Jouni Turunen

Kone hitaana

5 viestiä aiheessa

Moi

Olen tässä muutamien viime päivien aikana kiinnittänyt huomiota,että koneeni on todella hidas eli esim lentäessäkin Helsingissä tökki vaikka kuinka paljon custom asetuksilla vaikka ennen on Ultra High:lla menny ilman pätkimistä.Ja sitten kun tuossa lj:lle puhuin ja muut puhui niin se toistui todella kauan mikä on todella ärsyttävää.Tämäkin vika tullut samoihin aikoihin entä tuo koneen äkillinen hitaus.Viruksia koneella ei ainakaan Nortonin mukaan ole.Olen asentanut ainoastaan muutaman koneen ja paneelin viime päivinä.Olisiko jollain ehdotuksia ??? Kiintolevyilläkin on vielä 30,60 ja 40 gigaa tyhjää tilaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tarkista pyöriikö prosessori oikeilla nopeuksilla...itse huomasin joku aika sitten kun oli niin pirun hidas kone notta kas, 1.16 ghz vaikka pitäisi olla reilusti yli 2.Ei muutakuin väylänopeuksia sörkkimään...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tarkista pyöriikö prosessori oikeilla nopeuksilla...itse huomasin joku aika sitten kun oli niin pirun hidas kone notta kas, 1.16 ghz vaikka pitäisi olla reilusti yli 2.Ei muutakuin väylänopeuksia sörkkimään...

Olen vähän noobie näissä asioisssa.Mistä tuon voisi katsoa? ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen vähän noobie näissä asioisssa.Mistä tuon voisi katsoa? ::)

Sisoft Sandra ohjelmalla onnistuu.Väylänopeuksien muuttaminen tosin vaatii sitten vähän enemmän tietämystä, emolevyn mallista riippuen joutuu sörkkimään biossia tai jumppereita.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään