Kirjoitettu Lokakuu 23, 2011 Kieltämättä se näyttää hyvältä. No, ehkä pitää purra hammasta ja totuttautua nykyaikaan... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 23, 2011 Kieltämättä se näyttää hyvältä. No, ehkä pitää purra hammasta ja totuttautua nykyaikaan... Kyllä siihen tottuu ja huomaa kuinka hyväkin se on . Se riippuu ihan mallinnuksesta, kuinka se vc sopii. Ja NGX:ssä on kyllä paras näkemäni/kokemani VC . Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 29, 2011 Auttakaa hölmöä. Mitä tuohon 3 kirjaimen juttuun täytyy laittaa? E: onko se SP1? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 29, 2011 Menikös kaikki muuten normaalisti, kun ennen (8900:sta myös) olen saanut kaksi viestiä tilauksesta (Oder Server PMDG ja PMDG Simulations, LLC), niin tästä tuli vain tuo ensimmäinen. Onhan kaikki mennyt ok? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 30, 2011 Jos lentää FSX:llä, on valinta helppo. iFly on ihan sinänsä ok lentokone, lentää about kuten pitää mutta varsin pinnallisesti, paneelin tarkkuus ja visuaalinen puoli valaistuksineen on hyvinkin karua lopulta. Jos tahtoo säästää pari penniä väkisin niin ehkä sitten iFly, ei muuten missään tapauksessa. Eroa toiminnallisuudessa ja homman syvyydessä on muutama valovuosi eikä se ero tule ainakaan tulevaisuudessa kaventumaan. Tässäpä testailen NGXää ja ero iflyyn on selvä. Enkä tarkoita nyt vc:n käyttöä vaan lentomallinnusta, hankala selittää mutta paljon iflyyllä lentäneenä sen huomaa heti. Esim lentojarru, ifly nostaa nokan pystyyn, ngx ei ja tätä rataa, plus paljon muuta. jari Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 6, 2011 Ohessa kuva NGX LN-DYC- liverystä; [ attachment removed ] Klo on 10.14Z, ja ND:ssa ensimmäisen sid-pisteen tuloaika jotain 0309Z ja FMC:n mukaan perillä ollaan 0744Z. FMC:n ja ND:n ajat pyörii randomina mitä sattuu, kello pysyy oikeassa ja järjissään koko ajan. Olen poistanut liveryn kaikki kansiot joka puolelta mutta uudelleenasennuskaan ei auta. Onko kellä havaintoja tästä? Sp1 asennettuna. jari Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 24, 2011 Onko kaikilla näin suttunen tämä clock kohta VC:stä? Itse huomasin tuon yhtäkkiä, kun avasin boengin. [ attachment removed ] Reinstallia kokeiltu. Olen asentanut 8900, SP1 ja 6700. Kaikissa NGX:ssä tämä sama juttu Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 24, 2011 Onko kaikilla näin suttunen tämä clock kohta VC:stä? Ei se kyl ihan noin suttunen ainakaan mulla ole... [ attachment removed ] Oisko simun asetuksista joku texture quality lipsahtanut väärään asentoon? ??? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 24, 2011 Onko kaikilla näin suttunen tämä clock kohta VC:stä? Itse huomasin tuon yhtäkkiä, kun avasin boengin. Reinstallia kokeiltu. Olen asentanut 8900, SP1 ja 6700. Kaikissa NGX:ssä tämä sama juttu Laita Performance managerista VC:n HD-tekstuurit käyttöön niin silloin katoaa tuo ongelma Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 24, 2011 Laita Performance managerista VC:n HD-tekstuurit käyttöön niin silloin katoaa tuo ongelma Ovat jo ???. Jos nyt ei toimi kun otin lowille ja high:lle takaisin niin sitten menee koko fsx uudelleen asennukseen. Saman kertana kun tuo ongelma tuli niin myös Wilco airbus 1 korruptoitu... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 24, 2011 Alotin nyt uudelleen asentamaan tuota NGX:ää. Mutta 8900:sen asennuksen lopuss tulee tälläisiä "varoituksia" [ attachment removed ] Painan ok ja: [ attachment removed ] Olisiko tässä ongelman syy? Lauri Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 24, 2011 8900 ja SP1 asennettu ja tältä näyttää [ attachment removed ] Ehdotuksia? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 24, 2011 Ehdotuksia? Onko muilla koneilla samanlaista? Käy kattomassa fsx.cfg:ssä TEXTURE_MAX_LOAD:n arvo. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 24, 2011 Onko muilla koneilla samanlaista? Käy kattomassa fsx.cfg:ssä TEXTURE_MAX_LOAD:n arvo. TEXTURE_MAX_LOAD=512 Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 24, 2011 TEXTURE_MAX_LOAD=512 Noni. Laita siihen 4096 ja tallenna. Siis nimenomaan GRAPHICS-kohdan alle. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 24, 2011 Noni. Laita siihen 4096 ja tallenna. Siis nimenomaan GRAPHICS-kohdan alle. Arvauksesi osu ja uppos! Kiitos! [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 24, 2011 Nyt tiedän mistä varmaan johtuu tuo tapaus. Olin nimittäin samana päivänä tweakannut fsx.cfg:n, joten se varmaan muutti sen 512:seen Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 24, 2011 Nyt tiedän mistä varmaan johtuu tuo tapaus. Olin nimittäin samana päivänä tweakannut fsx.cfg:n, joten se varmaan muutti sen 512:seen Myös joka kerta kun avaat FSX:n display-asetukset, sinne muuttuu 512 tai 1024 automaattisesti. Samaten LOD_RADIUS muuttuu, mikäli olet sitä muuttanut käsin tiedostosta. Eli displayta ei kannata avata. Tosin, se on hyvä kesken lennon jos alkaa näyttiksestä loppua puhti, avaa displayn, sulkee ja on max resoluutio 1024 textureilla ja taas jaksaa mennä Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 24, 2011 Joo. Käytän aina Window modea fsx:ssä Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 24, 2011 Joo. Käytän aina Window modea fsx:ssä Se ei vaikuta fsx.cfg:n nollautumiseen display-asetukset avatessa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 10, 2011 SP1b tarjolla. http://forum.avsim.net/topic/355959-weekend-update-09dec11-ngx-sp1b-updates-available/ Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 11, 2011 SP1b tarjolla. http://forum.avsim.net/topic/355959-weekend-update-09dec11-ngx-sp1b-updates-available/ Kiitoksia, pitääpä ostaa tuo 600/700 laajennus vielä erikseen. Sekin näköjään ilmestynyt, ei ole tullut simulla leikittyä vähään aikaan. Ostin tuossa tuon LatinVFR KMIA maiseman ja vois taas palata simu taivalle jollain lennolla. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 11, 2011 Hommasin tuon KMIAn kanssa, ei ollut kyl ihan hintansa väärti nykypäivänä mutta paras KMIA silti toistaiseksi... Jepulis, toivotaan nyt että FlyTampa tekee oman versionsa tai FSDT. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla