Markus Mäkelä

FSPS FSX Booster?

8 viestiä aiheessa

Kysyisin, että onko joku jo ehtinyt kokeilemaan moista,

eli FSX Booster lisuria? Suhtaudun tällaisiin vähän skeptisesti,

mutta sitä kokeilleet ovat yllättäen kehuneet. Kuulemma tuo lisää

frameja sekä poistaa stutterit. Mulla ei ole SP2:sta, jonka vaatisi,

joten kysyn muilta ensin.

http://fsps.737ng.gr/

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen kuullut vain huonoa tuosta, turhaa rahastusta, paremmin saa simun toimimaan kun koittaa itse. Kaverilla tuo juurikin pilannut koko simun performanssin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

...pilannut koko simun performanssin.

Juuri näin. Älkää latailko mitään vastaavia jos olette tyytyväisiä simun nynyiseen toimintaan. Itse olen kolme vuotta käyttäny FSX:ä ja oppinut kantapään kautta että siinä vaiheessa kun kaikki tuntuu toimivan hyvin, niin MITÄÄN tweakkisysteemejä ei asennella enää. Mulla nousi fps n. 15 kertaheitolla. Ei vaatinu kun uuden paremman tietokoneen eikä niitä saa netistä latailtua tai .cfg:tä muuttamalla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mutta, jos se onkin toimiva ohjelma. Ymmärtääkseni se ei ole pelkästään fsx.cfg

tweak, vaan ohjelma joka toimii taustalla koko ajan.

Ongelma näissä kavereiden cfg oppaissa on se, että ne välttämättä toimi muilla.

Tottakai rautaa päivittämällä saa melko varmasti lisää potkua, muttei aina, kuten mulla

kävi näyttiksen kanssa.

Kokeilkaapa demoa niin sitten olette viisaampia, mä taidan ainakin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaikkialla sanotaan että sen tehtävä on scannata tietokoneen tiedot ja asentaa omat tweakkinsa niiden tietojen perusteella.

Ja tonilla onkin juuri sopiva esimerkki mitä monet muutkin ovat kokeneet tämän kanssa. Turhaa rahan haaskausta jo pelkästään siksi, että kukaan muu ei voi tweakata sun simuasi paremmin kuin sinä itse, jolloin tiedät mitä siellä on ja mikä toimii parhaiten. Lisäksi se ei toimi hirveän monella.

Kannattaa vaan itse tweakata, vaikka aikaa saattaakin mennä, se on sen arvoista. Eikä niitä tweakkeja joita kokeilla ole edes paljon nykyään, kun tieto on lisääntynyt. Itse en käytä muita kuin usepools=0 ja affinitymask=14, vaikka ilmankin pärjään jo sulavalla fps:llä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla tuo usepools=0 aiheutti sen, että pilvitekstuurit katosivat.  Mokomat laatikot sitten vielä vilkkuivat vahingoniloisena.

3.0 shaderit on asennettu ja highmemfix=1, sekä affinitymask=15.

Mulla fps limitterin nosto unlimited:iin aiheuttaa stutteria, joten on nyt 25 locked.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään