Santeri Saikkonen

Koulutusta IVAOon saatavilla?

22 viestiä aiheessa

Terve kaikille,

Kyselisin tässä vaan että vaivautuisiko joku kouluttamaan mua henkilökohtaisesti tuohon IVAOn käyttöön, esim. messengerin välityksellä?  :P

-Santeri-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve kaikille,

Kyselisin tässä vaan että vaivautuisiko joku kouluttamaan mua henkilökohtaisesti tuohon IVAOn käyttöön, esim. messengerin välityksellä?  :P

-Santeri-

Joo, mullakin olis jonku verran tarvetta  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuota entäpä lennonjohto? Olen IVAOon viestiä laittanut mutta eipä ole kuulunut mitään, joten tuo messengerillä kävisi myös lennonjohtoki.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuota entäpä lennonjohto? Olen IVAOon viestiä laittanut mutta eipä ole kuulunut mitään, joten tuo messengerillä kävisi myös lennonjohtoki.

Suosittelen, että opettelet ensin lentämään.  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitäs tuolla meinaat?  ;D

Niin, että suosittelen, jotta opiskelet ensin lentämistä, että ymmärtäisit edes vähän lennonjohdon kiemuroista.  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No kyllä niistä jo tajuan aika paljonki ja kyllä itselleni jää päähän kaikki helposti.

No sitten eikun pariksi viikoksi lukemaan ja opiskelemaan. Sitten mietit lennonjohtohommaa.  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No sitten eikun pariksi viikoksi lukemaan ja opiskelemaan. Sitten mietit lennonjohtohommaa.  ;)

Jos ensin jostai saisi materiaalit ja viestiä koulutuksesta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sivuilla olen ja menen lennonjohto -> "kuinka lennonjohtaaksi" -> ei yhtään linkkiä mikä johtaisi mihinkään materiaaliin, no mennäänpä lennonjohto kohtaan -> koulutus, eipä tääläkää näy yhtäkään saa***** linkkiä materiaaleihin. Joten kerroppa mistä läydät sellaisen linkin että saisi jotai materiaaleja?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sivuilla olen ja menen lennonjohto -> "kuinka lennonjohtaaksi" -> ei yhtään linkkiä mikä johtaisi mihinkään materiaaliin, no mennäänpä lennonjohto kohtaan -> koulutus, eipä tääläkää näy yhtäkään saa***** linkkiä materiaaleihin. Joten kerroppa mistä läydät sellaisen linkin että saisi jotai materiaaleja?

Et pääse LJ-koulutusmatskuihin käsiksi ilman, että otat yhteyttä koulutusosastoon ja saat sieltä tunnukset tuonne koulutus-osioon.

Lindemanni ym. nurisijat, kannattaa myös muistaa, että vaikka hakisi LJ-koulutukseen, niin ei kouluttaja (toivottavasti) mitään tumpulointa tumpeloa päästä läpi ja anna kelppareita. Jos luulee osaavansa, niin senkun menee koulutukseen ja toteaa osaamattomuutensa/osaavuutensa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lindemanni ym. nurisijat, kannattaa myös muistaa, että vaikka hakisi LJ-koulutukseen, niin ei kouluttaja (toivottavasti) mitään tumpulointa tumpeloa päästä läpi ja anna kelppareita. Jos luulee osaavansa, niin senkun menee koulutukseen ja toteaa osaamattomuutensa/osaavuutensa.

Sehän nyt on vain kouluttajan ajan tuhlaamista, vai mitä Niemimanne?  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No niin, tuossa aiemmin jo sanoin vissiin että olen viestiä koulutukseen laittanut mutta eipä mitään ole kuulunut. No tämä taas meni siihen että kaikki raivoaa toisilleen kun yksi ei lue ensin kaikkea aiempia kunnolla, no eipähä ole oma ongelma.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onneks meillä on Oton kanssa kestävä viharakkaus -suhde, joten yksi pieni kanuunankuula ei kaada tätä laivaa!  :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No niin, tuossa aiemmin jo sanoin vissiin että olen viestiä koulutukseen laittanut mutta eipä mitään ole kuulunut. No tämä taas meni siihen että kaikki raivoaa toisilleen kun yksi ei lue ensin kaikkea aiempia kunnolla, no eipähä ole oma ongelma.

Tässä nyt mitä lueskelin ni suunnilleen kukaan raivoo toisillee...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No otetaapa sitten niin tosissaa kaikki, no ei ehkä raivoa.

No ihan ensiks kantsii varmaan miettii, että ketä ottaa tosissaan ja mitä. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muistaakapas sitten, että porukka pyörittää toimintaa omalla ajallaan miten töiltään/koulultaan/elämältään tai kaikkien kolmen yhdistelmältä kerkiää. Kaikkimullehetinyt-asenteella ei kannata kuvitella lähtevänsä edes toimintaan mukaan..

Metsä vastaa kun sinne huudetaan kuten sanotaan..

Ainiin meinasi ihan unohtua.. Edellisen sivun näsäviisastelusta ei hyödy kukaan varsinkaan kun sama aika menee oikeasti rakentavan kommentin tai avustuksen rustaamiseen.

Kyllä sieltä vastaus posteihin tulee kun sieltä joku kerkiää vastaamaan. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään