Topias Rossi

Mihin muotoon tallennan koneen tekstuurit

7 viestiä aiheessa

Elikkäs:

Olen tehnyt fs9:ssä tekstuurit Project Openskyn A333 koneeseen. Tallensin muutokset mutta ei toiminut. Kaivelin hieman tietoja tallennusmuodosta ja huomasin että muodon pitäisi olla 32 bittinen BMP mutta kone tallentaa vain 24 bittiseen BMP muotoon. Minulla on myös XnView, ja olen yrittänyt sillä tallentaa DDS muotoon jonka olin jostain kuullut että toimisi. Mutta eipä toimi. Mihin muotoon tallennan tekstuurit?

Joku joka hallitsee asian, voisitko auttaa??

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla on tuo XnView, voisiko joku kertoa miten pystyn sillä muuntamaan tekstuurit niin että ne toimii fs9:ssä?

Alkuperäisessä DXTBmp:ssä ei varmasti ole virusta ja sillä tuo muunnos on helpoin toteuttaa joten suosittelen uudelleen yrittämistä  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla on tuo XnView, voisiko joku kertoa miten pystyn sillä muuntamaan tekstuurit niin että ne toimii fs9:ssä?

Jos olet itse kokeillut ja todennut, että bittikartan tallentaminen onnistuu ohjelmalla vain 24-bittisenä, niin tuskin.

Oskari

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu, yritin uudestaan tuota DXTBMP:tä ja kyllä toimii! Olen tehnyt jo Poskyn A333:een armeijaväritykset ja FS9:n vakio B737:ään Finnairin värit  ;D ;D ;D

Mutta kiitos kuitenkin kaikille!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään