Guest Hakan

Tietoa mikä on numero josta voi soittaa EFHK arrival infoon?

7 viestiä aiheessa

Elikkä kun mulla on nyt vaan puhelimessa toi Departures info missä sanotaan, kiitotie, sää, pilvet ym.. Niin tietääkö kukaan mikä puhelinnumero on EFHK:n Saapuvien lentojen info, elikkä missä siinäkin sanotaan kiitotie, sää ym, ym...?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mulla on ainaskin tällanen numero

ATIS EFHK ARRIVAL

0982773317

Kyllä tuo näyttäis oikea olevan, tiedoksi muille: Foorumi ei ehkä oo paras paikka kysyä tätä asiaa, mutta en ole saanut asiaa selville vaikka olen etsinyt sitä netistä ja muualtakin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei tuo mitään, itsekkin olen näitä hakenut, turhaan kun en täältä tajunnut kysyä, ennenkuin sain sääkortin. Ja nyt skanneri ajaa saman asian. Mutta foorumin oma haku auttaa joskus löytämään asioita kysymättäkin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jep, siksi juuri tämä foorumi on niin loistava asiasta kiinnostuneille, kun täällä yleensä tiedettään, jos joku jotain kysyy.  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jep, siksi juuri tämä foorumi on niin loistava asiasta kiinnostuneille, kun täällä yleensä tiedettään, jos joku jotain kysyy.  8)

Aivan, mutta vielä erinomaisemmaksi sen tekee se, että vastausta ei tarvitse yleensä odottaa. Aina täällä joku tietävä valvoo. 24 H palvelu! :D

Penttikin sai vastauksen alle kahdessa minuutissa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään