Jari Vanhatupa

Uusin hankintani

1 252 viestiä aiheessa

Todennäköisesti huonomman...

No ei tuo FSD kone  ainakaan niitä uusimpia ole, joten parempia pitäisi olla jälkeenpäin tehdyt.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Todennäköisesti huonomman...

Paras Avanti tulee olemaan mitä FSX:lle on koskaan tehty.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Paras Avanti tulee olemaan mitä FSX:lle on koskaan tehty.

Luulisin myös näin. Tuo Fsd:n Piaggio kun on tehty Fs2004:lle / Fs2002:lle. Saas nähdä ilmestyykö tuo Wilcon Avanti kuluvan kuun aikana vielä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu onhan se herttainen . . . Liekö sitten niin, että on parempi kun ukko istuu simun ääressä eikä liihota pitkin maailmaa . . . aina se ukko  istuu siinä samalla tuolilla, eikä siitä tarvitse kummemmin murehtia.

No . . oli miten oli LENTOKONEET senkun lisääntyy . . .  Pitkään olen katsellut tuota Just Flightin markkinoimaa Caravania, joka kylläkin on ilmeisesti Wilcon tuotteita kun siinä mukana tulee Wilcon logoja.

Jokatapauksessa Caravan on FlightStoressa niin halpa, että pitihän se ostaa . . ja ihan kelvollinen Paywarekone tämä kyllä onkin . . päihittää toki simun alkuperäisen Caravanin monilta osin. Esim. äänet ovat selvästi paremmat ym. Ja se boxi . . ah! kunka hieno se se on kun sitä pääsee hypistelemään. Varmaan eräs tyylikkäimpiä, upeine vihkosineen, kuvallisine levyineen, jne.

:)

Tuo me varmaan saadaan nähdä jossain seikkailussa, vai mitä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu, ja tuo samainen Caravan on itselläni toiminut loistavasti myös FSX:ssä.

Odottelen tässä itse Carenadolta tuota oikeaa FSX versiota Caravanista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässä kaksi kuvaa Skysimin Mirage III:sta. Juttua enemmänkin ehkä joskus myöhemmin. Hyvä kone kaikin puolin.

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu, ja tuo samainen Caravan on itselläni toiminut loistavasti myös FSX:ssä.

Odottelen tässä itse Carenadolta tuota oikeaa FSX versiota Caravanista.

Onko Carenadolla koneet "Top of the Line"  niinkuin saksalaiset sopivasti sanovat

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko Carenadolla koneet "Top of the Line"   niinkuin saksalaiset sopivasti sanovat

No vaikea sanoa mistä itse tykkäät, mutta kaikki on koneet olleet itselleni ainakin omasta mielestäni laadukkaita.

Nehän kannattaa itse kokea :) Esim Beech Bonanza on laadukas tekele. Onhan firmalla monien vuosien kokemus tuosta koneiden tekemisestä.

Voisivat panostaa tietysti avioniikka puoleen pidemmin, mutta ainahan noihin voi itse vaihtaa Reality XP gaugeja.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo  . . tuossahan olisi ideaa . . "Ukot ja Simulaattori"  Kirsi antaa Taistolle 300 Euroa simun lisäosien ostoon, jotta hän pysyisi kotona eikä lähtisi lentokentälle, koska siellä on se uusi venäläinen siivooja joka on iskenyt silmänsä Taistoon.

Taisto jää kuitenkin koukkuun simulaattoriin, eikä lähde enään edes kauppaan eikä auta kotitöissä. Kirsi suuttuu ja soittaa Hapolle. . . Happo Hassinen yrittää vierannuttaa Taistoa simusta tuomalla hänelle metalinpaljastimen. Kaverukset päättävät lähteä yhdessä Lappiin, etsimään Ounastunturille haudattua aarretta . . . jne.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Uusin hankintani on Contrail Pro. Ihan näppärä pikku softa.

Lontoosta nousua

[ attachment removed / expired ]

Frankfurtin yläpuolella

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jep kätevä on lisuri, löytyy myös itseltäni ja tuo realistisuutta simulaattori maailmaan :) :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

"Flying piece of junk"- B-17

Itseltäkin löytyy tuo hangaarista. Mitäs mieltä oot tosta? Aika paljon on kyllä juttuja mitä pitää tehdä :D . Ja Accusimin kera tuo.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En tykkää yhtään. En välitä noista sotakoneista pätkääkään. Ihan kannatusmielessä ostan noita joskus. Stratocruiser on kans ollu monta kuukautta enkä yhtään lentoa ole sillä lentäny.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässäpä minun uusin hankintani, eli Wilcon Tilt-Rotor . . on se niin erikoinen, että pitäähän tätä kokeilla. Onhan se kiva mutta . . .  :-\

Ikävä kyllä kone on senverran uutta tuotantoa ettei sitä ole ajateltu käytettävän millään museotietokoneella. Minun 3Ghz P4 ei tästä selviä.

Lentoretki muuttuu diaesitykseksi. Johtuneeko noista useista auki olevista GPS-näytöistä vai mistä mutta tästä koneesta pääsen nauttimaan vasta sitten kun olen saanut hankittua tehokkaamman tietokoneen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tulisi vaan se Piaggio vielä, on tullut tässä odoteltua sellaista :thmbup:

Niin julkaisu on venynyt hieman siitä alkuperäisestä aikataulusta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässä uusin hankintani: Flight1 Cessna 172. Tämä on tälläistä perustavaraa, jota on pakko kokeilla . . . Noita Cessnoja rupeaa jo olemaan senverran, että harkitsen jo Cessna lippiksen sekä tuulitakin ostoa.

Itse kone on ihan hieno, tosin epäilen sen olevan jo melko iäkäs malli? Kertokoon ken tietää . . Tämä syö frameja enemmän kuin Carenadon vastaavat. Löysin tuolta tiedostokirjastosta tähän tuollaisen repaintin . . Ilmeisesti Suomipojatkin ovat tähän tehneet repaintteja . . . .

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään