Harri Lonnqvist

Typerät puhekuplat alapalkissa!

10 viestiä aiheessa

Moi!

Muistaakseni joku mainitsi täällä aikoinaan että registryä rukkaamalla pääsee

näistä typeristä puhekuplista eroon!

En kyllä ole sitä threadia löytänny etsinnöistä huolimatta joten käännyn

puoleenne :-

[ attachment removed ]

Harri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tarviiko tuossa käpälöidä rekkareita? Kun tuota palkkia klikkaa oikealla napilla ja valitsee "Customize Notifications" voi jokaiselle huomautukselle (=puhekuplat), määritellä arvoksi "always hide". En ole tuota kieltämättä itse kokeillut, mutta vaikuttaisi ratkaisulta ongelmaasi.  :)

Edit: Tuosta ilmeisesti on seurauksena se, että puhekuplista pääsee, mutta niin pääsee myös koko noista ikoneista, eli jos sitä ei halua, niin tuo ei taida auttaakaan.

- Ville -

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos tota langatonta verkkoa ei koskaan käytetä niin senhän voi tuolta "network connections"-puolelta disabloida kokonaan..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sitä ei saa pois muuten kuin tekemällä rekisterimuutos.Avaa rekisterieditori.Mene kohtaan HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer.Valitse seuraavaksi hiirellä napsauttamalla Advanced kansio ja napsauta sitten hiiren oikeanpuoleisella painikkeella oikeanpuoleisen ison kentän tyhjää kohtaa.Valitse pikavalikosta Uusi- ja DWORD-arvo vaihtoehdot.Anna luomallesi avaimelle nimi EnableBalloonTips kirjoittamalla se valitun tekstin päälle.Uuden avaimen arvon on oltava 0 (oletusarvo), jonka ohjelma antaakin sille automaattisesti.Tämän jälkeen kuplat ovat historiaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ollos hyvä.

Heh..sen verran vielä vaivaan että jos ne tarvitaan jossain vaiheessa

takaisin varmaankin se arvo 0 muutetaan 1?

Harri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi!

[offtopic]

Otetaan vielä puheeksi Samin k*rpiintyminen kaikkeen p*skaan niin tässä taas nähdään mihin

tästä foorumista on!Aina löytyy ratkaisu asiaan kuin asiaan!!!

Itse olen joskus lyönyt yli(Kemppaiselle se 20€ jotta 3pv hiljaa!)mutta moderointi on paikallaan

ja itse kannatan tiukempaa linjaa!!(Sori Matti,meillä kaikki hyvin!)

Harri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään