Guest airliner pilot

Ivao?

19 viestiä aiheessa

Moi!

Olen tässä pari vuotta lentänyt yksinpelissä ja ajattelin siirtyä verkkolentämisen puolelle.

-Elikkä aluksi mitä minun täytyy tehdä että pääsen verkkolentämään?

-Onko pelaajat sielä n.24/7 vai onko sielä ns. kokoontumisia?

-Ja mikä on Ivao?

Kiitos!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Helpoimmin löytyy vastaukset www.ivao.aero . Muut voivat tähdentää, mutta se kannattaa muistaa että verkossa mennään "95%" as real as it gets-meiningillä, joten pelleilyä ei suvaita. Nimim. kokemusta löytyy.....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja vielä että olen lukennut täältä foorumeilta että voi saada bannit. Elikkä mistä bannit voi saada verkkolentämisessä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Monista asioista, yksi on tosiaan jatkuva pelleily mutta kyllä kait niitä muitakin on?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja vielä että olen lukennut täältä foorumeilta että voi saada bannit. Elikkä mistä bannit voi saada verkkolentämisessä?

Ei mitään huolta banneista, jos ei tahalteen peeloile. Asiat tulee toki osata ennen kuin tulee verkkoon, mutta yhdestä virheestä ei banneja tietenkään saa! Eikä toki useammastakaan, kaikki bannitilanteet joista olen kuullut ovat saaneet alkunsa tahallisesta pelleilystä.

Tervetuloa!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei mitään huolta banneista, jos ei tahalteen peeloile. Asiat tulee toki osata ennen kuin tulee verkkoon, mutta yhdestä virheestä ei banneja tietenkään saa! Eikä toki useammastakaan, kaikki bannitilanteet joista olen kuullut ovat saaneet alkunsa tahallisesta pelleilystä.

Tervetuloa!

Kiitos!

Mutta jäi vielä vähän epäselväksi että miten pääsen liittymään?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos!

Mutta jäi vielä vähän epäselväksi että miten pääsen liittymään?

Kokeileppas, ja lue tätä "Verkkolentäminen" tai "IVAO Finland" keskustelualueita. Moni kysellyt jo samoja asioita, lue aikaisempia topickeja siis.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Elikkä nyt oon rekisteröitynnyt tuolle IVAO sivustolle, mutta on vielä sellanen nolo juttu että en löydä mtn sivua/paikkaa mistä voisin kirjautua sisään? :-[

Jotenki kuullosti huolestuttavan tultulta toi lausahdus  ;D Ei mitään tervetuloa joukkoon!  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Elikkä sitten kun olen ladannut kaikki IvAp,MTL,IvAe... yms. Avaan fsx ja menen vain multiplayeriin,vai?  ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Elikkä sitten kun olen ladannut kaikki IvAp,MTL,IvAe... yms. Avaan fsx ja menen vain multiplayeriin,vai?  ???

Otahan yhteyttä kuule lentäjäkoulutukseen :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Otahan yhteyttä kuule lentäjäkoulutukseen :)

Olen jo ;)... mietinki et eihän se noi yksinkertast voi olla :o

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lentäjäkoulutuksen tarkoitushan on opettaa porukkaa lentämään asiantuntevan kouluttajan opastuksella, ei pelkästään neuvoa ohjelmien asennuksessa (joihin on jo olemassa selkeät ohjeet).

Ensinnäkin asenna IvAp ja TeamSpeak. Tämän jälkeen MTL:llä ladataan simulaattoriin konemallit, joina näet muun liikenteen. Kun ohjelmat ja muu on kunnossa ja haluat siirtyä verkkoon, auttaa sinua tämä ohje. Myös ohjelmien manuaaleihin perehtymiseen kannattaa käyttää aikaa. ;)

Ja minunkin puolestani tervetuloa IVAO-verkkoon! :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No periaatteessa pelkkä nimi ;D VATSIMistahan tuo IVAOkin on syntynyt. Eri ohjelmia käytetään lentämiseen ja lennonjohtamiseen, sivut ovat erilaiset jne. Mutta periaatteessa ei oikeastaan mitään :) Molemmissa on sama tavoite ja toimintaperiaate.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No periaatteessa pelkkä nimi ;D VATSIMistahan tuo IVAOkin on syntynyt. Eri ohjelmia käytetään lentämiseen ja lennonjohtamiseen, sivut ovat erilaiset jne. Mutta periaatteessa ei oikeastaan mitään :) Molemmissa on sama tavoite ja toimintaperiaate.

Sekä painottuneet alueet/valtiot ja VATSIMin ikäraja joka on 13v.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään