Olli Talso

Paljasta... Ohjaamosi 2

642 viestiä aiheessa

Minun vuoro paljastaa ohjaamoni! Pöydältä löytyy ATR:n chekkilistat (heheh, osa tietää miksi hauskaa) ja speed bookletit kys. konetyypille. Samoin CH yoke, Saitek throttle, CH Pedals ja Logitechin 3DPro. Tälläsellä painellaan menemään atthemoment.  :thmbup:

E: pahoittelen todella huonoa kuvanlaatua

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta pitkän päälle tuollainen pahvinen tulee huomattavasti halvemmaksi, eikä se nalkuta läheskään yhtä paljon... :P

Tämä kommentti kyllä kallistaa äänestyksen pahvisen voitoksi. Ja kun se ei nalkuta, se ei voi myöskään valittaa tarpeellisten simulaattorilisäosien hankinnoista ja hinnoista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vai että tollanen se leskisen ohjaamo on  :) munki varmaa pitäs yrittää kokeilla tota ratin poljin hommaa :thmbup:

Tai vaan ostaa CH:n/Saitekin polkimet, huonosti nimittäin simuloi oikeaa konetta nuo kaasujarru- polkimet...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tällaista täälä.

97usyv.jpg

Taustalla näkyy Sidewinder näppikset ja hiiri, Extreme 3D Pro ja tietenkin uskollinen Casio fx-115MS, eikä sovi unohtaa headsettiä by Creative Fatal1ty.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ihme rimpulatuoleja, ergonomia kohdalleen niin "työskentely" tulee mukavemmaksi  ;)

Oho, teikäläisellä on samanlaine jakkara ku mullakkiii! ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikä simu? Jos FSX, niin miten pyörii kannettavalla?

Tietenki FSX, ja hyvin pyörii... tai no, ainaki tarpeeks hyvin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aika hardcore näppis+hiiri+headset niinku tohon läppäriin. :) Eikö toi läppärin oma näppis oo hyvä vai miks toinen?

Läppärissä on niin kovat lämmöt, että käet hikoaa pirusti ja myös uutta konetta ajatellen nämä näppikset.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tietenki FSX, ja hyvin pyörii... tai no, ainaki tarpeeks hyvin.

Mahtaako HP pavillion Dv5 jaksaa pyörittää simua täysill' grafiikoilla yms? Itse omistan tuon koneen, ja olisihan se mukavaa simuilla myös mökillä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ahdasta on...

Ei tuo Maddog 2006:n paneeli näytä oikein hyvätä venytettynä versiona... Pitäisi hommata se 2008-versio, josta löytyy myös laajakuva-2D-paneeli. Polkimina Logitechin Momo Racing-ratin polkimet, jotka ajaa asiansa jopa yllättävän hyvin.

[ attachment removed / expired ]

-Ilkka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kun näitä kuvia katsoo, herää minulle kysymys: Eikö teillä ihmisillä ole lainkaan elämää ? ??? Minun työpöytäni notkuu kaikenlaista paperia, kirjaa ja muuta rojua. Tilaa raivataan sen mukaan, mitä ollaan tekemässä. Ei puhettakaan, että kehtaisin lähettää tästä työpöydästä kuvaa kenenkään nähtäväksi... :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kun näitä kuvia katsoo, herää minulle kysymys: Eikö teillä ihmisillä ole lainkaan elämää ? ??? Minun työpöytäni notkuu kaikenlaista paperia, kirjaa ja muuta rojua. Tilaa raivataan sen mukaan, mitä ollaan tekemässä. Ei puhettakaan, että kehtaisin lähettää tästä työpöydästä kuvaa kenenkään nähtäväksi... :-[

Elämä meni tämän harrastuksen parissa jo aikaa sitten..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muilla on elämää siivota aika ajoin pöytä ja laittaa silloin kuva? ^^ Tai sitten äiti/vaimo siivoo? ;D Voisin minäkin tänään kuvan laittaa, juuri siivottu pöytä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muilla on elämää siivota aika ajoin pöytä ja laittaa silloin kuva? ^^ Tai sitten äiti/vaimo siivoo? ;D Voisin minäkin tänään kuvan laittaa, juuri siivottu pöytä.

No se nyt on vihoviimeinen vaihtoehto päästää vaimo siivoamaan tämä huone. :o Sen jälkeen en löytäisi enää mitään täältä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No se nyt on vihoviimeinen vaihtoehto päästää vaimo siivoamaan tämä huone. :o Sen jälkeen en löytäisi enää mitään täältä...

Olisi huone varmaan melkolailla tyhjänä sen jälkeen ja huomaisit kun tavarasi tippuvat roska-autosta sen lähtiessä pihastanne?  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaikista huonoin vaihtoehto on laittaa vaimo/äiti/isovanhempi siivoamaan huone. Sen jälkeen sieltä ei oikeasti löydä yhtään mitää. Nimim. kokemista on. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei kannata myöskään päästää tyttöystävää siivoamaan. Melkeen yhtä paha kun vaimo tjms. Ei oikeasti löytynyt yhtään mitään karttoja yms kun rupesin niitä tarvitsemaan. Tuli pitkä puhelu :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse olen suunnitelut tuommoista Möttösen tyylistä "ohjaamoa", koska tuolla kaapissa pölyttyy 19" tft ylimääräisenä. Eli pystynkö vaan heittään näyttiksessä toiseen dvi paikkaan sen ja saanko sillä näkymän tuollaiseksi? Vai pitääkö ostaa se jakaja ja ne menee sitten niinkö yhtenä näyttönä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse olen suunnitelut tuommoista Möttösen tyylistä "ohjaamoa", koska tuolla kaapissa pölyttyy 19" tft ylimääräisenä. Eli pystynkö vaan heittään näyttiksessä toiseen dvi paikkaan sen ja saanko sillä näkymän tuollaiseksi? Vai pitääkö ostaa se jakaja ja ne menee sitten niinkö yhtenä näyttönä?

Kyllä jos näyttiksessä on tuki 2kpl DVI:lle, niin onnistuu kytkentä ilman väli adaptereita. Itselläni on 2kpl 22" lituskaa ja toimivat ongelmitta. Kohan vaan säätää tarvittavat asetukset kohdalleen näyttiksen paneelissa, homma pelittää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä jos näyttiksessä on tuki 2kpl DVI:lle, niin onnistuu kytkentä ilman väli adaptereita. Itselläni on 2kpl 22" lituskaa ja toimivat ongelmitta. Kohan vaan säätää tarvittavat asetukset kohdalleen näyttiksen paneelissa, homma pelittää.

No sehän on hienoa. Helpottaahan se hieman kun saa toiseen näyttöön FMC:n ymym. Vieläkö muistas sen ohjelman millä sai kartat tosi nopeesti auki samalla kun simu oli päällä....muistaaksen kneeboardin kautta. Kim ainaki hehkutti sitä joskus.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ihme rimpulatuoleja, ergonomia kohdalleen niin "työskentely" tulee mukavemmaksi  ;)

Joo, oon samaa mieltä, mutta esittämässäsi kuvassa on sitä ensimmäisenä speksaamaasi.  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään