Kirjoitettu Elokuu 16, 2011 Itse en ole testannut vielä, PMDG:n tukifoorumilla on tuosta monikin raportoinut (sama tapahtuu kuulemma kaverillani kun vaihtaa LNAV:sta HDG:lle). Kyseessä lienee bugi... http://forum.avsim.net/topic/341862-violentjerking-when-engageing-heading-switch/ Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 17, 2011 Pitäisi korjaantua hotfixillä... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 19, 2011 Kuis nuo liveryt asentaa? Livery managerin kansioon olen purkanut nuo livery paketti filut, mutta manager ei tunnista. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 19, 2011 Kuis nuo liveryt asentaa? Livery managerin kansioon olen purkanut nuo livery paketti filut, mutta manager ei tunnista. Ei sun tarvi kuin purkaa se livery vaikka työpöydälle, sitten sieltä managerin kautta avaat sen, ensin valitset sen koneen mihin livery tulee, esim -800WL, sitten painat siitä "select livery to install" tjsp, se avaa sen uuden ikkunan siihen mitä kautta etsit sen tiedoston siitä työpöydältä ja painat vaan avaa tai OK tai mitä siinä nyt olikaan... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 19, 2011 Ei sun tarvi kuin purkaa se livery vaikka työpöydälle, sitten sieltä managerin kautta avaat sen, ensin valitset sen koneen mihin livery tulee, esim -800WL, sitten painat siitä "select livery to install" tjsp, se avaa sen uuden ikkunan siihen mitä kautta etsit sen tiedoston siitä työpöydältä ja painat vaan avaa tai OK tai mitä siinä nyt olikaan... Juu kiitoksia, aattelin että tuo näyttää tuossa nuo defu liveryt ja niitä asentelee, noh Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 19, 2011 Onkos tämä PMDG itse nämä liveryt tehnyt, ei vaan oikein tuo American Airlinesin livery jotenkin säväyttänyt Voin sanoa sen verran että varmasti parempaakin olisi pystynyt, mutta ei tuo menoa haittaa. Odottelen jos joku jonkun HD tason paintin tuosta Americanista värkkää. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 24, 2011 paint-kit julkaistu... Vihdoin! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 25, 2011 Mikäköhän vika on, kun PSPX2 ei suostu avaamaan tuota paintkittiä? Nimenomaan tuota pmdg_7378NGX_fuselage_master -tiedostoa. Valittaa, että muisti ei riitä tiedoston avaamiseen, "sulje vähintään yksi asiakirja tai sovellus ja yritä uudelleen". On se nyt kumma jos ei 12Gt muistia riitä.... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 26, 2011 Mikäköhän vika on, kun PSPX2 ei suostu avaamaan tuota paintkittiä? Nimenomaan tuota pmdg_7378NGX_fuselage_master -tiedostoa. Valittaa, että muisti ei riitä tiedoston avaamiseen, "sulje vähintään yksi asiakirja tai sovellus ja yritä uudelleen". On se nyt kumma jos ei 12Gt muistia riitä.... Samaa mietin itsekin mutta kun kyseessä on muutaman sadan megan kuva niin sain sen kyllä avattua muutaman yrityksen jälkeen. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 26, 2011 Samaa mietin itsekin mutta kun kyseessä on muutaman sadan megan kuva niin sain sen kyllä avattua muutaman yrityksen jälkeen. GIMP:llä aukenee heti Jopa läppärillä jossa on vain 1.5gb rammia Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 26, 2011 GIMP:llä aukenee heti Jopa läppärillä jossa on vain 1.5gb rammia Kyllä se mullakin IrfanViewillä aukesi, mutta nimenomaan tuo PSPX2 ei suostu avaamaan... Irfanilla ei vaan pahemmin mitään paintteja maalata... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 12, 2011 Kumma juttu muuten, että mun download url on edelleen validi ja pystyn vieläkin lataamaan ngx:ää... ??? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 13, 2011 Miks mun muistini sanoo, että olit ostanut sen Extended Download Servixn... ? Se ainakin selittäisi tuon Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 13, 2011 Olisi kiva kuulla vertailua iFLYn 737:aan. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 13, 2011 Olisi kiva kuulla vertailua iFLYn 737:aan. http://forum.avsim.net/topic/338307-ifly-737-ng-fsx-vs-pmdg-737-ngx/ Tuolta löytyy lisää pohdiskelua toisella kotimaisella. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 15, 2011 Miks mun muistini sanoo, että olit ostanut sen Extended Download Servixn... ? Se ainakin selittäisi tuon en ole. Kumma juttu ??? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 15, 2011 en ole. Kumma juttu ??? Kyllä sen saa sieltä vielä ladattua ilman mitään EDS:ääkin... se siitä kummasta Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 20, 2011 Alottelen tässä juuri lentoa tuolla 737:lla, mutta kone ei liiku minnekkään. Moottorit käy jne kaikki pitäisi olla valmista mutta kun kaasua lisää ei tapahdu mitn. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 20, 2011 Onko pukit vielä renkaissa? Katso ulkoa onko pukit paikallaan ja FMS:stä ground connectionsista saa ne pois. Kaikki exterior Air yms oli otettu pois eli samoilla proseduureilla aloittelin kun aiemmin ja on toiminut. kokeilin uudelleen tuossa mutta sama homma, moottorit mylvää mutta throttlesta kierrosta antamalla ei liiku minnekkään ja parking brake on pois päältä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 25, 2011 Uutta hotfixiä ja muuta infoa tarjolla: http://forum.avsim.net/topic/349536-25sep11-latest-hotfix-and-sp1-scheduling/ Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 22, 2011 Päivää kaikki, tulin tuossa päivittäneeksi tietokonettani uuteen ja vaihtaneeksi samalla simulaattorin FS2004:stä FSX:ään. Aiemmin olen lentänyt pääosin LDS:n 767:lla, mutta nyt kiinnostaisi vaihtaa NGX:ään. Ainoa asia, joka hieman arveluttaa, on allergiani virtuaaliohjaamoita kohtaan. NGX:ssähän on vielä 2D-ohjaamo, mutta ymmärtääkseni ilman trottle quadrantia. Haittaako tämä lentämistä? Toisaalta jossakin vaiheessa pitäisi kai vaihtaa virtuaaliohjaamoon, joten minua kiinnostaisi kuulla käyttäjien kokemuksia siitä, kuinka helppoa VC:tä on käyttää? Voiko käyttäjä konfiguroida esimerkiksi omia shortcutteja yläpaneelin, FMC:n tai jonkun muun osan nopeaa vilkaisemista varten? - Mipu Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 22, 2011 Päivää kaikki, tulin tuossa päivittäneeksi tietokonettani uuteen ja vaihtaneeksi samalla simulaattorin FS2004:stä FSX:ään. Aiemmin olen lentänyt pääosin LDS:n 767:lla, mutta nyt kiinnostaisi vaihtaa NGX:ään. Ainoa asia, joka hieman arveluttaa, on allergiani virtuaaliohjaamoita kohtaan. NGX:ssähän on vielä 2D-ohjaamo, mutta ymmärtääkseni ilman trottle quadrantia. Haittaako tämä lentämistä? Toisaalta jossakin vaiheessa pitäisi kai vaihtaa virtuaaliohjaamoon, joten minua kiinnostaisi kuulla käyttäjien kokemuksia siitä, kuinka helppoa VC:tä on käyttää? Voiko käyttäjä konfiguroida esimerkiksi omia shortcutteja yläpaneelin, FMC:n tai jonkun muun osan nopeaa vilkaisemista varten? - Mipu Morjesta! Paras myöskin kohtuu kallis vaihtoehto on Track ir tms. Tuo mukavasti realistisuutta kun voi päätän kääntelemällä vaihtaa kuvakulmaa ja "pään" asentoja. Tässä vaihtoehdossa on tosin vain järkeä jos vain kone on tarpeeksi tehokas ettei pelaaminen muutu 3 fps:än diashowksi. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 22, 2011 Kiitos vaan, TrackIR ei taida olla ihan ensimmäinen vaihtoehto, koskapa koneen systeemitkin pitää opetella. Se tietenkin helpottaa, että Boeing-maailmassa pysytään. mutta menee liian monimutkaiseksi jos samaan aikaan pitää harjoitella koneen ja kypärän käyttöä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 22, 2011 Itse käytin aiemmin 2d:tä aina, paitsi laskussa ja nousussa. Mutta tuo ngx:n vc on sen verran hieno ja mielestäni selkeä, että käytän sitä kokoajan. 2D:na käytän välillä overhead paneelia, mutta suosittelen totuttautumista VC:hen . Lauri Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla