Guest Lauri FIN918

Kiitoratojen muokkaaminen

4 viestiä aiheessa

Tere vaan kaikille!

Tuli tos mieleen, et kun oon näppärä näillä muokkaus ohjelmilla, niin miten vois muokata esim tota EFHK kiitorataa vähän nätimmäksi ;D. Löysin tuolta texture kansiosta jotain runway tiedostoja, mutta miten/millä ohjelmalla niitä voisi muokata.

Ja jos oon ihan väärillä jäljillä siitä, mitä pitäisi muokata, niin kertokaa ihmeessä ;D.

-Lauri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tere vaan kaikille!

Tuli tos mieleen, et kun oon näppärä näillä muokkaus ohjelmilla, niin miten vois muokata esim tota EFHK kiitorataa vähän nätimmäksi ;D. Löysin tuolta texture kansiosta jotain runway tiedostoja, mutta miten/millä ohjelmalla niitä voisi muokata.

Ja jos oon ihan väärillä jäljillä siitä, mitä pitäisi muokata, niin kertokaa ihmeessä ;D.

-Lauri

Texture kansiossa olevia bmp tiedostoja pääset muokkaamaan siten, että viet tiedoston ilmaiseen DXTBmp ohjelmaan ja tallennat tiedoston sieltä, vaikkapa työpöydälle Windows Bitmap muodossa. (24 bit BMP image).

Kun tiedosto on muutettu edellämainittuksi niin sen voi avata jollain kuvankäsittelyohjelmalla ja tehdä siihen halutunlaisia muutoksia.

Kun muutokset on tehty niin viet tiedoston takaisin DXTBmp:hen ja tallennat sen taas alkuperäiseen bmp. muotoon (mikä se eri vaihtoedoista sitten olikin) riippuu vähän simusta, jonka jälkeen muokattu versio pitäisi näkyä kun käynnistät simulaattorin uudelleen.

Tuossa edellä on jotain ohjetta noin pääpiirteittäin. Muuten tuo kysymäsi kiitoratojen ulkonäön muokkaus on aika laaja juttu kokonaisuudessaan ja kaikenlaista pitää ottaa huomioon riippuen kentästä ja siitä miten ne kiitotiet on tehty., EFHK:n systeemeihin en ole perehtynyt, enkä ryhdy asiaa selvittämään.

Eräs seikka kuitenkin: EFHK tekstuureja ei saa mennä muokkaamaan ja levittämään tuosta vaan . . . omaan käyttöön voi tietty kaikenlaista kokeilla. 

:)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo. En jakele sitä kennellekkää. Mietin vaa, että vois yrittää tehdä viel pari lisäystä tohon efhk:n. Mutta katotaa mihin tällä päästää ;D.

Kiitos!

-Lauri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään