Olli Talso

Paljasta... Ohjaamosi 2

642 viestiä aiheessa

Joo, oon samaa mieltä, mutta esittämässäsi kuvassa on sitä ensimmäisenä speksaamaasi.  ::)

No voin kyllä sanoa että ei ole... ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No voin kyllä sanoa että ei ole... ::)

Niin, samaa muovirimpulaa tossa esitetään kuin ne kaikki muutkin "hyvät" jakkarat mitä perus asko, sotka ja isku(pl. interior) -linjalta saa...kokeilkaa oikeasti hyviä tuoleja ja kommentoikaa sit. ;)

Tietty voi olla että itsellä on speksi jossain eri sfääreissä elopainosta yms. johtuen...mut enivei. Mun mielipide. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin, samaa muovirimpulaa tossa esitetään kuin ne kaikki muutkin "hyvät" jakkarat mitä perus asko, sotka ja isku(pl. interior) -linjalta saa...kokeilkaa oikeasti hyviä tuoleja ja kommentoikaa sit. ;)

Tietty voi olla että itsellä on speksi jossain eri sfääreissä elopainosta yms. johtuen...mut enivei. Mun mielipide. :)

Nojoo, tottahan joku sohva ois paras mutta mulle ei ainakaan tähän sellasta mahdu... ;D Ja tuo, eli nykyinen, on (rimpuloista) paras tähän mennessä... enkä minäkään ihan mikään pystyyn jäätynyt pulkan-naru ole... :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Läppärissä on niin kovat lämmöt, että käet hikoaa pirusti ja myös uutta konetta ajatellen nämä näppikset.

Tilaa verkkokaupasta tällainen: http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=9811

Tilattiin vanhempien samanlaiseen HP:seen tuollainen, kun normikäytössäkin meinaa lämmöt nousta ja tuuletin alkaa huutamaan. Vakio FS9:ssä ylitti osien lämpötila hidastumiskynnyksen puolen tunnin pelailun jälkeen. 

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Koeajelin vähän tuoleja kaupassa, ja omaan hanuriin tuo sopi paremmin kuin 300€ vastaava. Liekö sitten vain noku on semmone perse © Kummelu Kultakuume. Eikä muutenkaan ole halua investoida 300€ palliin, kun on muutakin elämää kuin koneella makaaminen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ei järkeä maksaa itseään kipeeksi tietokonetuolin takia. 45€ ikea tuoli mulla, paras mulle. Ja jos sitten muka näillä halvemmilla tulee peba kipeeksi, niin sitten voi muutenkin lähteä jaloittelemaan pois koneen luota.  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kierrätyskeskukseta oman pallini ostin. Maksoi 5 € ja säätöjä joka suuntaan sekä käsinojat ;D. Kohta taas saneerataan toimistokalusteita, ja lähes käyttämättömiä tuoleja saa pilkkahintaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tulihan se kuva otettua, kunhan jaksoi tarpeeksi vitkutella.  ;D

Tämmönen huone täällä:

[ attachment removed / expired ]

Kummasti tulee aina huonohko kuvanlaatu kameralla... No, saa riittää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ei järkeä maksaa itseään kipeeksi tietokonetuolin takia.

Eikä ole järkeä tuhota selkäänsä ja elämäänsä sen huonon tietokonetuolin takia!  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikä ole järkeä tuhota selkäänsä ja elämäänsä sen huonon tietokonetuolin takia!  ;)

Eikä ole järkeä tuhota jälkimmäistä istumalla kaikkea aikaa koneella (huonolla tietokonetuolilla)  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tykkäätkö lentää joystickilla?

Ohan se kiva, käy kaikenlaiseen lentämiseen, kun muitakin lentopelejä pelailen kuin FS. Ei käy Saitek mihkään F-18 tai J-10 ohjaimiksi. Vaikka ajatuksissa on nuo saitekit ostaa, mutta sitten muistan, ettei mulla olet tilaa mihin laittaa. Nyttenkin on ahdasta tossa pöydällä joikkarin kanssa.

Edit: ja Sami, enpä ole vielä tuhonnut selkääni tuon pallini kanssa. Sitä ennen oli osuuspankista saatu ilmaseksi konttorituoli, eikä silläkään menny selkä p*skaksi. Tietty, jos selkäsi vaatii sen 200€ hintalapun siihen tuoliin ennenkuin sillä voi istua mukavasti, niin mikäs siinä sitten. ;D

Edit2: Jos kerran ei saa uutta viestiä laittaa tuoliasioista, niin sanon vielä sen että viime kesänä tuon tuolin ostin, että tuskin se seuraavanakaan vuonna mun selkää hajota. Vaikka olenkin joskus 3-5h päivässä koneella, joskus kauemminkin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Edit: ja Sami, enpä ole vielä tuhonnut selkääni tuon pallini kanssa. Sitä ennen oli osuuspankista saatu ilmaseksi konttorituoli, eikä silläkään menny selkä p*skaksi. Tietty, jos selkäsi vaatii sen 200€ hintalapun siihen tuoliin ennenkuin sillä voi istua mukavasti, niin mikäs siinä sitten. ;D

OT, kahdella sadalla ei vielä edes kummempaa tuolia saakaan.  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja laitetaan paino sanalle vielä.  ;)

Kyllä se kunnon työtuoli kannattaa hankkia, istui koneen äärellä vaikka muutaman tunnin päivässä. Selkä menee helposti mäsäksi kun työergonomia ei toimi, ja siitä saa kyllä kärsiä koko ikänsä.

Mutta joskos se niistä tuoliasioista, back to the topic  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässäpä tämä oma ohjaamo. Sen verran tuossa on vielä toiveajattelua, että tuo overheadpanel ei oikeasti ole vielä käytössä.

IMG_5448.jpg

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja laitetaan paino sanalle vielä.  ;)

Kyllä se kunnon työtuoli kannattaa hankkia, istui koneen äärellä vaikka muutaman tunnin päivässä. Selkä menee helposti mäsäksi kun työergonomia ei toimi, ja siitä saa kyllä kärsiä koko ikänsä.

Mutta joskos se niistä tuoliasioista, back to the topic  :)

Tuohon sanottakoon vielä sen verran, että luulisinpa, että se selkä menee ennemmin kärvistellessä esim. koulun ergonomisilla "istuimilla" kuin istumalla pari tuntia halvassa tietokonetuolissa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hmm, pitäs varmaan itekkin ottaa kuva "ohjaamosta" joskus... ;D

Komia(siisti) kokpitti Oskulla 8)

Otas ihmeessä. Kiitoksia vaan  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Otas ihmeessä. Kiitoksia vaan  8)

Tjooo... mulla vaan on vähemmän siistimpi... ;D

EDIT: Tulipa heti tempaistua kuva tästä meikäläisen ohjaamosta... :laugh: ohjaustanko piilossa... ;)

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Teillä kaikilla on kyllä hienoja ohjaamoja! :thmbup: Itellä ei ole kovinkaan hieno..

//P.L

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ajattelin että pitäisi tehdä tämmöinen aihe mihin laitellaan kuvia omasta ohjaamosta, KAIKKI OHJAAMOT KÄYVÄT 

Teillä kaikilla on kyllä hienoja ohjaamoja! :thmbup: Itellä ei ole kovinkaan hieno..

//P.L

Vapaasti vaan kuvia, kuten Olli sanoi, kaikki ohjaamot käyvät. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miten teillä on noin siistit pöydät... Mulla on pöytä täynnä vanhoja dokumentteja, astioita, kyniä jne... ;D

Hah! Hah! Sama juttu! Jos laittaisin kuvan tänne "kotiohjaamostani" jossa valtavat kuvaputkimonitorit  ja keskusyksiköt vievät pöytätilan, joka puolella on Cd-pinoja ja papereita, sekunttikelloja, kyniä, salmiakkijauhorasioita, karkkipusseja, kahvikuppeja, ohjaimia, baarijakkaroita, isoja VFR karttoja, ilmailukirjoja, karttatelineitä, printtereitä, piuhoja ym.ym. . . . . Niin luulen, että puolet porukasta säikähtäisi niin pahoin, että lopettaisi simuharrastuksen siihen paikkaan. "Tuohonko se voi pahimmilaan johtaa" . . . . .

:laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään