Guest ALind

PMDG 737NG aka NGX

515 viestiä aiheessa

Nyt voidaan sitten alkaa hypettää tätä seuraavan neljän kuukauden (?) aikana julkaistavaa lisäosaa PMDG:ltä. Ensimmäinen oikea tietopaketti tuli niiden aikaisempia pienien kuvien lisäksi. Tästä sitten jatketaan ilmeisesti uusien päivityksien myötä kohti kauniin koneen julkistusta.

Itse olen ainakin perse kuumana odottelemassa.  :o

http://forum.avsim.net/topic/293729-some-dirt-on-the-pmdg-737-ngx/page__view__findpost__p__1814958

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eipä noissa mitään ihmeitä ollut, pieniä yksityiskohtia painotettiin lähinnä. Pieniä kaistaleita VC:stä, ei kummempaa....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vielä kun näkis noi kuvatkin tuolta rekisteröitymättä...

Pienempi vaiva on sinun rekisteröityä kun minun alkaa erikseen sinulle linkittelemään. Ja kuten Mikael mainitsi, ei niissä oikein näy muuta kun pölydetaileja ja pientä siivua näytöistä (mm. VSD näköjään mukana)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minusta ifly:n tekstuuri on hieman kirveellä veistetymmän näköinen verrattuna pmdg:n vastaavaan. Itselläni on ifly ja olen ollut ihan tyytyväinen siihen, mutta silti luulen pmdg:n tekevän astetta paremman pläjäyksen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minusta ifly:n tekstuuri on hieman kirveellä veistetymmän näköinen verrattuna pmdg:n vastaavaan. Itselläni on ifly ja olen ollut ihan tyytyväinen siihen, mutta silti luulen pmdg:n tekevän astetta paremman pläjäyksen.

No odotellaan sitä SP1:stä, tuo mukanaan yhtä ja toista uutta :) PMDG:llä on ollutkin aikaa veistellä omaansa sen jälkeen kun iFly julkaisi ensin oman versionsa.....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No odotellaan sitä SP1:stä, tuo mukanaan yhtä ja toista uutta :) PMDG:llä on ollutkin aikaa veistellä omaansa sen jälkeen kun iFly julkaisi ensin oman versionsa.....

Jep  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lienee julkaisu lähellä, muistelisin aikaisemmassa julkaisussa (MD-11?) että manuaalit julkaistiin juuri ennen itse laitteen julkaisua.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lähellä ja lähellä, ei ole vielä Betaan mennyt. Kovasti seurailen foorumeita eikä millään malttaisi odottaa. Mutta toisaalta parempi että tekevät huolella toimivan kokonaisuuden, kuin että julkaisevat bugikasan jota sitten patchataan vuosi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mailia tupsahti PMDG:n suunnalta. Kone alkaa olla beta vaiheessa:

The PMDG 737-NGX is wrapping up initial testing, and we anticipate putting the simulation into beta testing very shortly.

:thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sama tuli mullekkin :thmbup: . PMDG on myös muutaman kuvan facebook sivuillensa upannut. Kannattaa kayda kurkkaamassa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitäs tässä nyt on sitten uutta verrattuna vanhaan? Muuta kuin terävöitetty kuva? Onko lento-ominaisuudet/äänet tms. muuttuneet?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitäs tässä nyt on sitten uutta verrattuna vanhaan? Muuta kuin terävöitetty kuva? Onko lento-ominaisuudet/äänet tms. muuttuneet?

Onhan tämä jo huomattavasti päivitetty siitä FS2002/2004 aikaisesta, varmaankin parannusta on tapahtunut muillakin osa-alueilla kuin vaan ulkonäöllisesti  :)

Tässähän on vakiona HUGS ja VSD ja ja ja ja ja.....kaikkea mahdollista  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

http://support.precisionmanuals.com/KB/a53/pmdg-737ngx-release-date-update-29nov10.aspx

Eipä taidettu saada sittenkää tuotetta ulos vuonna 2010 :-\. Toivottavasti kuitenkin Tammikuusssa viimeistään.

Saas nähdä milloin iFly saa oman FSX-versionsa ulos, jostain tihkui tietoja että RC-versio olisi jo tulilla...

Joka tapauksessa PMDG saa kilpailijan, ovathan he menettäneet jo ison summan rahaa jättämällä  FS9-versiot jatkossa tekemättä  :-\

Ainakin jos Flight1:stä on uskominen, hekään eivät uskoneet "tilastojen" valossa että iFly FS9-versio saavuttaisi näin suuren suosion  ;D

Toisin kuitenkin kävi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ainakin jos Flight1:stä on uskominen, hekään eivät uskoneet "tilastojen" valossa että iFly FS9-versio saavuttaisi näin suuren suosion  ;D

Toisin kuitenkin kävi.

Jospa FS9 käyttäjät ovat tajunneet, että mikäli tuotteita ostetaan enemmän, on myös suurempi todennäköisyys saada uusia FS9 lisäreitä. Eihän niitä kannata tehdä, jos niillä ei ole myyntiä. Lisäksi PMDG:n FS9 versio on jo vanha, eikä uutta ole heiltä tulossa, joten puttepäivitys tuli tarpeeseen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään