Guest ALind

PMDG 737NG aka NGX

515 viestiä aiheessa

Kuis nuo liveryt asentaa? Livery managerin kansioon olen purkanut nuo livery paketti filut, mutta manager ei tunnista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuis nuo liveryt asentaa? Livery managerin kansioon olen purkanut nuo livery paketti filut, mutta manager ei tunnista.

Ei sun tarvi kuin purkaa se livery vaikka työpöydälle, sitten sieltä managerin kautta avaat sen, ensin valitset sen koneen mihin livery tulee, esim -800WL, sitten painat siitä "select livery to install" tjsp, se avaa sen uuden ikkunan siihen mitä kautta etsit sen tiedoston siitä työpöydältä ja painat vaan avaa tai OK tai mitä siinä nyt olikaan...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei sun tarvi kuin purkaa se livery vaikka työpöydälle, sitten sieltä managerin kautta avaat sen, ensin valitset sen koneen mihin livery tulee, esim -800WL, sitten painat siitä "select livery to install" tjsp, se avaa sen uuden ikkunan siihen mitä kautta etsit sen tiedoston siitä työpöydältä ja painat vaan avaa tai OK tai mitä siinä nyt olikaan...

Juu kiitoksia, aattelin että tuo näyttää tuossa nuo defu liveryt ja niitä asentelee, noh ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onkos tämä PMDG itse nämä liveryt tehnyt, ei vaan oikein tuo American Airlinesin livery jotenkin säväyttänyt :)

Voin sanoa sen verran että varmasti parempaakin olisi pystynyt, mutta ei tuo menoa haittaa.

Odottelen jos joku jonkun HD tason paintin tuosta Americanista värkkää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikäköhän vika on, kun PSPX2 ei suostu avaamaan tuota paintkittiä? Nimenomaan tuota pmdg_7378NGX_fuselage_master -tiedostoa. Valittaa, että muisti ei riitä tiedoston avaamiseen, "sulje vähintään yksi asiakirja tai sovellus ja yritä uudelleen".

On se nyt kumma jos ei 12Gt muistia riitä.... ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikäköhän vika on, kun PSPX2 ei suostu avaamaan tuota paintkittiä? Nimenomaan tuota pmdg_7378NGX_fuselage_master -tiedostoa. Valittaa, että muisti ei riitä tiedoston avaamiseen, "sulje vähintään yksi asiakirja tai sovellus ja yritä uudelleen".

On se nyt kumma jos ei 12Gt muistia riitä.... ;D

Samaa mietin itsekin mutta kun kyseessä on muutaman sadan megan kuva niin sain sen kyllä avattua muutaman yrityksen jälkeen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Samaa mietin itsekin mutta kun kyseessä on muutaman sadan megan kuva niin sain sen kyllä avattua muutaman yrityksen jälkeen.

GIMP:llä aukenee heti  ;D Jopa läppärillä jossa on vain 1.5gb rammia  :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

GIMP:llä aukenee heti  ;D Jopa läppärillä jossa on vain 1.5gb rammia  :laugh:

Kyllä se mullakin IrfanViewillä aukesi, mutta nimenomaan tuo PSPX2 ei suostu avaamaan... Irfanilla ei vaan pahemmin mitään paintteja maalata... :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kumma juttu muuten, että mun download url on edelleen validi ja pystyn vieläkin lataamaan ngx:ää... ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miks mun muistini sanoo, että olit ostanut sen Extended Download Servixn... ? Se ainakin selittäisi tuon :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miks mun muistini sanoo, että olit ostanut sen Extended Download Servixn... ? Se ainakin selittäisi tuon :P

en ole. Kumma juttu ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Alottelen tässä juuri lentoa tuolla 737:lla, mutta kone ei liiku minnekkään. Moottorit käy jne kaikki pitäisi olla valmista mutta kun kaasua lisää ei tapahdu mitn.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko pukit vielä renkaissa? Katso ulkoa onko pukit paikallaan ja FMS:stä ground connectionsista saa ne pois.

Kaikki exterior Air yms oli otettu pois eli samoilla proseduureilla aloittelin kun aiemmin ja on toiminut. kokeilin uudelleen tuossa mutta sama homma, moottorit mylvää mutta throttlesta kierrosta antamalla ei liiku minnekkään ja parking brake on pois päältä. :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Päivää kaikki,

tulin tuossa päivittäneeksi tietokonettani uuteen ja vaihtaneeksi samalla simulaattorin FS2004:stä FSX:ään.

Aiemmin olen lentänyt pääosin LDS:n 767:lla, mutta nyt kiinnostaisi vaihtaa NGX:ään. Ainoa asia, joka hieman arveluttaa, on allergiani virtuaaliohjaamoita kohtaan. NGX:ssähän on vielä 2D-ohjaamo, mutta  ymmärtääkseni ilman trottle quadrantia. Haittaako tämä lentämistä?

Toisaalta jossakin vaiheessa pitäisi kai vaihtaa virtuaaliohjaamoon, joten minua kiinnostaisi kuulla käyttäjien kokemuksia siitä, kuinka helppoa VC:tä on käyttää? Voiko käyttäjä konfiguroida esimerkiksi omia shortcutteja yläpaneelin, FMC:n tai jonkun muun osan nopeaa vilkaisemista varten?

- Mipu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Päivää kaikki,

tulin tuossa päivittäneeksi tietokonettani uuteen ja vaihtaneeksi samalla simulaattorin FS2004:stä FSX:ään.

Aiemmin olen lentänyt pääosin LDS:n 767:lla, mutta nyt kiinnostaisi vaihtaa NGX:ään. Ainoa asia, joka hieman arveluttaa, on allergiani virtuaaliohjaamoita kohtaan. NGX:ssähän on vielä 2D-ohjaamo, mutta  ymmärtääkseni ilman trottle quadrantia. Haittaako tämä lentämistä?

Toisaalta jossakin vaiheessa pitäisi kai vaihtaa virtuaaliohjaamoon, joten minua kiinnostaisi kuulla käyttäjien kokemuksia siitä, kuinka helppoa VC:tä on käyttää? Voiko käyttäjä konfiguroida esimerkiksi omia shortcutteja yläpaneelin, FMC:n tai jonkun muun osan nopeaa vilkaisemista varten?

- Mipu

Morjesta! Paras myöskin kohtuu kallis vaihtoehto on Track ir tms. Tuo mukavasti realistisuutta kun voi päätän kääntelemällä vaihtaa kuvakulmaa ja "pään" asentoja. Tässä vaihtoehdossa on tosin vain järkeä jos vain kone on tarpeeksi tehokas ettei pelaaminen muutu 3 fps:än diashowksi.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos vaan, TrackIR ei taida olla ihan ensimmäinen vaihtoehto, koskapa koneen systeemitkin pitää opetella.

Se tietenkin helpottaa, että Boeing-maailmassa pysytään. mutta menee liian monimutkaiseksi jos samaan aikaan pitää harjoitella koneen ja kypärän käyttöä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse käytin aiemmin 2d:tä aina, paitsi laskussa ja nousussa. Mutta tuo ngx:n vc on sen verran hieno ja mielestäni selkeä, että käytän sitä kokoajan. 2D:na käytän välillä overhead paneelia, mutta suosittelen totuttautumista VC:hen :thmbup:.

Lauri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään