok now i ban you

(ESOS_SUP)>You get bans in 24 hours

FLE324>Runway 26 EFTU vacated

FLE324>Taxiing to gate

Itse ymmärsin kaiken, katsoin monta kertaa EFTU metarin ja ei siellä mitään kummoista ollut (Hieman kitkakerroin alhaalla, CAVOK keli, Nico Laine sanoi että jatka vaan matkaa manuaalisella)

FLE324 olen minä (FlyEurope 324). Vai onko mahdollista että joku muu voi esittäytyä IvAc kautta supervisorina vaikka itse ei ole? (Nico p******!)

Että tämmöstä tällä kertaa.  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuka oli kyseinen henkilö?  (katsoitko listalta nimeä / ID:tä?)

Ja itseasiassa Superit eivät ole _SUP tunnuksilla verkossa, ainakaan koskaan ole nähnyt..

Ja jos tuolla nyt joku on leikkimään mennyt, esim. tämän ketjun lukijoista, niin voin luvata että tiedossa on bannia verkkoon melko reilusti. Ja vienti saunan taakse seuraavassa simuviikonlopussa sen lisäksi.... :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voin myöntää se olin minä.

Tuo oli vain sairasta pilaa, kun puhuimme skypessä samaan aikaan, ja muutenkin lähetin viestit ihan chatilla.

Lähdenkin tästä jo saunomaan...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jep, sanotaan vielä näin julkisesti että ilmoitan tuon HQ:lle, josta antavat sinulle asianmukaisen käsittelyn.

Pelleily ei vetele tuolla, luulisi olevan selvää?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu, kyl mä tajusin vähän että Nico siellä saattaa pelleillä, kun sanoo että "Hää hää jätkä saa bännit IVAOsta". Nyt vielä tunnusti Skypenkin kautta.  :-\ Juu mutta tämmöstä.

EDIT: Ai niin joo, tuostahan löytyy vielä tarvittaessa screenshotitkin. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toevottavasti nyt ei tule hirveästi bänää...

Jokatapauksessa Bangkok legi siirtyy :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jjjjep, sain jo tiedon ruotsalaiselta Superilta että tuon temppuilun takia verkon käyttö on sinun osaltasi estetty toistaiseksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toevottavasti nyt ei tule hirveästi bänää...

Toivottavasti tulee niin maan pirusti bänää :P Tollaset peeloilut pois verkosta! Sitäpaitsi tuohan on niin kehnolla englannilla kirjoitettu että tuskin kukaan oikea superi noin... :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos se tosiaan on ESTETTY

Niin miksi pääsen obsaamaan?

EDIT*

Viestiä muokattu...

että tietyt ihmiset älyävät mitä tarkoitin, eivätka ala kuittailemaan tästäkin :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos se tosiaan on ESTETTY

Niin mitenköhän olen obsaamassa juuri nyt?

Sinähän se taidat varsinainen sälli olla? Lakki kouraan ja asenne kuntoon niin hyvä tulee :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sinähän se taidat varsinainen sälli olla? Lakki kouraan ja asenne kuntoon niin hyvä tulee :thmbup:

Ööh. Mitähän tarkoitat?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ööh. Mitähän tarkoitat?

Sitä että olet pahoillasi ja case closed. Bannit tulee jos on tullakseen ja homma jatkuu yhtä kokemusta rikkaampana. ;)

jari

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämä tapahtui privalla ja SUPPINA esiintyminen oli vain typerää pilaa...

Jos nyt osaa lukea ylempää...

EDIT*

Jaa Kansikkaan viesti poistettiin jo :)

Lansikas poisti viestin itse, koska luki aiheen tarkemmin.   :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaikki kunnia Jarille :) Onhan tämä vähän hassua, Nico kun on sun "esimies" FlyEuropessa  ;D Ja lukekaa vielä tuo jarin viesti, niin ei tartte keksiä tähän mitään, huono kun olen keksimään viisauksia...

Mikä Jarin viesti? Juusollehan tuo "pila" tuli....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaikki kunnia Jarille :) Onhan tämä vähän hassua, Nico kun on sun "esimies" FlyEuropessa  ;D Ja lukekaa vielä tuo jarin viesti, niin ei tartte keksiä tähän mitään, huono kun olen keksimään viisauksia...

Eipä tässä viisaudesta olekaan kyse vaan ihan normi käytöksestä, ilman mitään pelleilyä. Jos on pakko pelleillä niin offlinessa sitten, ilman että sotkee muitten kuviot.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

"Kaikki kunnia Jarille  Onhan tämä vähän hassua, Nico kun on sun "esimies" FlyEuropessa   Ja lukekaa vielä tuo jarin viesti, niin ei tartte keksiä tähän mitään, huono kun olen keksimään viisauksia..."

"Mikä Jarin viesti? Juusollehan tuo "pila" tuli...."

Äh, ymmärsit väärin, tai minä... Oon huono ilmaisemaan itteeni, unohtakaa... ei tehdä numeroa tästä  ;D

***************************************************************************************

Jerome on oikeessa, eihän tässä periaatteessa muuta oo tehty kuin tuo supervisorina esiintyminen... Sorry vaan taas mutta miten musta tuntuu että Juuso tiesi tätä aihetta aloittaessaan että Nico se on, kun molemmat jätkät tunnen varsin hyvin...  ;D Sorry saattoi tulla taas älytöntä tekstiä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

IMO Nicon bännit pois ja kaverit miettii nenää pitemmälle ensi kerralla.

IMO bannit ihan syystä, miettisi ensiksi eikä vasta myöhemmin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

IMO ja IMO, mun mielestä Jerome on oikeessa. Mutta mehän ei voida päättää bänneistä. Enpä kommentoi asiaan sen enempää...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ainut pahe oli se SUP:na esittäytyminen

Mitäs jos päättäisikin jatkaa samaa, tai muille käyttäjille? (who knows..)  Eiköhän tuo kannata tehdä selväksi heti alkuunsa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitäs jos päättäisikin jatkaa samaa, tai muille käyttäjille? (who knows..)  Eiköhän tuo kannata tehdä selväksi heti alkuunsa.

Parempi puuttua heti ja tehdä asiat selviksi :thmbup:

Ei voida jälkeenpäin sanoa etteikö asiasta olisi mainittu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No elkäähän nyt.

Turha tästäkin alkaa vääntämään mitään.

Tein virheen, saan siitä rangaistuksen, se on siinä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No eipä tässä nyt kenenkään kuvioita sotkettu kylläkään. Nico kuitenkin tarkoitti ihan huumorimielessä (äijät oli skypessä keskenään) jne. ja kukaan ulkopuolinen ei häiriintynyt kun kaverit keskustelivat chatissä. Jos Nico olisi jollekkin "tuntemattomalle" mennyt tämän tekemään niin muuttuisi ääni kellossa, sillon sanoisin sitä pelleilyksi. Ihmettelen vain, että miten Juuso ei tajunnut että se oli Nico joka yritti vain heittää huulta, kun olitte vielä skypessäkin? Nyt tässä ei mun mielestä ole kuin väärinkäsitys ja ainut pahe mitä tapahtui oli se että Nico kirjautui olevinaan supervisori (ESOS_SUP).

Olenko oikeassa Juuso?

Lähes tulkoon. Siitä en nyt ollut ihan varma kun ei heti Skypessä tunnustanut tuotakaan, mutta lisäsin nyt tuon "(Nico p******!)" koska siitä oli epäilys. Olen vähän tosikko (Täytyykin olla Kongregatessa.  :laugh:  ::)). Pahempi se olisi ollut jos tuntemattomalle menee leikkimään noin. Ja ainut rike periaatteessa tässä oli se että meni leikkimään _SUP tagilla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Vieras
Tämä aihe on nyt suljettu uusilta viesteiltä.