Mikko Maliniemi

Vieläkö mahdollista selvittää rekkari?

31 viestiä aiheessa

Naita kuuluisia "landarikuvia" ei siis pitaisi meidan emoista ottaa.

Mutta jos kuvassa on pelkkiä landareita, eikä kasvoja, niin tuskinpa sellaisten näyttämistä voi kukaan kieltää. Toki sitten kuvaamisen kokonaisuudessaan voi kieltää :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo oon mäkin aina räiskiny ikkunasta kun vaan silmä välttää. KLM:n koneessa kuuluttivat kovaan kaiuttimista ettei kameroita saa käyttää nousun/laskun aikana.

Finskillä on kerran yksi emo ärähtäny kun nousun jälkeen otettiin kaverin kans kuvia ikkunan läpi. Kone oli ATR-romu, legillä HEL-TMP ja taisi siellä pari muuta ukkoa olla meidän lisäksi kyydissä. Oli tosi vihaisen kuulonen vielä se emo, melkein hyppi silmille :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta jos kuvassa on pelkkiä landareita, eikä kasvoja, niin tuskinpa sellaisten näyttämistä voi kukaan kieltää. Toki sitten kuvaamisen kokonaisuudessaan voi kieltää :P

Niin, itseasiassa minulla ei ole mitaan kasitysta virallisesta linjasta Ryanairilla. Epavirallisesti on vain tyon ohessa kerrottu, etta ala anna matkustajien ottaa kuvia henkilokunnasta. Vois varmaan tutkia manuaalia vahan tarkemmin...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin, itseasiassa minulla ei ole mitaan kasitysta virallisesta linjasta Ryanairilla. Epavirallisesti on vain tyon ohessa kerrottu, etta ala anna matkustajien ottaa kuvia henkilokunnasta. Vois varmaan tutkia manuaalia vahan tarkemmin...

Ryanair voi tietenkin vaatia mitä vaan, mutta juridisesti heillä ei ole tuohon oikeutta.

Sattumoisin asiasta oli juuri newssiartikkeli:

http://groups.google.com/group/sfnet.harrastus.valokuvaus/browse_frm/thread/7e08b5848ab9f405/ddb7ad78519d37c5?lnk=st&q=Valokuvaaminen+tavaratalossa%3F&rnum=1&hl=en#ddb7ad78519d37c5

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ryanair voi tietenkin vaatia mitä vaan, mutta juridisesti heillä ei ole tuohon oikeutta.

En nyt oikein ymmärrä. Eihän lentokoneen matkustamo (ymmärsin, että kysymys oli henkilökunnan kuvaamisesta koneessa) ole julkinen paikka, koska sinne ei ole yleisöllä vapaata pääsyä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En nyt oikein ymmärrä. Eihän lentokoneen matkustamo (ymmärsin, että kysymys oli henkilökunnan kuvaamisesta koneessa) ole julkinen paikka, koska sinne ei ole yleisöllä vapaata pääsyä.

Tjaa - minä taas oletin että kyse ole Ryanairin henkilökunnan kuvaamisesta kentällä.

8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään