Ilkka Mäkelä

FlyNordicin "uusi graafinen profiili"

2 viestiä aiheessa

Vanha uutinen on se, että FlyNordic on uudistanut maalauskaavionsa. Markkinointimiehet kuitenkin käyttävät komealta kalskahtavia sanamuotoja...

 

Flygtorget.se 23.08.05 otsikoi:

 

FlyNordicin uudet kasvot

 

FlyNordic on menestyksensä myötä katsonut tarvitsevansa graafisen profiilin korotusta. Mainostoimisto Scholtz & Friends sai urakan hoitaakseen. Puhutaan mm. "tavaramerkkiplatformin uudistamisesta".

 

"Vanha graafinen profiili ei sopinut yhteen yhtiön arvomaailman ja bisnesmatkustajien preferenssien kanssa"...markkinointijohtaja Mikael Apelgard sanoo mm., että "uusi profiilimme on toimintamme abstraktio".

 

Tj. Maunu von Luders sanoo, että on tärkeätä, että graafinen kommunikaatio on samassa tahdissa yhtiön arvojen, asiakkaiden preferenssien ja menestyksemme kanssa.

 

No, kun on nähty se uusi maalaus, jossa on pari epämääräistä punaista läiskää koneen kyljessä, herää kysymys, mitkä ne yhtiön "arvot" ovat ja kuinka paljon mainostoimisto onnistui tästä kasvojenkohottamisesta rokottamaan. Ainakaan minun mielestäni koneiden uusi maalaus ei ole juuri mistään kotoisin moneen muuhun liveryyn verrattuna.

 

Konsultit olleet asialla? Paljon puhetta, vähän villoja?

 

http://www.flygtorget.se/nyheter/nyhetslista.asp?KatId=5 ja siellä 23.08.05:n kohdalla.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään