Kai Lilja

Spottaus EFHK RWY15

5 viestiä aiheessa

Terve!

Yllätys reissu kaverille 20min päästä.......

Jossain oli EFHK:lle kartta, jossa oli ohje, miten pääsee RWY15 finaalin alle!?

Jeesaa kaveria ja laita linkki, tai kartta, sillä aikaa kun minä etsin kuumeisesti myös ohjetta.

Kiitos.

-Kaitsu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No sepä kävi äkkiä!!!

Kiitos, Mikko!

Vielä tarkennan, eli kysyn ajo ohjetta mahdollisimman lähelle.

- Kaitsu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Helppoa, kun kerran on itse kysynyt...

Ohjeisusta edellisen linkin spottauspaikalle.

Ajat vaikkapa Junkkersintietä, matkustajaterminaalin suunnasta tullessa TNT:n pyrstön nähdessäsi vilkku vasemmalle ja käännös seuraavasta (tie kahden mäen välissä, lähellä tuusulantien puoleista päätä). Sitä tietä vaan niin pitkälle että tulee t-risteys. Siihen johonkin auto parkkiin ja maastoon. Tarpeeksi sekavaa? Kartalla

Ja Junkkersin tielle pääsee vaikkapa kääntymällä tuusulantieltä kentälle menevälle tielle (ilmailutie) ja ajamalla hetken kentän suuntaan kun rupeaa näkymään viittoja Helsinkiin/ Tuusulaan seuraat  vaan niitä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Helppoa, kun kerran on itse kysynyt...

Ajat vaikkapa Junkkersintietä, matkustajaterminaalin suunnasta tullessa TNT:n pyrstön nähdessäsi vilkku vasemmalle ja käännös seuraavasta (tie kahden mäen välissä, lähellä tuusulantien puoleista päätä). Sitä tietä vaan niin pitkälle että tulee t-risteys. Siihen johonkin auto parkkiin ja maastoon. Tarpeeksi sekavaa? Kartalla

Ja Junkkersin tielle pääsee vaikkapa kääntymällä tuusulantieltä kentälle menevälle tielle (ilmailutie) ja ajamalla hetken kentän suuntaan kun rupeaa näkymään viittoja Helsinkiin/ Tuusulaan seuraat  vaan niitä

Tuohan on 33:n kynnys.  :P

Itse jätän auton tänne ja lähden kävelemään aidan viertä lähemmäs 15:sta (samalla voi bongailla 22R:ltä lähteviä)

http://kansalaisen.karttapaikka.fi/linkki.html?x=2552222&y=6691826&scale=16000&text=auto〈=FI

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään