Olli Talso

Paljasta... Ohjaamosi 2

642 viestiä aiheessa

Joo, on varmaankin, on nääs tuossa akvaariossa joitakin kiekkopoikasia  :D Alakerran (tai siis keskimmäisen kerroksen) akvaariossa on sitten kaikki isommat kalat ja muut  :D

Sepä kiva  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nostelen esihistoriallista aihetta, tässä parempi kuva nykyisestä ohjaamostani  ;D

[ attachment removed ]

Huomaa ruotsin oppikirja pöydällä  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tunnelmallinen iltavalaistus Oton ohjaamossa.  ;)

Mahtaa olla miehistöllä eroo...romanttiset hetket. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

hieno valaistus Otto. :thmbup:

tässä oma askeettinen "ohjaamo", missä tulee vietettyä paljon aikaa.

[ attachment removed ]

Ruotsin kirja rekvisiittana ja Oton kuva auki näytössä- ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Heippa kansalaiset.

Enpä taida tohtia esitellä omaa yksinkertaista istumakaivoani, mutta senverran kiinnosti tuo Jaron kuva, että sain aiheen kysyä, että JYSK:än parsijoiltako olet tuon työpöytäsi sinäkin hankkinut?

Minä omani hankin täkäläisestä JYSK petilaakeri kaupasta. "JYSK Beddlager" seisoo kaupan seinällä mainoksessa. Kannoin sen laatikossa pääni päällä kotiin tuolta bussipysäkiltä ja aloin kasata sitä välittömästi.

Joka tapauksessa kyseessä on aivan sama pöytä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Heippa kansalaiset.

Enpä taida tohtia esitellä omaa yksinkertaista istumakaivoani, mutta senverran kiinnosti tuo Jaron kuva, että sain aiheen kysyä, että JYSK:än parsijoiltako olet tuon työpöytäsi sinäkin hankkinut?

Minä omani hankin täkäläisestä JYSK petilaakeri kaupasta. "JYSK Beddlager" seisoo kaupan seinällä mainoksessa. Kannoin sen laatikossa pääni päällä kotiin tuolta bussipysäkiltä ja aloin kasata sitä välittömästi.

Joka tapauksessa kyseessä on aivan sama pöytä.

Jos tarkoitat tota mis on printteri niin se taidettiin hankkia Espoosta suomenojan kodin1:stä jos oikein muistan... en oo varma. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei Jaro!

Tarkoitin sitä, jossa on tuo tietokone ja monitor, sekä keiboard ym.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

aaa sori. :-[  No se on hankittu noin 10 vuotta sitten edelliselle koneelle, valitettavasti en muista mistä. :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Otolla ainaki mukava "toimisto"  ;D

Offtopic: Mites sattui, että mulla on just sama kirja auki tässä nenän edessä kun Otolla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jarolla näköjään sama ruottin kirja ku mulla ylä asteella.   "fritt framm helade seijjaar, fritt framm fritt framm...."  ;D ja niklas: kuten tuolla shottisi jossa on sitä jotain palstalla sanotaan, "yksinkertainen on aina kaunista"

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sama ruåttin kirja kun meillä.  ;D

Jaaha, tutkailin juuri erittäin mielenkiintoista Teemu Turist-osiota  ;D Kiitoksia kiitoksia, tulee jotenkin hieman eroott... siis tunnelmallisempi lentofiilinki kun pitää tuota pöytälamppua päällä  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Halvat tietokonepöydät ovat aivan per***stä. Niissä monitori on nostettu jalustalle eli tasan päinvastoin kuin sen pitäisi olla. Lisäksi turhan monessa litumonitorissa kuvaruutua ei saa tarpeeksi alas. Monitoria tulisi katsella riittävän kaukaa ja hieman tai enemmän alaviistoon. Näppäimistöalusta ja hiiren tilanpuute ei anna myöskään tarpeeksi tilaa rannetuelle. Hyvällä tuolilla näitä voi jonkin verran kompensoida, mutta huonosta pöydästä ei saa silti hyvää tekemälläkään. Seuraa niska- ja muita särkyjä ja muuta epämiellyttävää.

Pekka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Halvat tietokonepöydät ovat aivan per***stä. Niissä monitori on nostettu jalustalle eli tasan päinvastoin kuin sen pitäisi olla. Lisäksi turhan monessa litumonitorissa kuvaruutua ei saa tarpeeksi alas. Monitoria tulisi katsella riittävän kaukaa ja hieman tai enemmän alaviistoon. Näppäimistöalusta ja hiiren tilanpuute ei anna myöskään tarpeeksi tilaa rannetuelle. Hyvällä tuolilla näitä voi jonkin verran kompensoida, mutta huonosta pöydästä ei saa silti hyvää tekemälläkään. Seuraa niska- ja muita särkyjä ja muuta epämiellyttävää.

Pekka

Eipä tämäkään pöytä maksanut kuin noin 100e ja ite olen tietoisesti laittanut montun ylätasanteelle. Näkee sokeakin vähän paremmin  ;D Kuvaputkinäyttö oli aikoinaan alemmalla tasanteella, joka on 58mm alempana kuin tämä ylempi. Minulle tämä ratkaisu käy loistavasti ja tuolla alemmalla tasolla ovat ulkoinen kovalevy, kajareitten subbanen, ruudun putsaukseen kertakäyttöpyyhkeitä (mitähän ihmettä varten  ;D), purkkapussi, 600mg buranoita ja varamustepatruuna. Lennettäessä hiiren ja tikun paikka vaihtuu. Huomaa muutama varakello ja tukeva lentokonetuoli  ;)

[ attachment removed ]

Ade  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No laitetaan nyt kuitenkin.

Tässä pari otosta mun romukasastani.

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

Toi pieni musta aski tossa pöydällä on Suomi-Englanti-suomi  Suursanakirja. Ostin sen joskus vuosituhannen vaihteessa Tampereen Akateemisesta kirjakaupasta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No laitetaan nyt kuitenkin.

Tässä pari otosta mun romukasastani.

Toi pieni musta aski tossa pöydällä on Suomi-Englanti-suomi  Suursanakirja. Ostin sen joskus vuosituhannen vaihteessa Tampereen Akateemisesta kirjakaupasta.

Sullahan on varsin asiallinen hiiri  :thmbup: Multa löytyy myös sama tikku tuolta kaapista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos pääse airbussien tiedot unohtumaan 8)

[ attachment removed ]

Tuossa on kirkkaampi valo käytössä

[ attachment removed ]

Tältä näyttää kokonaisuutena

[ attachment removed ]

Tunnelma valaistus

[ attachment removed ]

Kuvat on aika huonoja mutta... Kuvissa menossa eka thomsonfly virtualin lento, joka kyllä tilttasi. :'(

(huomatkaa hienot tarrat pöydässä ja pieni BA:n leikki kone ;D)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

(huomatkaa hienot tarrat pöydässä ja pieni BA:n leikki kone ;D)

Sama kone löytyy muuten täältäkin...empäs muista missä ompi... ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tällä pelaan simua.. Ihme että pyörittää edes tuota FS2004..  :P

[ attachment removed / expired ]

Pitäis varmaa vaihtaa johonkin pöytäkoneeseen..  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Esalla on asiallinen tikku (onko force?) ja Oskulla asiallinen tietsikkapöytä. Mulla oli juniorina juuri tommonen koululaispöytänä. On kait se jossain vielä tallessakin  :thmbup:

Ade

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Esalla on asiallinen tikku (onko force?) Ade

Jajamen!

Se on Micrsoft Force Feedback 2

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään