Guest h-enri

Ongelma IvAp:in ja FSUIP:in kanssa

24 viestiä aiheessa

Moro,

Kun kirjaudun IVAOon, tulee viesti: No weather server available in the network, you will be informed when weather becames available. Ääh! Mitä nyt pitäis tehä, että sais nuo säät toimimaan?  ???

Henri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

IVAO:n oma ongelma, ei oo kiinni susta. IVAOn sääservut olleet useemmin nurin tässä. Nyt tosin tänään Madeiralle ja takasin painellessa EU7 säät ei toiminu, mutta EU11 pelitti kyllä ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

IVAO:n oma ongelma, ei oo kiinni susta. IVAOn sääservut olleet useemmin nurin tässä. Nyt tosin tänään Madeiralle ja takasin painellessa EU7 säät ei toiminu, mutta EU11 pelitti kyllä ;D

Okei, juu just alko toimimaan  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuntuu että toi EU7 on aika usein alhaalla tai ei muuten vaan toimi.  :thmbdn:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo mullakin oli eilen ongelmia säiden ja yhteyden kanssa koko ajan pätki IVAO todella mukavaa, kun kolme kertaa pätkäisee Oulun ja Helsingin välillä. EU7 oli vissiin tuo kaiken pahan alku ja juuri.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuntuu että toi EU7 on aika usein alhaalla tai ei muuten vaan toimi.  :thmbdn:

Kaikki muut tosiaa tuntuu toimivan, mut se EU7 kenkkuilee. Mistähä johtuu sitte... :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla tuli sellane ongelma ku simun (fsx) asensin uusiks niin olen yrittäny IvAppia asentaa uusiks mutta ei onnistu. Yläpalkkiin missä sen pitäisi olla eli Add-Ons, mutta ei näy siellä eikä muuallakaa. Joten olisiko jollain apuja?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla tuli sellane ongelma ku simun (fsx) asensin uusiks niin olen yrittäny IvAppia asentaa uusiks mutta ei onnistu. Yläpalkkiin missä sen pitäisi olla eli Add-Ons, mutta ei näy siellä eikä muuallakaa. Joten olisiko jollain apuja?

Poista FSX.cfg  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Etsi windowsin hakutoiminnolla fsx.cfg se löytyy muistaakseni c:xxxx/applicationdata/microsoftgames/fsx  :thmbup:

Ei löydy tuolta ja ei hakukaan löydä ko. tiedostoa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

pahoittelut fsnordicin väelle kun olen taas täällä valittelemassa, mutta nyt on semmonen ongelma että kun lentää legiä, niin aina vähän väliä IvAp kirjautuu Onlinestä Offlineen. Voiko tätä jotenkin estää?

henri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No se nyt tekee sitä aina silloin tällöin, toisaalta tuostahan ei ole haittaa kun istuu siinä koneella ja kuulee sen hälytysäänenkin kun yhteys katkeaa niin  senkus yhdistää vaan uudestaan... ;D Mutta asiaan , ei sille oikein voi mitään, riippuu hieman tietysti servusta minkä on valinnut, jotkut pätkii enemmän kuin toiset.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No se nyt tekee sitä aina silloin tällöin, toisaalta tuostahan ei ole haittaa kun istuu siinä koneella ja kuulee sen hälytysäänenkin kun yhteys katkeaa niin  senkus yhdistää vaan uudestaan... ;D Mutta asiaan , ei sille oikein voi mitään, riippuu hieman tietysti servusta minkä on valinnut, jotkut pätkii enemmän kuin toiset.

Okeei, eli onko jotain tiettyj' servuja joita kannattaisi käyttää?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

EU11 ja EU12 toimii myös yleensä täysin ongelmitta :)

Eilen koitin yhdistää tuoho EU11:n enkä päässyt edes sisään.  :P Lopulta sitten EU4:lla tultiin...  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Poista FSX.cfg  :thmbup:

Olen jo poistanut ko. tiedoston ja olen asentanu IvAp:in uudellee mutta edelleekään ei ole sitä yläpalkissa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

niin aina vähän väliä IvAp kirjautuu Onlinestä Offlineen. Voiko tätä jotenkin estää?

henri

Jos käytät FS9?, niin poista IvAp 1.4.2, ja asenna tilalle IvAp 1.3.8. Näin lähti itselläni toimimaan. Myöskin "armoton lagaus" loppui sen siliän tien (syy ei tiedossa)?

T: Mika

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mielenkiintoista, IVAO on viimeaikoina siirrellyt ja päivitellyt servereitä. Kaikki ongelmat voidaan niiden piikkiin laittaa ja olen ymmärtänyt, että nyt alkaa kaikki olemaan valmista... Noista servereistä, että olen nyt ollut reilut 13h online EU7:lla, ilman ongelmia. Välillä siis riippuu missä serveri on. En tiedä näistä sen enempää, mutta voiko jopa lumikaaos (kaikki liikenne tukossa myös internetit?) UK:ssa olla ongelma? ;D Jos siellä piuhojen päällä liikaa lunta yms. No aika näyttää!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Uusi ongelma ilmeni vaikkei edellistäkää saatu korjattua, mutta nytten sain Käynistä valikon kautta IvApin auki ja lento näkyy nytten ivao.fi sivulla (BLF233). Mutta simussa näkyy WOAI koneet ja säätä ei tule ollenkaa joten mikä on vikana? Mulla on IvAp v2 IvAp v1.9.8.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään