Ilkka Mäkelä

TV-tähtösen mietteitä lentoemännän ammatista

11 viestiä aiheessa

Jenkkilän ABC-kanavalla esitetään TV-sarjaa "Lost", joka ymmärtääkseni käsittelee lento-onnettomuudesta pelastuneiden ihmisten elämää autiolla saarella.

Anyway: Tuli vahingossa eilen nähtyä Conan O´Brienin ohjelma, jossa haastateltiin sarjan naistähteä Evangeline Lillyä.

Evangeline on ollut aikaisemmin ravintolassa tarjoilijana ja myös lentoemäntänä. Kuulemma inhosi molempia töitä, mutta etenkin lentoemäntänä olemista.

Perustelut:

Ravintolaan ihmiset tulevat tuttujen ja ystävien kanssa istumaan vierekkäin samassa pöydässä, syömään hyvin ja pitämään hauskaa ja antavat joskus jopa juomarahaa.

Lentokoneeseen kukaan ei tule pitämään hauskaa, ihmiset tulevat sisään valmiiksi hermostuneina ja ärtyneinä, ahtaaseen putkeen keskelle turbulensseja ja muuta epämukavaa, hengittämään kierrätettyä ilmaa, eikä kukaan pidä vieressä istuvasta naapurista tai kirkuvista lapsista eikä varsinkaan palvelusta ja siis lentoemännät saavat kaikkien vihan niskaansa.

Täytynee myöntää, että asiassa on jonkin verran perää...Eikö?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tulee tiistai-iltaisin myös Ruotsin Neloselta.

Uskomattoman tylsä sarja mitä jokusen kerran

olen sitä vilkaissut.

Mutta jenkeissä suosittu  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tulee tiistai-iltaisin myös Ruotsin Neloselta.

Uskomattoman tylsä sarja mitä jokusen kerran

olen sitä vilkaissut.

Mutta jenkeissä suosittu  ;D

Nii-i , jenkit on aika tylsiä kiitos niiden tai oikeestaan niiden presidentin luotua maailmanpolitiikan kuten tollanen suuruudenhullu ky**ä voi tehä.

I wish se se saata**n Air Force One ois siellä New Orleansin suossa yli 10:n metrin syvyydessä !!!

:) -

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Asiaa hieman sivuten: Finnairilla on tietääkseni ainakin ex-tv työntekijä lentoemona. Pari kertaa sattunut Bangkokista tullessa emoksi.

En tiennyt, että ko. henkilö on emona ja mietin melkein Helsinkiin saakka onko hän se joksi häntä luulen taannoisilta 80-luvun MTV -ajoilta ja olihan se.

Moni varmaan tietää kuka?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Koska olen käsittänyt, että kyseinen henkilö ei ole enää julkisuuden henkilö eikä ilmeisesti halua sellaisena esiintyäkään, jätän yksittäisen ihmisen nimen mainitsematta julkisilla palstoilla.

Joten ainakaan minä en nimiä julkaise, sillä jokaisella on oikeus tehdä työtään ilman julkisuutta vaikka joskus muinoin olisi julkkis ollutkin.

Sorry. ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kotikadun Hannesta näyttelevä Risto Autio on ollut Finskillä stuerttina kuusi vuotta.

Herra oli viikonloppuna jonkin ohjelman vieraana ja kertoi kokemuksistaan, tai lähinnä siitä kuinka hengen lähtö oli lähellä eräällä keikalla, jossa kuljetettiin pyhiinvaeltajia jostain Sudanista (meniköhän oikein?) Israeliin.

Nämä vaaratilanteet eivät liittyneet itse lentämiseen vaan malariaan ja eksymiseen erääseen syrjäiseen pikkukylään...

HUOM! Ohjelma oli nimeltään Kirppis ja tulee näköjään uusintana hetken päästä 13:05 TV1

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Perää on.

Mäkään en pidä lentokoneessa kirkuvista lapsista, varsinkin kun lomalennolla niitä on vaikka kuinka paljon. Siinäkin on perää että lentoemännät saavat yleensä moitteita esim. jos ruoassa on jotain epämiellyttävää (vaikka ruoka ei ole emojen tekemää tietenkään) Ja vaikka jos laukut ovat myöhässä ym ym...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Asiaa hieman sivuten: Finnairilla on tietääkseni ainakin ex-tv työntekijä lentoemona. Pari kertaa sattunut Bangkokista tullessa emoksi.

En tiennyt, että ko. henkilö on emona ja mietin melkein Helsinkiin saakka onko hän se joksi häntä luulen taannoisilta 80-luvun MTV -ajoilta ja olihan se.

Moni varmaan tietää kuka?

Porvoolainen entinen Miss Suomi??

Harri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään