Jani Salo

Big Brother

199 viestiä aiheessa

Itse pidin viime kaudesta, kun tuli sopivaan aikaan niin sitä jaksoi katsoa ja siinä sarjassa ei niin haitannut vaikka yhden jakson missasi. Tosin niin tapahtui harvoin ;)

Innolla odototan kohta alkavaa kautta 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei haittaa vaikka missaisi kaikki jaksot ;)...ei niin paljon toisten elämä kiinnosta, saa "tapella" oman elämänsäkkin kanssa tarpeeks  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

24/7 netti-tv tilattu jo eilen  :P

kiva olla kärpäsenä katossa, kun oma elämä on niin tylsää  ;D nyt vaan jää harmillisesti simuilu vähemmälle  :laugh:

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse tuota alan tuskin seuraamaan, mutta jos sattuu kohille niin saatan katsoa.

Perkules kun tähän jää koukkuun  :-\ mutta en kyllä menisi ostamaan tuota 24/7 Live pakettia :P

24/7 netti-tv tilattu jo eilen  :P

:laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse tuota alan tuskin seuraamaan, mutta jos sattuu kohille niin saatan katsoa.

:laugh:

Näin se mieli muuttuu...  ;D

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Viime vuonna katselin BB.tä nettiliven kautta, ja taas eilen sen ostin. Musta se on mukavaa ajanvietettä ja täytyy myöntää että olen jäänyt siihen vähän koukkuunkin  ::) Mut onhan se niin että joitakin paheita elämässä on oltava, ja tuo ei varmaan ole niistä edes se pahin  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täytyy tänäkin vuonna sanoa, että ei voisi vähempää kiinnostaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täytyy tänäkin vuonna sanoa, että ei voisi vähempää kiinnostaa.

Osuit asian ytimeen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vanha tuttu kaava: kasa bimboja ja wanna bee julkkiksia sekä poke filmien kerääjiä ja itsekseen puhujia samaan taloon. Sitten kyttäämään. voi voi  :'( Hankkikaa elämä. EVVK

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minunkin on pakko myöntää, että silloin tällöin tulee katsottua. Tosin tuo maikkarin sun muiden tv/radio kanavien virallinen mies-ääni alkaa jo kyllästyttämään. Se ääntää englanninkin niin pirun täydellisesti, ettei suomea enää itse osaa lausuakaan. Varsinkin nuo R-äänteet ovat niin amerikkalaisia että kyllä tekee jo mieli vetää herneitä nenuun.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Yleensäkin reality-ohjelmat ja erityisesti Big Brother kuuluvat mulla täysin kategoriaan EVVK. Tuossa muutama päivä sitten lehdissä oli, että Nelonen on luopumassa reality-tvstä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Yleensäkin reality-ohjelmat ja erityisesti Big Brother kuuluvat mulla täysin kategoriaan EVVK. Tuossa muutama päivä sitten lehdissä oli, että Nelonen on luopumassa reality-tvstä.

Jos Nelonen tuon tekee niin saa minun hattuni ylös. Haikailen aikoja, jolloin ei ollut Realitya ja telkkareissa oli testikuva ja taustalla Radio Suomi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos Nelonen tuon tekee niin saa minun hattuni ylös. Haikailen aikoja, jolloin ei ollut Realitya ja telkkareissa oli testikuva ja taustalla Radio Suomi.

Realityä jaksaa, mutta mielummin testikuvaa kun rantalentistä :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Realityä jaksaa, mutta mielummin testikuvaa kun rantalentistä :P

Miten niin? :P Paras näistä mobiilipeleistä. ;D ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En tiedä kumman alennustila on suurempi: Näitä ohjelmia katsovan yleisön vain ohjelmia ostavien tv-kanavien. Suuri se on joka tapauksessa.  :'(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Yleisön. Katsojien syytä se on, että huonoja ohjelmia tehdään. Kun TV-yhtiö sanoo: "Te olette idiootteja joten katsokaa tätä", voi katsoja valita sanooko hän: "Niin ollaan, lisää tämmöistä meitille" vai "En minä tämmöistä soopaa katso, parempia ohjelmia kehiin". Mainoskanavat suoltavat juuri niin typerää ja halpaa ohjelmaa kuin vain voivat, niitä ei kiinnosta muu kuin mainosten katsojaluvut.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jännä juttu vaan, että ihmisiä näyttää reality-TV vaan kummasti kiinnostavan, vaikka lähes kaikki puhuvatkin, että "eihän sitä kukaan katso" :P Kuinkahan moni täälläkin BB:n katsomattomuuttaan vannova tosiasiassa katsoo ko. ohjelmaa silmät tapillaan? ;)

Mainoskanavat suoltavat juuri niin typerää ja halpaa ohjelmaa kuin vain voivat, niitä ei kiinnosta muu kuin mainosten katsojaluvut.

Luulenpa vain, että Big Brother ja halpa ei taida sopia samaan lauseeseen. Ja toisaalta, liekkö sitten typeräkään, jos katsojalukuja on uskominen...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No ei se ainakaan kallis ole. Ilmaiset esiintyjät, ei käsikirjoitusta, vain yksi lavastus. Kameraoperaatoreita vaan tarvitaan kolmeen vuoroon ja editoinnissa on puuhaa. Verrattuna oikeaan TV-ohjelmaan tuommoisen tosi-TV:n vääntäminen on melkein ilmaista.

Katsojaluvut siis nimenomaan kiinnostavat mainoskanavia, ja jos niitä saa suoltamalla halpaa ala-arvoista tirkistelyviihdettä, halpaa ala-arvoista tirkistelyviihdettä suolletaan. Mieluummin kuin saman tai vähän isomman katsojamäärän keräävää käsikirjoitettua draamaa, esimerkiksi, koska tuotantokulut ovat paljon pienemmät ja kateprosentti jää näin suuremmaksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tarvis varmaan oikeasti muuttaa jonnekin Saharan aavikolle tai jonnekin muualle missä tällaisesta roskasta ei ole tietoakaan. Hirveä yhteiskunta; joka puolella hyökkää päälle iltapäivälehtien lööpit, Katso, Seiska, Oho ja muut vannoutuneet juorulehdet; Saari, Idols, Popstars, Selviytyjät ja muut järkyttävät "tosi-tv"-ohjelmat.

Ihan järkyttävää katsella kun tuota törkeätä suoranaista paskaa suolletaan joka ***tun tuutista. Karseata viihderoskaa. Minun rehellinen mielipiteeni on, että kaikki jotka alentuvat tuon roskan kustantamiseen, ovat suoranaisia idiootteja. Saatan siis ehkä olla vähemmistön edustaja mielipiteeni suhteen.. Järki käteen ihmiset. Parasta olisi jos mm. yllämainitut lehdet sekä MTV3, SubTV ja Nelonen lakkautettaisiin ja kiellettäisiin kaikki viihderoska lailla. Ehkä ihmiset havahtuisivat siihen, millaista törkyä se on.

EDIT: Mihin on kadonnut kaikki asiapitoinen viihde televisiosta. Vai onko se jo liian älyllistä ohjelmaa kansalle. Tosiasiahan on, että tyhmille ihmisille kannattaa esittää vain tyhmiä ohjelmia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään