Kirjoitettu Joulukuu 12, 2011 Hommasin tuon KMIAn kanssa, ei ollut kyl ihan hintansa väärti nykypäivänä mutta paras KMIA silti toistaiseksi... Ostettu ja korkattu myös, aika raskas scenukka loppujen lopuksi. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 12, 2011 Ostettu ja korkattu myös, aika raskas scenukka loppujen lopuksi. KEYW oli myös ekalla julkaisulla aika raskas, kunnes korjailivat niin FPS parantui ihan tuntuvasti. Samaa varmaan tulee KMIA:n osalta. Bugeja löytyy esim kiitoradan alueeltakin. Varmistin ettei kentässä ole muita afcad tiedostoja sotkemassa, eli tuo rullaustien reunus jää ikävästi nurmikolle. [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 18, 2011 Onko kellään REXin ja 737NGX:n kanssa tällaista ilmennyt ? Kun starttaan lennon EFHK:lta niin REXin wasys weather engine sanoo korkeusmittarin asetukseksi esim. 986 mutta kun menee kentälle niin ilmoittaa stanu painetta. kun vaihdan kentän esim. kuopioon ja lataan sään REXistä tulee asetus aivan oikein. vaihdan takasin helsinkiin ja taas ollaan 1013 paineissa. Eli selvennyksenä kentän korko näkyy korkeumittarissa oikein vain kun korkeusmittarin asetus on 1013hPa. Jos lataan fsx:n jonkun default koneen niin korkeusmittarin asetukset pitävät kutinsa just eikä melkein. REXistä käytössä 2.0 versio ja 737:sta sp1b versiolla korjattuna. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 19, 2011 Moi, onko jollain kokemusta Angle Of Attackin NGX tuotteesta? Siis että onko hyvä jne? Kiitos Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 20, 2011 Moi, onko jollain kokemusta Angle Of Attackin NGX tuotteesta? Siis että onko hyvä jne? Kiitos Hankin tuon paketin kun NGX julkaistiin. Laatuhan on mitä mainioin, ainoa huono puoli on, että siitä on tällä hetkellä julkaistu muistaakseni 5 osaa. Eli joutuu odottelemaan vielä tovin, ennen kun koko sarja on valmis. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 12, 2012 Hankin tuon paketin kun NGX julkaistiin. Laatuhan on mitä mainioin, ainoa huono puoli on, että siitä on tällä hetkellä julkaistu muistaakseni 5 osaa. Eli joutuu odottelemaan vielä tovin, ennen kun koko sarja on valmis. Itse hommattu myös... odotellessa tullu luettuna noi FCOM vol. 1 & 2 ja todettu, että kyllä niistä aika paljon apuja on kun aletaan käytännössä tota tekniikkaa näyttämään... Harmittaa kun PMDG ei oo vieläkään korjannut noita virheellisiä hydraulipaineita (2800) ja jotkut custom waypointit tökkii. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 15, 2012 Moikka! Asensin tossa just PMDG 737NGX än ja ongelma on seuraava: eli wing flexiä ei ole ja slatit eivät näy ja slattien tilalle tulee tollaset "piikit" eny help here? Kuva: [ attachment removed / expired ] EDIT: On asennettu järjestelmän valvojana ja SP1 ja SP1b on asennettu. EDIT2: Ongelma ratkesi ruksaamalla advanced animations laatikon fsx:än asetuksista. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 12, 2012 Ihmettelen taas tuota ongelmaa, joka itselläni jo viime kerralla oli koneessa. Eli kun olen startannut koneen kuten muissakin, kone käy, ja vaikka kääntäisit kaasuvivut täysille, kone ei liiku minnekkään. Ei ole jarruja yms päällä. En siis ymmärrä, onko kyseessä bugi vai joku damage mallinnus, jos on jokin mennyt keturalleen? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 12, 2012 Ei ole jarruja yms päällä. En siis ymmärrä, onko kyseessä bugi vai joku damage mallinnus, jos on jokin mennyt keturalleen? Jarrut ei ole päällä, mutta entäs pyöräkiilat? Ilmeisesti tuossa on sellaisetkin. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 12, 2012 Jarrut ei ole päällä, mutta entäs pyöräkiilat? Ilmeisesti tuossa on sellaisetkin. Juu olen ottanut kaikki lisärihärpäkkeet pois FMC:n kautta ettei pitäs olla esteenä nekään. Katselin tuossa tuoriaali videon käynnistämisestä C&D tilasta, täysin samalla menetelmällä tein käynnistämisen, mutta ei kone liikahda minnekkään, motit jyllää mutta N1 yms ei liiku hievahdakkaan. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 12, 2012 Toimiiko kaikki mittarit ja nappulat silloin, kun tämä ongelma esiintyy? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 12, 2012 Toimiiko kaikki mittarit ja nappulat silloin, kun tämä ongelma esiintyy? Kyllä, teen suht samalla kaavalla starttauksen kun Level-D 767 muutamia erilaisuuksia lukuunottamatta ja se kyllä lentää hyvin ja rullaa. Korostaisin, että kun ensimmäistä kertaa lensin 800 oston jälkeen, hommat toimi. Sittemmin on toimivuus lakannut. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 5, 2012 SP1c ja tutorial 2 julkaistu. http://forum.avsim.net/topic/364643-04mar12-sp1c-released-for-full-ngx-product-range/ Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 8, 2012 Ehkä huippurealistista NGX:ää ei olekaan tarkoitettu siirreltävän slew tilassa... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 18, 2012 Tuossa on ikävä homma, kun joka lennolla se yli tietyn lentokorkeuden heittää Auto PAX 02 herjat, ja maskit on jokaisen naamalla. Kuinka tuon saa säädettyä siten, ettei joka kerta loppuis happi ja pierettäis matkustamossa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 18, 2012 Onhan overheadiin laitettu oikea lentopinta? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 18, 2012 Onhan overheadiin laitettu oikea lentopinta? Mulla on Auto asetus ja alussa se on 10 000ft. määritetty. Pitääpä seuraavalle lennolle määrittää Manuaalisesti se. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 18, 2012 Mulla on Auto asetus ja alussa se on 10 000ft. määritetty. Pitääpä seuraavalle lennolle määrittää Manuaalisesti se. Auto-asetushan ei kait tarkoita että se korkeus tulisi automaattisesti, vaan automaattisesti ohjailee venttiileitä ja muita lentäjän asettaman korkeuden mukaisesti. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 18, 2012 Sen verran vieras tekele tuo kone meikäläiselle vielä, että paljon pitää opiskella vielä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 18, 2012 Joo overheadiin pitää laittaa FL ALT ja LDG ALT jo ennen lähtöä. Kone ei tee sitä automaattisesti. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 18, 2012 Joo overheadiin pitää laittaa FL ALT ja LDG ALT jo ennen lähtöä. Kone ei tee sitä automaattisesti. Muuten happi loppuu ja pierettää Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 18, 2012 Joo overheadiin pitää laittaa FL ALT ja LDG ALT jo ennen lähtöä. Kone ei tee sitä automaattisesti. Ldg altin voi lykätä vasta lennossakin jos niikseen tulee, viimeistään ennen descentiä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 18, 2012 Ldg altin voi lykätä vasta lennossakin jos niikseen tulee, viimeistään ennen descentiä. Tämä olikin minulle uusi tieto, olen aina lyönyt sen ennen lähtöä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 18, 2012 Tämä olikin minulle uusi tieto, olen aina lyönyt sen ennen lähtöä. Itseasiassa nyt kun manuaaleja pänttään aiheen tiimoilta suositetaan se asettamaan ennen lähtöä. Sitten taas esimerkiksi tarkistuslistoissa se tulee vastaan vasta descent-listassa. Myös diverttitilanteessa se pyöritetään vasta lennossa Kyllähän se jokatapauksessa aina tulee siinä valmistelujan yhteydessä ruuvailtua oikeaan korkeuteen, kun tuppaa kuulumaan floweihin. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 9, 2012 Moi, Osasiko joku auttaa minua seraavassa kysymyksessä: Minun tekisi mieli opiskella ngx:stä ensin: Miten operoida normaalilla lennolla. Ja muutamia muita tilanteita kuten eng fail, go around jne. Niin mitkä matskuista minun kannattaisi tulostaa. Koska lasken juuri että onko halvempaa vain ostaa pmdg:n sivuilta. Kiitos. Lauri Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla