Guest TLinkku

Blue Angels

12 viestiä aiheessa

Oliko täältä muita kattomassa kyseistä "orkesteria" Turussa vuonna 1992? Itse olin tuolloin paikalla - tuhat pientä tuli siellä ;D

Oon tässä havitellu ns. lentäjän kelloa. Bretlingit on NIIIN kalliita ettei välttämättä viitsi edes harkita. Citizeniltä löytyy Blue Angelsien "nimikko"kello (Navihawk tai uudempi Skyhawk). Onko kellä kokemuksia kyseisentyyppisestä Citizenistä?

Tuli Blue Angels KUUME. Kuukkelin kautta löytyi heidän kotisivu, jossa sai taas ihailla, että kylläpä pojat lentää lähellä toisiaan!!!

TLi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllähän siellä Turussa tuli käytyä :D

Ei vaan muista enää kauhian tarkasti noita aikoja, mutta mutta oli se kyllä upea show. Ja mitä tohon fanikamaan tulee, niin Turusta tuli ostettua sellanen sateenkaaren värinen Blue Angels lätsä. Näyttää aivan kauhealta, mutta on varmasti keräilyharvinaisuus! ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Samoin, paikalla oltiin. Otin koulusta vapaata tapahtumaa/heidän harjoittelun näkemistä varten :-X

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ehämmää tiennyt sillon vielä pitäväni lekoista... Toki aina matkoilla tuli katotuksi minkä koneen kyydissä mentiin, mutta...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ihan pakko todeta, etten ollut Turussa, mutta silloin kyllä, kun Blue Angels kävi ekan kerran Suomessa, taisi olla vuonna 1965 ja paikka Helsingissä Kaivopuiston ranta, koneina Grumman F11F Tigerit. Lähekkäin ne lensi silloinkin. Siitä ei ole vielä kuin vajaat 40 vuotta....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuli oltua...mahtavat sävärit kun yksi Hornetti yllätti yleisön, ylilento takaa matalalla poltto päällä ja pystyyn heti yleisön edessä ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuli oltua...mahtavat sävärit kun yksi Hornetti yllätti yleisön, ylilento takaa matalalla poltto päällä ja pystyyn heti yleisön edessä ;D

Tuo piti itsekin mainita - tais lusikallinen lirah/-lurahtaa ;D

Siinäkohtaa keskityttiin kaikkiin muihin koneisiin ja soolokone yllätti!

TLi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tulipa oltua!

Katselupaikkana parhaasta päästä eli olin VIP-katsomon edessä ns. järjestysmiehenä. Yhtä miestä meinasin ajaa pois, mutta sitten ajattelin, että olkoon. Hän lähtikin hetkenpäästä oma-aloitteisesti -> nostivat vinssillä Super Pumaan ja veivät pois. ;D

RK

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

-Klip- >>Oon tässä havitellu ns. lentäjän kelloa. Bretlingit on NIIIN kalliita ettei välttämättä viitsi edes harkita. Citizeniltä löytyy Blue Angelsien "nimikko"kello (Navihawk tai uudempi Skyhawk). Onko kellä kokemuksia kyseisentyyppisestä Citizenistä>

Jep, hyviä kokemuksia on . 4-5vuotta sitten oli hieman vaikeaa kun ei suomessa eikä tukhomassakaan ollut näitä, mutta tänäpäivänä niitä saa "hyvinvarustetuista" kellosepänliikkeistä, maahantuoja kaukomarkkinat ;D

[ Attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämä (silloin) pieni ilmailuharrastaja oli myös paikalla!!! Mun mielestä näytöksen parasta antia oli kyllä se Finnairin vuorokone (DC-9)... ;D ;D ;D

*miettii kuumeisesti* Hmmm... Onkohan se näytös meillä vielä kotivideolle tallennettuna...??

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oliko täältä muita kattomassa kyseistä "orkesteria" Turussa vuonna 1992?

Ei Turuus, mutta Miramarissa kyllä parina viime vuotena - ja varmaan myös tänä vuonna. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään