Tero H Nylund

IVAO serverissä vikaa?

13 viestiä aiheessa

Eli mut on tässä Madrid Helsinki legillä ivappi heittänyt 3 kertaa verkosta pois ja ilmoittaa aina uudelleen kirjautuessa "this server is not online, or is busy". Joo tossa on kaksi hyvää syytä mutta jos kolme kertaa eri servereiltä heittänyt niin missä vika?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

EU11 ei ole enää hetkeen toiminut ainakaan mulla, vaikkakin connectauksessa ivap ehdottaa sitä ensimmäisenä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

EU11 ei ole enää hetkeen toiminut ainakaan mulla, vaikkakin connectauksessa ivap ehdottaa sitä ensimmäisenä.

Ja EU7 pätkii hirmuisesti ja parahaiten taitaa toimia EU2  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja EU7 pätkii hirmuisesti ja parahaiten taitaa toimia EU2  :thmbup:

Jeps, ite olen tykännyt oleskella EU1llä. Eipä ole pahemmin ongelmia ollut.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joskus IVAO ja ivea, ivap ja kaikki bugii ihan saakelisti ? onko ne servut jotenkin kokoajan epäkunnossa, kojaavatko ne edes niitä? :thmbdn:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joskus IVAO ja ivea, ivap ja kaikki bugii ihan saakelisti ? onko ne servut jotenkin kokoajan epäkunnossa, kojaavatko ne edes niitä? :thmbdn:

Kyllä ne aina välillä kaatuu, mutta ei se nyt jatkuvaa ole. Ja aika äkkiä ne saadaan taas toimiviksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro!

Vuoden päivät käytetty EU8 ja toiminut todella hyvin. Asiasta kolmanteen, olen tässä lentänyt pari viimeistä lentoa Vatsimissa (viimeksi pari vuotta sitten) ihan vain koska lennot suuntautuivat USA:han ja siellä oli hyvät ATC:t paikalla ja myös UK:ssa. En tiedä kuvittelinko mutta tuntui simu pyörivän paremmin (esim. pilvet/mesh) kuin IVAO:ssa, ei sielläkään mitään ongelmia ole ollut. IvAp:sta on ollut puhetta sen raskaudesta niin täytyy sanoa että siltä tuntui että SB ei hidasta ollenkaan. NYT EI OLE KYSYMYS KUMPI ON PAREMPI IVAO vai VATSIM, joten ei aloiteta jauhaa siitä.

jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jahas, taas näyttäisi olevan jotain probleeman tynkään IVAO:n servereillä  :thmbdn:

Aika vakavia ongelmia niillä on ollut pitkin päivää...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aika vakavia ongelmia niillä on ollut pitkin päivää...

IVAO:n servereissä on melkein kokoajan vikaa eikä loppua näytä tulevan ainakaan lähellä.....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joko taas on servuissa vikaa?? Kerran pääsin äskön kirjautumaan mutta ilmoitti ettei voice serverit ole käytössä tjsp. Koitin sitte kirjautua ulos ja takaisin sisään ja simsalabim mikään serveri ei kirjaa sisään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään