Jari Vanhatupa

Uusin hankintani

1 252 viestiä aiheessa

Hienon näköinen kopteri.Millaista on lentää kopterilla XP-ssä? P3D:ssä en oikein ole päässyt sinuiksi kopterieden käsittelyssä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hienon näköinen kopteri.Millaista on lentää kopterilla XP-ssä? P3D:ssä en oikein ole päässyt sinuiksi kopterieden käsittelyssä.

Miten sitä nyt kuvailisi... tuo vehje leijuu joka suuntaan, ja siitä pitäis sitten ottaa kontrolli itselle. Herkkä kun mikä, vähän hankala Joystickin kanssa, joka tuppaa asettumaan keskiasentoon voimakkaasti, mutta kyllä sillä pärjää. Mutta tosiaan tuntuu niin kuin lentäisi peltihäkkyrää, joka on valmis tappamaan sinut milloin tahansa, jos et ole valppaana.  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tilasin äskettäin käytetyn kuittitulostimen muiden vana vedessä. Toimii hyvin FSlabsin uuden ATSU:n kanssa. Saa aika realistiset ACARS printit.  :thmbup:

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tilasin äskettäin käytetyn kuittitulostimen muiden vana vedessä. Toimii hyvin FSlabsin uuden ATSU:n kanssa. Saa aika realistiset ACARS printit.  :thmbup:

Mistä ja millaisen olet tilannut? Olisi vähän mielenkiintoa itsekin tuo tilata nyt kun FSL bussista nuo saisi pihalle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mistä ja millaisen olet tilannut? Olisi vähän mielenkiintoa itsekin tuo tilata nyt kun FSL bussista nuo saisi pihalle.

Itse löysin torista parilla kympillä käytetetyn STAR TSP600. Mutta mitä oon muita seurannu niin aika moni on tilannut Kiinasta. Itse suosittelen 80mm paperin leveyttä mahtuu tekstit paremmin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse löysin torista parilla kympillä käytetetyn STAR TSP600. Mutta mitä oon muita seurannu niin aika moni on tilannut Kiinasta. Itse suosittelen 80mm paperin leveyttä mahtuu tekstit paremmin.

Tuli tilattua joku halppis tulostin ja samalla sain toimimaan tuon tulostimen suoraan puhelimeen joten saa nähdä kumpi tulee jäämään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuli tilattua joku halppis tulostin ja samalla sain toimimaan tuon tulostimen suoraan puhelimeen joten saa nähdä kumpi tulee jäämään.

Mites sait tuon puhelimeen? Itekkin katellut noita printtereitä mut en jaksa mistään Kiinasta alkaa kikkailemaan, ja halvin minkä uutena löysin oli n. 160€... sinänsä vähän liikaa kun ainoa käyttö on tuo. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mites sait tuon puhelimeen? Itekkin katellut noita printtereitä mut en jaksa mistään Kiinasta alkaa kikkailemaan, ja halvin minkä uutena löysin oli n. 160€... sinänsä vähän liikaa kun ainoa käyttö on tuo. ;D

Kiinasta toki tilasin tulostimen 20€  :thmbup: FSLabsin foorumeilla oli juttua tuosta, pushoverin ja pdf-printerin kanssa saa lähetettyä. Otsikkona taisi olla jotain "ATSU print phone."

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pitihän se "pitkäsääri" hommata  ;D

Tästä propsit ;D

Kunhan tulee tiimaa, niin kerrothan toimivuudesta? Miten paneeli, eli onko tätä päivää? Onko kilot saatu jo upperheadiin :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tästä propsit ;D

Kunhan tulee tiimaa, niin kerrothan toimivuudesta? Miten paneeli, eli onko tätä päivää? Onko kilot saatu jo upperheadiin :P

No totuushan on että tämä on melkein suora porttaus edellisestä versiosta eikä mitään uutta oikein ole. Hinnalla tätä ei ole pilattu, mukana saa kaikki eri variantit ja retrofitti-ohjaamon mitä esim. CS:ssä ei ole ja kaikista malleista saat maksaa hunajaa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

DCS F-14 TomCat. Ikinä eioo näin kovia kylmiä väreitä tullut uudesta hankinnasta. Aivan taivaallinen paketti. Aamun saldo: käynnistys, nousu, ja lasku. Nyt voi ruveta opettelemaan tukialuslaskuja.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

On tullut vierailtua liiankin monta kertaa...

Rhodos / Lindos P3D4

Hyvältä näyttää, täytyy itsekin miettiä josko korvaisi tuolla FSDG:llä jo olemassa olevat  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään