Olli Talso

Paljasta... Ohjaamosi 2

642 viestiä aiheessa

Hauskaa iltaa !

Mielenkiintoista "keskustelua", mutta lakiteksti on yksinkertaisen selvää:

Tuotteesta, sen toimittamisesta, toimivuudesta ja turvallisuudesta on vastuussa AINA myyjä.

- esim. teleoperaattori ei voi siirtää myymästään luvatulla tavalla toimimattomasta ATK paketista syytä maahantuojan, eikä valmistajan vastuulle.

- kotikalusteiden toimitusajan myöhästymiselle luvatusta löytyi myös katto, kun asiakkaalla on oikeus purkaa kauppa

- asiasta on lukuisia ennakkopäätöksiä.

Jos palataan alkuperäiseen aiheeseen kotiohjaamoista sain tänään paketin, jonka hankin huutonetistä, FB, kannattaa seurata jos niitä ilmestyy lisää.

- eli illan jatkoksi on tiedossa pientä puuhastelua, tod. näk. kuviakin aamuyöstä

- eikä hintakaan päätä huimannut, postimaksu 8 euroa oli enemmän kuin puolet kiskojen hinnasta, hehe, silti olen tyytyväinen

- kisko aukeaa / venyy molempiin suuntiin 17,2 cm, eli max liikepituus 34,4 cm, pituus keskiasennossa 24,5 cm, uloimman kiskon korkeus, (leveys) 15 mm.

- ensituntuma paketin aukaisun jälkeen oli "rimpula",

. nyt kerrankin ensivaikutelma oli väärä, materiaali on tukevaa profiilia, 7 cm pitkä kuulalaakeripaketti sisältää molemmin puolin päissä kaksi kolmen kuulan sarjaa.

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=102029961

Täällä aurinko vain paistaa täysillä lumet sulavat ja merikin varmaan aukeaa pian.

- nyt on hyvä rakennella, kun päivätkin alkavat jo olla niin pitkiä, että iso lamppu on melkein jatkuvasti päällä, eikä käytä Pohjolan Voimaa.

- täytyy vain olla tarkkana, ettei huudata sirkkeliä eikä kuviosahaa aamulla klo 05:30 pihalla, kun valoisuuteen ei ole luottamista.

-8gj ähävä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässä sitä tulee lennettyä välillä semmosta kiwaa potkurikonepeliä! Sit ku se menee liian kovaa ni koko kone räjähtää ilmassa ;D

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässäpä jälleen omaani, vähän muuttunut kartonkien ym. järjestely. IACit erikseen ja STARit + SIDit erikseen  :)

(huomaa banaani)

On nuo joidenkin cockpitit melkoisia sekamelskoja  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

On nuo joidenkin cockpitit melkoisia sekamelskoja  ;D

Täysin samaa mieltä olen. Itsekkin pidän ohjaamoni järjestyksessä.  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve pojat ! tässä mun ja cabin crew(Susan)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuon pahvikuvan tiimoilta ylimuistoista kansanperinnettä, tunnelman keventämiseksi, "paksut nilkat= iso moottori". 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No ei tuo kyllä munkaan mielestä mikään kummonen pahvinpalanen ole... ::)

Oikeako lentöemäntäkö sitten pitäis siinä vieressä seisoa ;)? Hieno Cokcpitti!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oikeako lentöemäntäkö sitten pitäis siinä vieressä seisoa ;)? Hieno Cokcpitti!

No kyllä minä ainakin kattelisin ennemmin oikeeta, ku pahvista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No kyllä minä ainakin kattelisin ennemmin oikeeta, ku pahvista.

Mutta pitkän päälle tuollainen pahvinen tulee huomattavasti halvemmaksi, eikä se nalkuta läheskään yhtä paljon... :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta pitkän päälle tuollainen pahvinen tulee huomattavasti halvemmaksi, eikä se nalkuta läheskään yhtä paljon... :P

Se on totta. ;D

Tässäpä kuva omasta ohjaamostani. Aika perus. Polkimet toimii peräsimelle ja "vaihdekeppi" laipoille.

Ylös= Laippaa sisään,

Alas= laippaa ulos.

Toimii :thmbup: Äänet kuuluu vasemmassa reunassa olevien kajareiden kautta. 8) Pöydällä myös vähän matkaevästä ja bussin checklistit. Paperit, kynä ja laskin laskelmiin/LJ;n ohjeiden kirjoittamiseen ;D

PS: Huomaa myös hieno -LTM pienoismalli ja Vinka "taulu"

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja voidaan vaihtaa "tuoreenpaan", tosin en tiedä onko kotimaista paljoa tarjolla. Joitain poliitikkoja olen vain nähnyt  :laugh:. Hyviä hyttejä kuitenkin kaikilla näyttää olevan

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja voidaan vaihtaa "tuoreenpaan", tosin en tiedä onko kotimaista paljoa tarjolla. Joitain poliitikkoja olen vain nähnyt  :laugh:. Hyviä hyttejä kuitenkin kaikilla näyttää olevan

Tukiaisen pahvikuva vois olla rok. :P Ihme ettei sellasia saa mistään. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vai että tollanen se leskisen ohjaamo on  :) munki varmaa pitäs yrittää kokeilla tota ratin poljin hommaa :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ihme rimpulatuoleja, ergonomia kohdalleen niin "työskentely" tulee mukavemmaksi  ;)

Rajaus kusee, tuli huoneen tavarapaljous eteen eikä pokkariin ollut laajakulmaobjektiivia  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään