Olli Talso

Paljasta... Ohjaamosi 2

642 viestiä aiheessa

Äläpäs nyt lehtonen. Kuten näet, on kaasuni pöydän reunassa sillä lailla kiinni että sen laittaminen oikein olisi melkeimpä mahdotonta.

Toni: Eivät tosiaan ole hirveän kalliita. www.verkkokauppa.com Tuolta saa 150140 ja polkimet suunnilleen samaan hintaan. Olen jotain yokeja 500e hinnalla nähnyt.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitenkäs nuo Saitekit toimii jos laittaa tuon Pro Flight yoke systeemin missä on jo 3 kaasuvipua, niin sen kaveriksi tuon Pro Flight thorttle quadrantin. Eli sitten olisi 6 vipua.

Meinaan kun tulee tuolla PMDG:n MD11:lla lenneltyä niin saisi moottoreille 3 vipua + sitten laskutelineet, flapsit ja ilmajarru (tai mikä lieneekään).

Tämä ohjaus systeemi on vain minun märkä uni  ;) Vaimohan ei tuollaisia vekottimia katsele suopeasti.

Mutta ajattelin alustavasti kysellä  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Äläpäs nyt lehtonen. Kuten näet, on kaasuni pöydän reunassa sillä lailla kiinni että sen laittaminen oikein olisi melkeimpä mahdotonta.

Toni: Eivät tosiaan ole hirveän kalliita. www.verkkokauppa.com Tuolta saa 150140 ja polkimet suunnilleen samaan hintaan. Olen jotain yokeja 500e hinnalla nähnyt.

Pixmaniassa 100x halvempi, mä ostin 99€ + postikulut, silti tuli halvemmaks vaikka postikulut tuli Ranskasta asti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitenkäs nuo Saitekit toimii jos laittaa tuon Pro Flight yoke systeemin missä on jo 3 kaasuvipua, niin sen kaveriksi tuon Pro Flight thorttle quadrantin. Eli sitten olisi 6 vipua.

Meinaan kun tulee tuolla PMDG:n MD11:lla lenneltyä niin saisi moottoreille 3 vipua + sitten laskutelineet, flapsit ja ilmajarru (tai mikä lieneekään).

Tämä ohjaus systeemi on vain minun märkä uni  ;) Vaimohan ei tuollaisia vekottimia katsele suopeasti.

Mutta ajattelin alustavasti kysellä  ;D

Kyllä se näyttää onnistuvan (kuvat alhaalla)

Olen itsekkin suunnitellut tuon tilausta, mutta kohan nyt ehtii.  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vaimohan ei tuollaisia vekottimia katsele suopeasti.

Tuollaisia asioitahan ei paljon kannata vaimolta kysellä  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pixmaniassa 100x halvempi, mä ostin 99€ + postikulut, silti tuli halvemmaks vaikka postikulut tuli Ranskasta asti.

Voi olla, että halvempi oli mutta itse en ainakaan halunnut odottaa toimitusta jostain tiesmistä. Oli vaa helpompaa käydä hesasta hakemassa kun hyllystä sai (ainakin silloin).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Päänäyttö edessä, toisessa näytössä kartat, navlog, selain ja irc. Edessä kaasut ja yoke, jonka päällä on erittäin kätevä pitää tarkistuslistoja, muistiinpanoja ja kuten kuvassa, nopeustaulukoita.

Pystyykö simulaattoria pyörittämään full screenillä, kun tuossa toisessa näytössä on karttaa, selainta ym?

-Ilkka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pystyykö simulaattoria pyörittämään full screenillä, kun tuossa toisessa näytössä on karttaa, selainta ym?

-Ilkka

Eipä pysty. Mutta vedät ne reunat sinne ihan sivuille, ni se on Fullscreen, mutta käynnistä paneeli näkyy.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Huti. Käynnistä paneeli ei näy. Siis mikäli pistää sen piiloutuvaksi. Itselläni on tuo paneeli piiloutuvana. Vaikka fullscreenillä lennän.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Huti. Käynnistä paneeli ei näy. Siis mikäli pistää sen piiloutuvaksi. Itselläni on tuo paneeli piiloutuvana. Vaikka fullscreenillä lennän.

Mutta reunaviivat näkyy, vaikka pistäis Käynnistä paneelin piiloutuvaksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voi olla, että halvempi oli mutta itse en ainakaan halunnut odottaa toimitusta jostain tiesmistä. Oli vaa helpompaa käydä hesasta hakemassa kun hyllystä sai (ainakin silloin).

Nojoo, itse odottelin yokeani jostain lie-mistä 2,5kk, joten oli viimeinen kerta kun tilailen verkkokaupasta noutoon mitään  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nojoo, itse odottelin yokeani jostain lie-mistä 2,5kk, joten oli viimeinen kerta kun tilailen verkkokaupasta noutoon mitään  :thmbup:

Mistä tilasit? eikös se ollu pixmaniasta? Jos oli, niin älä yleistä. Ei se kestä niin kauan. pixmanialla on huonon kaupan maine, ja ne lähettää tuotteet ranskasta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pixamanialla meni:

- 2,5vk polkimien toimittamiseen (UPS kuljetuksella muka 24h, v***ut.)

- 2vk yoke systemin toimitukseen (3-5 pv normaalilla postilla)

- 3,5vk toimittaa kaasu takuuvaihtona

Hinnat olivat halvempia, se on totta, mutta en kyllä suosittele. :thmbdn:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mistä tilasit? eikös se ollu pixmaniasta? Jos oli, niin älä yleistä. Ei se kestä niin kauan. pixmanialla on huonon kaupan maine, ja ne lähettää tuotteet ranskasta.

Näkyy Oton edellisessä viestistä eli verkkokaupasta ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pixamanialla meni:

- 2,5vk polkimien toimittamiseen (UPS kuljetuksella muka 24h, v***ut.)

- 2vk yoke systemin toimitukseen (3-5 pv normaalilla postilla)

- 3,5vk toimittaa kaasu takuuvaihtona

Hinnat olivat halvempia, se on totta, mutta en kyllä suosittele. :thmbdn:

mulla toi UPS kuljetus ainaki tuli niinkuin sen pitikin ja se on 24h-48h  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Verkkokaupasta tilasin. 11.12. pistin tilauksen menemään ja noin kuukautta myöhemmin tuli sähköposti että ovat saapuneet (yoke + pedaalit), menimme noutamaan ja pedaalit olivat menneet jollekin muulle tai jääneet matkan varrelle. No, 1,5kk myöhemmin vihdoin saatiin koko paketti kerralla. Pixmaniasta en ole tilannut vielä mitään, joten kyseisen firman toimitusajoista en mene sanomaan mitään. Pashan maku jäi kuitenkin verkkokaupan toiminnasta, ainakin noutoon tilaamisen kannalta. Voitte te muut tilailla sielunne pohjasta, mutta itselleni tämä oli viimeinen kerta, olkoonkin sitten vain huonolla tuurilla sattunut poikkeustapaus.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pashan maku jäi kuitenkin verkkokaupan toiminnasta,

Se maistuu hyvältä, näin vielä pääsiäisenkin jälkeen!  :thmbup: No ei vaan, verkkokaupasta olen kuullut minäkin näitä satunnaisia pidempia tilausaikoja, jotka on valitettavia. En siltikään lopettaisi verkkotilaamista yhden takapakin takia. :S

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

nyt näen viimein juhon kabiinin :) tommonen perus lento pöytä.

juu ihan perus lento_pöytähän tuo näyttää olevan. minullakin on ihan vaan perus tieto_kone_pöytä ja hyvin onnistuu sillä lentäminen simulaattorilla.  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pixmaniasta jäi kyllä sellainen huijauksen maku itsellenikin, vaikka en sieltä ole tilannutkaan. Sieltä olin tilaamassa koneeseen osia halpojen hintojen takia, mutta se kariutui siihen, että olisi pitänyt maksaa esim. 170e Q6600 prossuun 30e lisää siitä, että saa rahansa takaisin jos löytää tuotteen halvemmalla jostain (pitää siis ostaa joka tuotteeseen tämä palvelu, hinta oli jotain 10-20% tuotteen hinnasta (tjsp)). Eihän sitä löydä, kun hinta on tuollainen, se vaan sitten saadaan tuolla palvelulla maksettua tuo hintojen alhaisuus. Ajattelin, että pitäkööt per..le tunkkinsä... ;D Toimituksesta en voi kyllä sanoa mitään...

Mutta asiaan siis takaisin. Ei ole kyllä nyt tieto_kone_pöydästä laittaa kuvaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itselläni meni verkkokauppa.comista ostettujen tuotteiden kohdalla aikamoisen kauan. Yoke+throttle 1kk ja polkimet 1,5kk. Ei ollut kuitenkaan verkkokaupan vika. Oli sähköpostiin tullut pahoittelua myöhästymisestä, ja syynä ilmoittivat maahantuojan edelleen odottavan tilaustaan. Eli ulkomailla onkelma oli. Kun sitten 3vko päästä tilauksesta saimme ensimmäisen ilmoituksen, niin paketssa oli väärä tuote. No. Virheitä sattuu. Sitten ei mennyt kuin viikko niin tuli oikea.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Verkkokaupan syy tuo viivästely ei varsinaisesti ole. Ongelmia on maahantuojalla mitä ilm. eivät saa/voi vaihtaa joten ne tuotteet mitkä on "arvio xxx" tai "x-y viikkoa" yleensä viivästyvät ;) Ne tuotteet missä on heti tahi x työpäivää niin ovat kyllä meikälle aina tulleet ajallaan...kaikki 32 tilausta ;D

No kyllä se omasta mielestäni siinä vaiheessa alkaa puljun ongelma olemaan, jos ilmoitetaan, että tuote saapunut, ja sitten kauppaan mentäessä huomataankin ettei sitä olekkaan täällä = jäänyt matkan varrelle tai myyty jollekulle muulle  ;D Sitten odottelet toisen kuukauden että tuote saadaan puljuun oikealle henkilölle. Prkl, kyllä simulentäjän elämä on yhtä helevettiä  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään