Henri Juhantila

Ongelmaa IVAI ohjelman kanssa.

5 viestiä aiheessa

Moro!

Mikähän mahtaa olla vikana, kun kokeilin tätä visuaalista torni näkymää ja siirsin sen siihen tornin kohdille SLEWillä ja kun otan SLEW moden pois päältä torni vain tippuu maahan siitä? Mitä olen tehnyt väärin?

Henri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikähän mahtaa olla vikana, kun kokeilin tätä visuaalista torni näkymää ja siirsin sen siihen tornin kohdille SLEWillä ja kun otan SLEW moden pois päältä torni vain tippuu maahan siitä? Mitä olen tehnyt väärin?

Bugi, joka esiintyy joidenkin maisemalisäosien kanssa. Minulla oli myös sama ongelma, mutta sain tornin pysymään pystyssä kun lisäsin AFCADin muokkausohjelmalla standin halutulle tornin paikalle. Simulaattoria käynnistäessä kun "aloittaa lennon" ko. paikalta, pitäisi tornin pysyä myös pystyssä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Bugi, joka esiintyy joidenkin maisemalisäosien kanssa. Minulla oli myös sama ongelma, mutta sain tornin pysymään pystyssä kun lisäsin AFCADin muokkausohjelmalla standin halutulle tornin paikalle. Simulaattoria käynnistäessä kun "aloittaa lennon" ko. paikalta, pitäisi tornin pysyä myös pystyssä.

Täytyy kokeilla tuota juttua.

HJ

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei, kyseessä ei ole bugi vaan IvAi:n tornihan on FS:n mielestä lentokone. Kun siirrät sitä slewillä voi käydä niin, että haluamasi tornin paikka on alempana kuin paikka, mistä lähdit torniasi slewillä liikuttelemaan (tai muusta syystä se nousee irti maanpinnasta). Joten slewillä siirtäessä naputtele lopuksi A:ta, jotta torni on varmasti maassa eikä tipu ja sen seurauksena kaadu.

- Aki

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään